افرا گراو که دفن همسر بدن در زیر زمین آویزان خود را در زندان

افرا گراو مرد, مقامات می گویند که همسر خود را کشته و به خاک سپرده شد و بدن او را در زیرزمین درگذشت شنبه شب پس

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

افرا گراو مرد, مقامات می گویند که همسر خود را کشته و به خاک سپرده شد و بدن او را در زیرزمین درگذشت شنبه شب پس از او خود را به دار آویخته در شهرستان Hennepin زندان کمتر از دو هفته پس از شفاعت گناه به قتل او.

جاشوا دیوید خشم 29 مرده پیدا شد با حلق آویز در چهار 9 از زندان در 7:41 بعد از ظهر, با توجه به آزادی مطبوعات توسط Hennepin County دفتر معاینات پزشکی یکشنبه. مرگ او حکم یک خودکشی است.

Hennepin شهرستان کلانتر دفتر گفت که نمایندگان در بر داشت خشم العملی در سلول خود در 7:13 p. m. در طول یک روال بهداشت و سلامتی بررسی کنید. نمایندگان شروع CPR تا امدادگران و مقامات آتش می تواند بیش از, اما نجات بخش تلاش ناموفق بودند که کلانتر, گفت:.

کلانتر مقامات خشم گفت: قرار بود در یک سلول به تنهایی در زمان مرگ او.

Hennepin شهرستان معاینات پزشکی به حکومت خشم شیوه مرگ خودکشی.

جاشوا خشم

خشم التماس گناه عمدی به قتل درجه دوم در مرگ همسرش ماریا خشم 28 در جولای 14, با توجه به Hennepin County وکیل Mike Freeman.

او برنامه ریزی شده بود محکوم جمعه شد و انتظار می رود به 38 سال در زندان — 12½ سال بیش از presumptive صدور حکم دستورالعمل فریمن گفت: در زمان خشم را پذیرفت.

در تقاضای خود را شنوا و خشم بستری برای جزئیات بیشتر در مورد چگونه او همسر خود را کشته دفتر دادستان گفت. پس از بحث بین دو شکست خارج خشم گفت: او برداشت خود را از گردن و خفه او را تا زمانی که او شنیده ام یک ضربه محکم و ناگهانی. با همسر او هنوز نفس به عنوان او بر روی زمین دراز خشم گفت دادگاه او در زمان یک کیسه پلاستیکی قرار داده و آن را بر سر او و مجرای ضبط آن باعث او را خفه.

خشم گفت: او حفر 3-پا قبر در زير زمين دفن بدن همسرش و ثبت یک فرد از دست رفته را گزارش.

سرخوردگی بیش از COVID-19 و مینه سوتا را به اقامت در خانه سفارش ممکن است منجر به قتل فریمن شدهاند. در حالی که زن و شوهر بودند با داشتن مشکلات زناشویی قبل از همه گیر آنها شده بود استدلال در مورد COVID-19 در روزهای منتهی به مرگ او.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب