بیس بال با طرفداران ؟ این اتفاق افتاده است قبل از... - Thu, 10 Jul 2020 PST

Coronavirus مجبور است تیم های لیگ بیس بال بازی در خالی استادیوم. چه خواهد شد که طرفداران فکر می کنم ؟ طرفدا

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

Coronavirus مجبور است تیم های لیگ بیس بال بازی در خالی استادیوم. چه خواهد شد که طرفداران فکر می کنم ؟ طرفداران در برخی از شهرستانها مانند بالتیمور به عنوان مثال – احتمالا فکر می کنم آنها دیده می شود این اتفاق می افتد قبل از.

آنچه می بینید در عکس بالا یک بازی واقعی بین Baltimore Orioles و شیکاگو وایت ساکس در کمدن متری در آوریل 29, 2015 – کمی بیش از پنج سال و دو ماه پیش. حضور و غیاب که در شب: صفر است.

(پاتریک Semansky / آسوشیتد پرس)

چه مجبور آرام را تعطیل خود گردان و ارسال صفحه اصلی آبجو خود فروشندگان آن روز ؟ در مارس 12, فردی, خاکستری, یک جوان 25 ساله سیاه پوست دستگیر شد به صورت ساده در اختیار داشتن یک چاقو. معلوم نیست چگونه این اتفاق افتاده است اما به نوعی خاکستری به پایان رسید تا با آسیب نخاعی و درگذشت یک هفته بعد. که موجب تظاهرات.

(پاتریک Semansky / آسوشیتد پرس)

به عنوان اعتراض گشوده بیش از چند روز آینده همه چیز روشن خشونت آمیز در نزدیکی متری کمدن. در 25 آوریل یک بازی در برابر Boston Red Sox رفت و به فوق العاده نوبت. اما پلیس قفل کردن ورزشگاه به نگه داشتن طرفداران با خیال راحت در داخل. آرام پس از آن به تعویق افتاد دو بازی بعدی خود را در برابر White Sox به توان به عنوان یک doubleheader یک ماه بعد.

(مت Rourke / آسوشیتد پرس)

اما که در سمت چپ سومین بازی از این سری خانه است که نیاز به بازی می شود. بنابراین پاسخ این بود به بازی با طرفداران در حال حاضر. بازی بود نقل مکان کرد و تا اوایل بعد از ظهر به پیروی از سراسر شهر بود 10 بعد از ظهر حکومت نظامی.

ان بی سی اسپورتس گزارش داد که ورزشگاه آنقدر آرام که White Sox طرفداران در خانه می تواند بشنود آرام' رادیو گوینده صدای نشت از طریق دیواره های جعبه مطبوعات.

آرام شروع به پریدن کرد به چهار اجرا سرب در اولین ورود با اجرا خانه اول baseman Chris Davis. به عنوان او دور پایگاه او گفت که او شنیده تشویق از فراتر از مرکز-میدان دروازه: یک تعداد انگشت شماری از طرفداران جمع شده بودند وجود دارد برای تماشای هر آنچه که آنها می تواند.

آرام برنده بازی 8-2 اما واکنش های منفی به طرفداران-بازی کمتر شد و تقریبا جهانی است. به جای بازی در خالی ورزشگاه آرام نقل مکان بعدی خود را در سه روز آخر هفته خانه سری با Tampa Bay Rays به Tropicana زمینه در سنت پترزبورگ ،

اما به نظر می رسد تاریخ را تکرار کنیم: هنگامی که تاخیر 2020 MLB شروع فصل در جولای 27, بازی پخش خواهد شد در های مختلف تلویزیون و شبکه های رادیویی. اما طرفداران را نمی خواهد اجازه ورود به استادیوم.

میانگین حضور در لیگ اصلی بیس بال بازی

این COVID-19 همه گیر و در نتیجه تغییرات به 2020 فصل بیس بال در می آید در خصوص زمان جالب برای لیگ اصلی بیس بال. حضور و غیاب حذف شده است از سال 2007.

نیست که نگران این روند ؟ صاحبان تیم آشکارا. نیویورک تایمز گزارش می دهد که لیگ درآمد بود تا بیش از 70 درصد در دهه گذشته به لطف افزایش حقوق رسانه هزینه. "فروش بلیط طولانی نان و کره برای ورزش هستند و دیگر هیچ مرکزی راننده کسب و کار در یک زمان هنگامی که این ورزش را در کسب و کار دیجیتال است صعودی" تایمز گزارش.

منابع: بیس بال-reference.com the Baltimore Sun, the New York Times, NBC Sports, Vice.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب