سازمان بهداشت جهانی طول می کشد علاقه به کانادا بازگشت-به-ورزشی استراتژی

کانادا استراتژی برای بازگشت به ورزش دریافت توجه بین المللی.کانادا کمیته المپیک افسر ارشد پزشکی مایک Wilkinson

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

کانادا استراتژی برای بازگشت به ورزش دریافت توجه بین المللی.

کانادا کمیته المپیک افسر ارشد پزشکی مایک Wilkinson است همکاری با سازمان بهداشت جهانی در مورد چگونه ورزش رزومه در صورت COVID-19 بیماری همه گیر.

این ویروس به ارمغان آورد و بین المللی ورزشی جهان مجازی به توقف در ماه مارس بیش از ترس از سرایت.

حتی قبل از سال 2020 توکیو المپیک و پارالمپیک شد و به تعویق افتاد تا 2021 کانادا اعلام کرد آن را نمی خواهد ارسال یک تیم به ژاپن اگر بازی رفت جلوتر در ماه جولای.

ورزشکاران می خواهید به بازگشت به آموزش جدی به لیگ ها و تیم های تلاش برای از سرگیری تحت شل شدن محدودیت.

با استفاده از که, توصیه هایی برای تجمع جرم و ورزشی کشور کانادا طراحی و توسعه یک سند از اصول و خطر-ارزیابی چک لیست — و نه فقط به صورت ملی با عملکرد بالا و ورزش, سازمان, اما برای باشگاه محلی نیز هست.

ویلکینسون است که افسر ارشد پزشکی برای قایقرانی کانادا خدمت در نیروی کار است که توسعه کانادا استراتژی است.

او مدیر خدمات پزشکی در سال 2010 بازی های زمستانی در ونکوور و ویستلر, B. C., و سابق تیم پزشک برای NHL ونکوور کناکز.

ویلکینسون صحبت کرد و به کانادا مطبوعات در مورد عناصر کانادا رویکرد است.

این مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده برای فضا است.

چه کار میکنی با سازمان بهداشت جهانی?

"ما اقتباس اولیه که ابزار جرم جمع آوری و ضمیمه است که آنها در آن است. ما توسعه یک کانادایی-خاص بازگشت-به-ورزشی ابزار ارزیابی است. که به اشتراک گذاشته شده با کسی که در حال گسترش است روی آن کار می کرد و در آن بیشتر است. آن را علم و epidemiologically مبتنی بر. وجود دارد تعدادی از سازمان ها کار می کنند با نگاهی به راه های مختلف آن بوده است به کار گرفته شده در سراسر جهان است. یکی از آنها بدیهی است که جالب به سطح قابل توجهی است که در کانادا روند."

آیا کانادا پررنگ موقعیت در توکیو افزایش این کشور اعتبار در این زمینه ؟

"ما گفت: این از همان آغاز این است همه چیز در مورد ورزشکار ایمنی و بهداشت. وقتی که من می گویند ورزشکار منظورم تمامیت ورزشکار و کارکنان پشتیبانی خود را. آن را نیز برای سلامت خانواده و جامعه است. اصلی دلیل ما تصمیم به ارسال یک تیم است چون نه اخلاقی یا امن هر مطلب برای ما به درخواست کانادا ورزشکاران برای ادامه آموزش با توجه به یک بازی در ماه جولای. که به دست آورد برخی از توجه است."

مردم نگران هستند و اشتباه در مورد بازگشت به ورزش در یک بیماری همه گیر. چگونه می توانم به کانادا بازگشت-به-ورزشی چارچوب و خطر-ارزیابی چک لیست کمک کند ؟

"این را قادر می سازد هر کسی که برنامه ریزی برای بازگشت به ورزش را از طریق چک لیست و مطمئن شوید که اساسا آنها به انجام همه چیز ممکن است برای به حداقل رساندن خطر و اگر وجود دارد پرچم قرمز به می گویند:" نگاه آن را امن نیست به بازگشت به ورزش است.' آن را اجازه سند است. آن را به شما اجازه بازگشت به ورزش است. این یک راه علمی و بسیار دقیق از راه نگاه کردن به فرآیند ها و خطرات را به بازگشت. این مایع سند است. از آن شده است به روز رسانی به عنوان ما صحبت می کنند که این وضعیت تغییر میکند."

ما شاهد تقریبا روزانه گزارش از ورزشکاران تست مثبت برای ویروس. شما چه چیزی را به هر کسی که احساس می کند آن را امن برای بازگشت به ورزش ؟

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من می توانم صحبت می کنند برای لیگ حرفه ای چون من نمی دانم چه خود را برنامه ریزی شده است. من فکر می کنم این روند ما را گرفته است به رسمیت شناختن است که در کانادا ما باید توانایی به خانه همه ما در المپیک و پارالمپیک ورزشکاران در یک مرکز و منزوی کردن آنها در یک حباب. ما در حال انجام یک جرم غربالگری بدون علامت ورزشکاران است. ما به تصویب رسید و این روند که مهم ترین راه برای به حداقل رساندن خطر است بهداشت آن را نگه می دارد گرفتن تحت فشار قرار دادند به همه — شستن دست و سرفه آداب, فیزیکی, فاصله — و سپس خود را حفظ آموزشی حباب یا گره. بله, ما می بینیم بسیاری از تست مثبت در ورزش حرفه ای و کسانی هستند که دریافت سرفصل. آنچه مردم از دیدن این کار باور نکردنی که رفته در پشت صحنه از مردم در حال آماده شدن برای ملی ما ورزشکاران قادر به قطار است."

آیا شما فکر می کنم وجود خواهد داشت های المپیک و پارا المپیک در توکیو در سال 2021?

"این یک راه طولانی ، اگر شما به درخواست من در مارس 12 آنچه که قرار بود به اتفاق می افتد من می خواهم که به طور کامل اشتباه است. ما به همکاری نزدیک با کمیته بین المللی المپیک و چه کسی است. ورزشکاران بهداشت میباشد. من مطمئن هستم که اگر در بازی پیش بروید آن را امن برای ورزشکاران و تماشاگران و هر کس دیگری که وجود دارد. آنها در حال رفتن به نگه داشتن بازی اگر آن را امن نیست. ما باید یک واکسن پس از آن ؟ من لازم نیست که یک توپ کریستال. ما در حال آماده سازی برای رقابت در توکیو در سال آینده و ما را حمل بر انجام آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب