گرفتن در ورزش: واشنگتن تصمیم relegates یکی دیگر از نام مستعار به زباله دانی تاریخ - Mon, 13 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • در حالی که تعجب آنچه که واشنگتن NFL حق رای دادن در حال رفتن به در حال حاضر به نام من آمار آن ش

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

گرفتن در ورزش • در حالی که تعجب آنچه که واشنگتن NFL حق رای دادن در حال رفتن به در حال حاضر به نام من آمار آن شده اند وجود دارد یک دسته از تیم ها در طول عمر من است که یا تغییر نام و یا ناپدید شد. و من نادیده گرفته شده برای سرمایه گذاری در خاطرات از هر یک از آنها.

•••••••

• پس از نام طولانی توهین آمیز به بومیان آمریکایی است. سلام ... بله هیچ کس گفت: فقط رتبهدهی نشده است. اما صبح امروز واشنگتن مالک تیم دانیل اسنایدر متمایل به فشار اقتصادی – نوع فشار است که بیشتر موثر با تجار و بازرگانان و اعلام کرد NFL حق رای دادن را یک نام مستعار جدید به زودی. هیچ پیشنهادات خود را در اینجا – هر کس دیگری به نظر می رسد که یکی – اما یک تکه از مشاوره: آیا استفاده از یکی از کسانی که مفرد آنهایی که مانند واشنگتن جمعیت و یا واشنگتن بنفش. آنها همیشه بیش از حد نامطلوب.

اما پس از از دست دادن یک تیم به عنوان آنچه که در اینجا اتفاق افتاده در شمال غربی زمانی که Sonics ناپدید شد. هر کسی می دانید که در آن آنها رفت ؟ و اگر آنها همیشه به آینده ؟

خروج از شهر و در محل دیگری مایل و مایل دور است و یک راه برای تغییر یک نام مستعار هر چند استثنا وجود دارد. یوتا جاز نظر می رسد خارج از محل در شهر سالت لیک هر چند نام کاربری مناسب برای خود خانه سابق نیواورلئان. همان را می توان گفت از لس آنجلس لیکرز (دوباره کامل برای مینیاپولیس).

هک هنگامی که تظاهرات NBA حق رای دادن منتقل پایین جاده به ملت کاپیتول آن alliterative نام مستعار گلوله با آن رفت. اما پس از مدتی صاحب آبه Pollin متوجه شدم نامگذاری یک تیم پس از یک قطعه از سخت افزار استفاده می شود برای کشتن مردم نمی, بهترین ایده و جادوگران alliterative در یک راه جدید پیوست واشنگتن به نام.

جنبش اما نیست یک دلیل برای تغییر نام کاربری در سطح دانشگاهی. هیچ کس در حال رفتن به در بسته می گویند دانشگاه ایالتی واشنگتن در وسط شب و حرکت آن را به ایندیاناپولیس. و امیدوارم هیچ کس در حال رفتن به شی به بچه مستعار.

جاده در چنی اما مردم متوجه مدتها پیش خود را فراخوانی تیم های ورزشی وحشیان نیست بهترین راه برای رفتن است. نه دانش آموزان که رای دادند و در سال 1973 به آن را نگه دارید اما شد خواهد مدرسه امنا. تغییر نام بود به عقاب هر چند آن را در زمان چند سال به خلاص شدن از کاشی در ورزشی ترکیبی است که با مته سوراخ کردن تصویر از سابق طلسم. و موجب طولانی پیش مکالمه بین من قبل از نوجوان پسر و خودم در مورد احترام به دیگر فرهنگ ها.

شرقی نبود مدرسه برای اولین بار به ترک یک بومی آمریکایی طلسم و قطعا آن نبود گذشته است. در واقع خوشبختانه این تصاویر بوده اند, در بیشتر قسمت ها تنزل به زباله دانی تاریخ. و در حال حاضر, بنابراین, Washington Redskins.

• در اینجا یک فکر. شاید اگر این ملوانان بودند که به بازنشستگی خود دریایی با مضمون نام مستعار و دوباره به دست آوردن حقوق به شهر اصلی حق رای دادن نام خلبانان شاید آنها را برنده سری جهانی. پس از همه خلبانان یک نام محترم در فرهنگ عامه است.

چگونه است که دوباره ؟ یک تیم بود که 64-98 در آن تنهاست فصل محترم? بله. پرفروش بیس بال کتاب در تمام دوران "توپ چهار" راه اندازی شد در سیاتل خلبانان تنهاست سال در وجود است. خوب این کتاب تنها تا حدودی در مورد خلبانان اما هنوز هم.

خلبانان اوج, Mariners زحمت. خلبانان پرواز در میان ابرها Mariners لنگر به کشتی خود را. خلبانان فصل سرد لباس ملوانان مدل dungarees. خلبانان می تواند تا پایان در هر نقطه Mariners گیر اقیانوس. همیشه دیدن یک بچه ، فکر می کند او است تظاهر به یک کاپیتان کشتی ؟ هک هیچ. آنها رویای پرواز یک جت در سراسر آسمان است.

اجازه دهید این اتفاق می افتد.

•••

Gonzaga: Ryan Woolridge رهبری Zags به NCAA عنوان سال خود را فقط در اسپوکن. صبر کنید که تنها یک رویا زنده از آوریل که به دنبال یک شب از خوردن راه بیش از حد بسیاری از کیک های شکلاتی. اما شمال تگزاس انتقال دادم کمک Bulldogs برنده 30 بازی دوباره و کسب برخی از شماره 1 دانه در این مسابقات که آن همه را به توقف آمد. در حال حاضر به عنوان جیم Meehan مربوط به او را در بازی در آلمان است.

WSU: در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی, آن شروع به روشن تر شده فوتبال کالج در پاییز در حال تبدیل شدن به یک توسری خور به ویروس. ... اگر وجود ندارد بسیاری از فوتبال در حال بازی (یا تمرین) هنوز هم وجود دارد بسیاری از اخبار استخدام. بسیاری از سر و صدا ساخته شده در این بخش است که از اورگان است. ... در بسکتبال, اخبار کلرادو است هیجان زده به یک 7-پاورقی رهبری به مدرسه هر زمان که از آن آغاز می شود.

EWU: Michael Roos شد نه تنها بهترین offensive lineman شرقی تا کنون تولید شده – من امیدوارم که آن را ندارد مربی هارون بهترین mad – او همچنین نیروی محرکه عقاب' امضا ابزار بازاریابی: قرمز چمن. رایان Collingwood گفتگو با Roos 10 سال پس از اهدای کمک به تغییر چشم انداز شرقی واشنگتن فوتبال برنامه – و منجر به یک نام جدید برای آن زمینه است.

Whitworth: یک زن و شوهر از دزدان دریایی ورزشکاران ملی به دست آورده دانشگاهی افتخارات. که اخبار آگهی خاموش کردن هفتگی محلی گزارش.

Preps: سابق, Lewis and Clark, بالا, ستاره Briann ژانویه دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 و در انزوا قبل از WNBA فصل است.

Mariners: اشعیا کمپبل تن به تن کردن T-Mobile تپه برای اولین بار دیروز به عنوان M را برگزار دیگری intrasquad بازی. ... با راه کایل لوئیس آمار یکی دیگر از صفحه اصلی اجرا کنید. ... براندون ویلیامسون گرفتن یک فرصت برای نشان دادن این تیم توانایی های خود را.

•••

• زحمت برای جلوگیری اینجا فردا است. مگر اینکه چیزی واقعا عجیب و غریب اتفاق می افتد, ما نمی خواهد در اطراف. ما در حال گرفتن در روز است. رفتن به صرف آن با کیم داشتن سرگرم کننده است. پس از ازدواج تقریبا از سال 41 بله ما هنوز هم می تواند سرگرم کننده با هم. عجیب و غریب نیست ؟ تا روز چهارشنبه ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن