دامین Cox: جنگل و مایکلسون (و منینگ و بردی) به طرفداران ورزش فرصتی برای نگاه به جلو برای تغییر

اخذ شده است یک گرفتگی در گردن من این روزها از به دنبال بیش از شانه من در همه زمان ها.نه این که آن را قابل فهم

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

اخذ شده است یک گرفتگی در گردن من این روزها از به دنبال بیش از شانه من در همه زمان ها.

نه این که آن را قابل فهم داده ایم رفته دو ماه بدون عمده رویداد ورزشی. بدون زندگی می کنند رقابت برای لذت بردن و نگاه به جلو به طرفداران ورزش بیشتر شده است خود ثابت با نگاهی به رویدادهای گذشته. از "آخرین رقص" به "F1: رانندگی برای زنده ماندن" مستند شده اند در تلاش برای پر کردن جای خالی. TSN و Sportsnet باید پخش یک رویداد از 50 سال گذشته پس از دیگری. سالگرد اند تکثير و افسانه ها گفته بود آخر این هفته با سالگرد 50 از بابی Orr پرواز-through-the-air هدف به تصرف خود در سال 1970 جام استنلی.

بسیاری از لذت بردن از این پیاده روی پایین خط حافظه در طول زمان عادی. این روزها خوب گاهی اوقات آنها مورد بحث در رسانه های اجتماعی مانند آنها در واقع دوباره اتفاق می افتد در زمان واقعی است. این است که چگونه از جان گذشته ما هستند. این fantasy sports در یک سطح جدید.

خبر خوب این است که ما یک رویداد ورزشی را به نگاه به جلو به. خوب یک رویداد نمایشگاه خیریه. اما آن را با عدم اطمینان و نم نم باران از فتنه ما در ورزش ما و حدس می زنم در اینجا این است که آن را به منظور جلب برخی از عمده تلویزیون اعداد.

زمانی که تایگر وودز و Peyton Manning قفل شاخ فیل مایکلسون و تام بردی در دو هفته از آن خواهد شد اولین بار این رقابت ها در خارج از UFC است که ما دیده ایم از اواسط ماه مارس به اندازه کافی به رانندگی بسیاری را به خود نیمکتها و طرفداران گلف و یا در غیر این صورت.

NHL و NBA در حال تلاش برای ابداع راه برای دریافت خود را 2019-20 فصل دوباره راه اندازی شود اما که نمی خواهد تا ماه ژوئن در اولین. همین کار را برای سال 2020 فصل لیگ بیس بال. این لامپ کم مصرف در فصل ممکن است رخ دهد اما ما امیدوار سفت Ambrosie می تواند خود را متقاعد کند صاحبان غنی به تسویه حساب کردن و نگه داشتن لیگ در کسب و کار.

نرم افزار بیس بال در کره جنوبی است که در حال حاضر و در حال اجرا و آلمان بوندسلیگا خواهد از سرگیری فعالیت در این آخر هفته آینده. و در اینجا در آمریکای شمالی ما باید این دو در دو گلف بازی در آوریل 24. با توجه به اینکه گلف در زمان ما به این عجیب و غریب مکث — مسابقات قهرمانی بازیکنان لغو شد پس از یک دور و پس از آن همه چیز تعطیل — به نظر می رسد اتصالات آن خواهد شد در این نمایشگاه روی لینک کلیک کنید که به ارمغان می آورد کسب و کار نرم افزار ورزشی به آرامی tiptoeing نسبت به حالت عادی.

ما همه آشنا با آقایان جنگل و مایکلسون. نه داشتن بسیار خوب 2020 فصل زمانی که جهان متوقف شد اما آنها چه کسانی هستند. توانایی آقایان منینگ و بردی از سوی دیگر تقریبا به طور کامل ناشناخته است که متغیر است که می تواند این بازی سرگرم کننده و به طور بالقوه جالب است مگر اینکه شما در حال حاضر طلبانه رد آن را از دست.

منینگ گذشته دیده می شد در یک مسابقه گلف در ماه فوریه در نقش ونگار ریگی دادن ساحل pro-am زمانی که او و برادر الی هر دو غرق طولانی مرغک putts در همان سوراخ. و بردی? خوب, او هنوز هم این فوتبال حرفه ای چیزی رفتن. آخرین بار او را در یک باشگاه را در دست خود ممکن است در 2015 "همراهان" فیلم بازی با شریک مارک والبرگ در برابر داستانی برادران وینی تعقیب و جانی درام. و بردی در واقع نه فیلم برداری نوسانی یک باشگاه است.

چگونه این دو سوپراستار quarterbacks را در مدال باشگاه گلف در حوب ساند, Fla., با تمام کسانی که چشم تماشای? کسی چه می داند ؟ اما برای همه ما سرحال بازیکنان آن را بسیار آسان تر برای اندازه گیری خود را در برابر آن دو برابر PGA جوانب مثبت است که برای مطمئن.

دوم این است که در یک سری از ببر-Phil مسابقات با در نظر گرفتن محل با فقط دو نفر از آنها در سال 2018 است. برای بسیاری از آن را به عنوان تا حدودی غیر رویداد چون نه بازیکن تا به حال خود را به بهترین روز و وجود دارد بیش از حد بسیاری بده putts مجاز است. بدون یک گالری و یک مقدار زیادی از زمان وجود دارد نیز بیش از حد مجبور گفتگوی بورسی بین جنگل و مایکلسون. مایکلسون برنده 9 میلیون دلار جایزه در چهارمین سوراخ اضافی.

مهم ترین خبری که روز Turner Broadcasting تلاش برای آن را به یک pay-per-view رویداد یک فاجعه کامل بود و این مسابقه در نهایت جریان به صورت رایگان. اما بسیاری از مردم به تماشای که در اواخر ماه نوامبر هنگامی که NFL, NHL و فصل NBA شد همه در نوسان کامل است. این زمان در اطراف, این, چهار نفری خواهد شد که مرحله بسیار به خود را دارند. و نه در pay-per-view.

آنها با قوانین کمی ساخت آن چهار توپ بازی در جلو و نه یک تغییر متناوب شات در پشت که باید از بخش های سرگرم کننده. اگر شما تا کنون ایفا کرده متناوب با ضربه برتر گلف باز شما می دانید گفت: "متاسفم" و بیش از بیش به عنوان شما او قرار داده و یا او را به جنگل و یا یک تله شن و ماسه می تواند یک تجربه ای معمولی.

البته ما همه می خواهم به جای دیدن چیزی معنی دار مانند برگها در برابر Canadiens یا رپتورز در تعقیب back-to-back NBA عناوین. که می رود بدون گفت. اما ما لازم نیست که این گزینه در حال حاضر است.

PGA Tour است که میله میله به سر در تگزاس در ماه آینده در حالی که LPGA است که به دنبال در اواسط ماه جولای. فرمول یک است که به دنبال به عقب در اتریش 5 جولای. تنیس حرفه ای نیست که یک تاریخ برای از سرگیری رقابت, اما آن را به دنبال مانند اوت اگر در همه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

خط پایین این است که جنگل-منینگ در مقابل مایکلسون-بردی است که همه ما باید در این لحظه به طوری که ما ممکن است به عنوان به خوبی از آن لذت ببرید با آن است. اگر آنها نمی, همه سعی می شود کمدین — تنها منینگ در واقع خنده دار پسر — و در رقابت با یکدیگر به برخی از معقول حد آن می تواند پر کردن یک بعد از ظهر و دیدار با نیاز.

واقعا هر چیزی که ما را با نگاه به آینده باید استقبال شود. من گردن درد است.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب