گرفتن وجود دارد: گروه فشار جدید مسافری راه آهن از اسپوکن حتی به عنوان مطالعه می یابد قابل توجهی از موانع - Mon, 27 Jul 2020 PST

شما سر در مرکز شهر در صبح هاپ در یک قطار عبور Pasco, کری Yakima, Cle Elum و Auburn و وارد در سیاتل با اوایل بع

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

شما سر در مرکز شهر در صبح هاپ در یک قطار عبور Pasco, کری Yakima, Cle Elum و Auburn و وارد در سیاتل با اوایل بعد از ظهر.

و یا اگر شما از دست این قطار یکی دیگر از برگ اسپوکن ظهر می رسد و در شهر زمرد که شب.

که کامل ترین از حالات متعددی برای گسترش خدمات ریلی در شرق واشنگتن که مجلس قانونگذاری ایالتی پرداخت می شود حمل و نقل مشاوره گروهی یک چهارم میلیون دلار به تجزیه و تحلیل بیش از سال گذشته است.

آنچه که آنها در بر داشت در گزارش تولید ماه گذشته نبود در نگاه اول دقیقا تشویق, حتی اگر آن را نتیجه گیری کرد که "مقدمه ای از نور روز مسافری راه آهن خدمات همراه رم عبور مسیر از نظر فیزیکی و عملیاتی امکان پذیر است."

برای یک چیز, این مطالعه نشان داد اضافه کردن یک جدید خط راه آهن به صورت دو بار در روز دور سفر خواهد نیاز به "قابل توجه هزینه های چشمگیر" حدود 390 میلیون در بهبود زیرساخت ها و تجهیزات.

عامل خط را نزدیک به 30 میلیون دلار در سال است.

و در این سفر همه کسانی که میلیون ها نفر را ممکن خواهد بیش از 8½ ساعت – به طور قابل توجهی طولانی تر از رقص در یک ماشین و رانندگی در سراسر کشور.

در حالی که این مطالعه نشان داد پشتیبانی قوی برای این پروژه آن را نیز پیش بینی نسبتا کم سالانه ridership از 205,000 به صورت دو بار در روز دور سفر است که می تواند فقط در بیش از 6 میلیون دلار در سال است.

هنگامی که شما ترکیب این نوع از هزینه ها و منافع با دولت و دولت حمل و نقل بخش رو عمده درآمد گلایه با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس شانس که جدید عبور دولت از خدمات ریلی اضافه خواهد شد در هر زمان به زودی به نظر می رسد ،

حتی حفظ اسپوکن موجود و محدود – مسافری راه آهن خدمات نیست یک چیز مطمئن است.

Amtrak در ماه ژوئن اعلام کرد قصد دارد برای کاهش آن روزانه خدمات در راه های از راه دور به مدت سه روز در هفته به عنوان از اکتبر. 1. انجام این کار مستلزم کاهش قابل اجرا امپراتوری سازنده آن عبور می کند از طریق سندپوینت و اسپوکن در راه خود را به سیاتل و پورتلند.

اما این کاهش می تواند به نام خاموش.

ایالات متحده آمریکا مجلس نمایندگان است که در پایان کار در یک لایحه که شامل برخی از $10 میلیارد دلار برای Amtrak و 24 میلیارد دلار برای حمل و نقل سیستم های "بودجه خواهد شد که انتقادی به اجتناب از سرویس کاهش و در ادامه زیرساخت های سرمایه گذاری برنامه ها در مواجهه با رکود اقتصادی" با توجه به راه آهن مسافران انجمن که طرفداران برای مسافران قطار.

در حالی که این ارتباط اذعان به آن را "بعید" سنا را حفظ خواهد کرد کمک های مالی سطح بالا که یک جمعه انتشار اخبار گفت: "وجود داشته است روشن درخواست برای افزایش بودجه بیرون آمدن از مجلس سنا" که نگه داشتن سرویس کاهش از مصرف اثر.

چارلز همیلتون داوطلب سخنگوی دولت راه آهن - گروه حمایت همه سرنشین واشنگتن سهام در آن خوش بینی در مورد Amtrak معکوس ،

"من فکر نمی کنم هر چیزی را در سنگ مجموعه در حال حاضر" همیلتون گفت. "اما درک من این است که شده است وجود دارد به اندازه کافی مقاومت مواجه است که ما امیدواریم این اتفاق نمی افتد."

همیلتون همچنین معتقد جدید مسافری خط متصل خواهد شد اسپوکن و سیاتل از طریق Yakima, حتی اگر او اذعان دارد که به تازگی منتشر شده و تحلیل ترکیبی از "خبر خوب و خبر بد."

او اذعان می کند که این مسیر بیش از رمیدن عبور نمی توان رقابتی با رانندگی در شرایط زمان آن را. اما او مورد مناقشه چقدر بزرگ از یک اثر سفر در زمان را در چگونه بسیاری از مردم در نهایت ترجیح می دهند یک قطار است که چپ در طول روز به جای در 2:15 a. m. زمانی که امپراتوری سازنده سران غرب از مرکز شهر اسپوکان در اوایل هر روز صبح.

"ما احساس می کنیم که ridership اعداد احتمالا پایین," او گفت:. "باور ما این است که در واقع این اعداد را می توان تغییر داد. آنها می توانید آن را سریع تر در خط فعلی بدون مشکل بیش از حد. همچنین تعداد قابل توجهی از افرادی که نمی توانید رانندگی کنید و یا ترجیح می دهند به رانندگی کنید. ... آنها را به خوبی ممکن است ترجیح می دهند به یک قطار از نیاز به نگرانی در مورد در زمستان, آیا اسناکوالمی تصویب بسته خواهد شد."

همانطور که برای سرمایه گذاری در آن را Hamilton, گفت:, "آره, آن را به هزینه پول برای ساخت این چیزی که اما آن را در واقع می خواهید به بازگشت مثبت سرمایه گذاری است."

یک مسلما بازگشت-از-این-دستمال تجزیه و تحلیل اقتصادی از همه سرنشین واشنگتن برآورد جدید خدمات راه آهن را نجات دهد دولت بیش از 30 میلیون دلار از منحرف ماشین سفر و این امر را در برخی از 7 میلیون دلار در هزینه از بازدید کنندگان که با استفاده از این سرویس است.

همیلتون اذعان کرد این بود: "بسیار خشن تخمین می زند" اما او همچنین اشاره کرد که بیش از$300 میلیون برچسب قیمت برای بهبود زیرساخت های موجود BNSF خط راه آهن به نظر نمی آید خیلی بد زمانی که شما نگاه کنید در هزینه های به مراتب کوچکتر پروژه جاده مانند $283 میلیون واشنگتن دولت در بخش حمل و نقل صرف شده برای اضافه کردن شش مایل از عبور از خطوط در اسناکوالمی منتقل می کند.

در حالی که او گفت: اعضای قوه مقننه مشترک کمیته حمل و نقل نشان میدهد که این پروژه "رفتن به بسیار دشوار" برای تکمیل زیر مالی جاری (و اپیدمیولوژیک) شرایط همیلتون گفت: بار ساخت یک خط راه آهن را ندارد به سقوط به طور کامل در المپیا.

با اشاره به رو به رشد شهرستان-رهبری تلاش برای بازگرداندن خدمات مسافر از طریق جنوب مونتانا همیلتون گفت: "که احتمالا چه چیزی را می خواهید به اتفاق می افتد در اینجا. جوامع محلی در اینجا باید به هم و می گویند: "ما می خواهیم این دلیل آن را خوب است برای بهبود اقتصادی.' "

به این صورت که آن را در واقع می تواند خوب برای بازیابی که اسپوکن و در همه جا دیگری تقریبا قطعا نیاز به یک بار شبح COVID-19 آسانسور همه سرنشین واشنگتن با هدف انجام یک مطلب جامع اقتصادی تاثیر مطالعه نشان مزایای بالقوه جدید راه آهن خط.

این گروه همچنین با هدف فشار برای راه آهن منطقه ای کمیسیون که می تواند غرب متحده هم به "همکاری برای ساخت بیشتر مسافری راه آهن و حمل و نقل ریلی که برای ماده" و برای فعال سازی از شهرستان راه آهن منطقه که مانند پورت مناطق قادر به صندوق و نظارت بر پروژه ها.

همه سرنشین واشنگتن همچنین قصد دارد به دولت های محلی همراه پیشنهاد شرقی-غربی خط از جمله اسپوکن را به تصویب قطعنامه حمایت از دولت های محلی.

هدف همیلتون گفت: برای افزایش خدمات به مسافر در نقاط محروم کشور از جمله شرق و مرکز واشنگتن در حالی که همچنین کار در دراز مدت پروژه از تحقق رویای راه آهن با سرعت بالا سرویس بین یوجین اورگان و ونکوور, بریتیش کلمبیا, در امتداد آنچه شناخته شده به عنوان Cascadia خط. اگر هر دو تبدیل به واقعیت او گفت: آنها را اتصال در آبرن.

در ضمن همه سرنشین واشنگتن در نظر دارد تا میزبان یک رویداد آنلاین در اوت. 27 با اسپوکن ساکنان علاقه مند به تقویت خدمات مسافر به سیاتل. سازمان دیده بان گروه وب سایت (aawa.ما) برای اطلاعات بیشتر.

شبانه تعطیلی در نزدیکی 'Y'

شروع روز دوشنبه رانندگان که با استفاده از ایالات متحده 2/نیوپورت بزرگراه در نزدیکی "Y" در بخش نیاز به برنامه ریزی زمان بیشتری برای سفر خود را.

خدمه مشغول به کار برای شهرستان اسپوکن مجموعه به هر دو جهت بزرگراه در شرق Hoerner جاده به انجام ابزار کار به عنوان بخشی از ساخت و ساز جدید در تقاطع.

بسته شدن آمریکا 2 آغاز خواهد شد شنبه 9 p. m. و در ادامه تا 6:30 صبح روز سه شنبه.

تعطیلی ادامه خواهد داد شبانه تا صبح روز جمعه هنگامی که خدمه در حال انتظار به پایان کار.

رانندگان سفر عازم شمال هستند را تشویق به مسیر انحرافی اطراف کار را با استفاده از تقسیم و خیابان/آمریکا 395 به شرق هلند خیابان. عازم جنوب مسافران را تشویق به استفاده از شرق هلند خیابان شمالی Colton خیابان و شرق منیزیم خیابان به ارتباط مجدد با ایالات متحده 2.

بارکر جاده شیب دار تعطیلی

ساخت و ساز در باغات در بالای بارکر جاده رمپ در بین 90 interchange شروع به تنظیم شده است دوشنبه شب و در ادامه از طریق Aug. 7.

این بدان معناست که رانندگان باید برای پیدا کردن مسیرهای جایگزین در طول شبانه رمپ تعطیلی که گذشته از 7 p. m. به 5 ساعت در طول شبانه رمپ تعطیلی این رو به مشرق من-90 بر روی سطح شیب دار باقی خواهد ماند و باز به مسافران است.

مسافران خواسته می شود به استفاده از هر دو سالیوان خروج از جاده و یا دریاچه آزادی/اوتیس باغ های interchange به عنوان یک مسیر انحرافی را طی مسیر در طول شبانه تعطیلی.

در طول ساخت و ساز و رانندگان را روزانه شانه تعطیلی از بارکر جاده از ساعت 5 تا 7 بعد از ظهر و شبانه ممکن است خط تعطیلی بارکر از جاده ها است. دسترسی به بون جاده را نیز محدود می باشد در طول این زمان. امضا مسیر انحرافی را طی خواهد شد.

ماهی دریاچه دنباله جلسه سهشنبه

شهرستان اسپوکن خواهد شد برگزاری یک جلسه عمومی روز شنبه از 5 تا 6:30 p. m. در مورد طرح خود برای اتصال ماهی دریاچه نوین برای صدمین دنباله.

این شهرستان با توجه به سه راه مختلف برای ایجاد ارتباط. اطلاعات در مورد چگونه برای پیوستن به جلسه عمومی در دسترس است my.spokanecity.org/projects/fish-lake-trail-connection-study/.

بخش نظر سنجی پایان

زمان در حال اجرا است برای ارائه خود را دو سنت در مورد اولین مرحله از دو سال $1 میلیون DivisionConnects مطالعه که هدف آن جمع آوری جامعه ورودی و آمد تا با یک طرح برای بازسازی بخش خیابان با اتوبوس حمل و نقل سریع و دیگر ویژگی های جدید است.

در حالی که برنامه ریزان پشت این مطالعه می گویند فرصت های بیشتر برای نظر خواهد آمد تا بعد از آن در مراحل اولیه خود را بررسی برای ارزیابی ورودی عمومی در مورد چگونگی تقسیم ممکن است reimagined خواهد شد Aug. 14. بازدید divisionconnects.org بین در حال حاضر و پس از آن به صدای سنج ایجاد کردن.

Idaho Transportation Department دنبال ورودی در پروژه ها

این Idaho Transportation Department برخی از پروژه های بزرگ در اطراف خم از جمله محیط زیست مطالعه آینده من-90 گسترش از طریق شمال آیداهو علاوه بر این از گذرگاه حیات وحش در ایالات متحده-95 بین گرانیت تپه و سندپوینت و جدید خطوط روشن در آیداهو بزرگراه 41 و روح خم در روح دریاچه در 2027.

به عنوان دولت تنظیم شده است به حرکت می کند این پروژه را به پیش نویس 7-طرح سال دولت حمل و نقل در پیشرفت های Idaho Transportation Department است که به دنبال اظهار نظر عمومی از طریق پایان ماه.

اطلاعات بیشتر را می توان در یافت itd.idaho.gov/funding و نظرات را می توان از طریق پست الکترونیکی به ITDcommunication@itd.idaho.gov و یا از طریق پست به ITIP – نظرات قابل توجه: Aubrie Spence, P. O. Box 7129, Boise, Idaho, 83707.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب