Gasol: بازگشت به لیکرز یا بارسلونا خواهد بود 'جذاب'

مادرید—Pau Gasol می خواهد به بازگشت به NBA فصل آینده اما هنوز رد نکرده اتمام کار خود را در اروپا است.39-در سال

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

مادرید—Pau Gasol می خواهد به بازگشت به NBA فصل آینده اما هنوز رد نکرده اتمام کار خود را در اروپا است.

39-در سال Gasol روز سه شنبه گفت او نیاز به بازی های فصل آینده خود را به من بدهید "شانس" از ساخت آن را به بازی های المپیک برای آخرین بار.

اسپانیایی گفت: او در نگه داشتن گزینه های خود را باز کنید اما رفتن به لس آنجلس لیکرز خواهد بود "جذاب" گزینه به عنوان خواهد بود بازگشت به باشگاه بارسلونا در اسپانیا.

او گفت: تصمیم خود را در آینده به احتمال زیاد باید در ماه سپتامبر یا اکتبر.

Gasol سه بار در المپیک مدال با اسپانیا شده است در عمل برای بیش از یک سال به دلیل جراحت پا. او گفت: coronavirus همه گیر کند شده خود را بازیابی روند اما این لزوما چیز بدی نیست.

"من احساس خوب است. من تا به حال زمان بیشتری برای بازیابی" او به نقل از به نقل از رسانه های اسپانیایی. "زمانی که من می توانید شروع به در حال اجرا و پریدن من باید اطلاعات بسیار بیشتری برای اطمینان می دانم که اگر پا و استخوان تثبیت شده برای من به بازی بسکتبال حرفه ای دوباره."

Gasol برنده دو NBA عناوین در حالی که بازی برای لیکرز, جایی که او در آنجا ماند از 2008-14. او در آغاز کار حرفه ای خود را با تیم در خانه در بارسلونا, که در آن او با بازی از 1998-2001. او همچنین برای ممفیس گریزلیز شیکاگو بولز های سن آنتونیو اسپرز و Milwaukee Bucks.

"قصد من این است که بازی به یک فصل دیگر اگر پا خوب است یا در NBA و یا در اروپا," او گفت:. "یک فصل نهایی با لیکرز جذاب است, در پایان در بارسا جذاب است, اما شما باید برای دیدن امکانات واقعی و ببینید چه وضعیت خواهد بود بهترین راه حل برای شرایط حاضر است."

Gasol گفت: آن مثبت بود که NBA خواهد بود قادر به پایان آن فصل در میان همه گیر اما امیدوار با فرمت فعلی تغییر خواهد نه علت درگیری های آینده برای بازیکنان که مایل به بازی در بازی های المپیک در فصل آینده.

Gasol ساخته شده نظرات خود را در حالی که راه اندازی یک آنلاین رایگان بسکتبال آکادمی که اجرا خواهد شد از 28 ژوئن-ژوئیه 4. برادر خود را Marc Gasol و سن آنتونیو اسپرز دستیار مربی Becky Hammon خواهد بود در میان کسانی که به شرکت در مجازی برنامه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن