Woodbine می توانید زندگی می کنند اسب مسابقه شروع بدون جمعیت در اوایل ماه ژوئن

جیم لاوسون است با احتیاط خوش بینانه وجود دارد می تواند زندگی می کنند اسب مسابقه در اوایل ماه آینده.Buoying این

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

جیم لاوسون است با احتیاط خوش بینانه وجود دارد می تواند زندگی می کنند اسب مسابقه در اوایل ماه آینده.

Buoying این Woodbine, سرگرمی, مدیر عامل خوش بینی است که دولت انتاریو را تدریجی کاهش COVID-19 محدودیت دوشنبه اجازه می دهد برخی از بیشتر فصلی کسب و کار به دوباره باز کردن. رمان coronavirus همه گیر مجبور به تعلیق مهار مسابقه در Woodbine Mohawk پارک در ماه مارس و به تعویق افتادن مارس 18 شروع Woodbine مسیر مسابقه را تجربه مبارزات انتخاباتی و پس از آن $1 میلیون ملکه بشقاب.

اما لاوسون می بیند انتاریو اقدامات دولت به عنوان یک نشانه آن است که مسابقه می تواند بازگشت در اوایل ماه ژوئن پیش از ورزش های دیگر اشخاص به دلیل آن می تواند انجام شود با خیال راحت و بدون فن. در حالی که این بیماری همه گیر و همه مهم ورزشی را تعطیل مهار مسابقه ادامه داد: بدون تماشاگران قبل از اینکه به حالت تعلیق درآمد.

"The big شرط است ما نمی خواهید برای دریافت جلوتر از خودمان دولتی و مقامات بهداشتی از آنجا که اشتباهی انجام" لاوسون گفت. "اما من فکر می کنم اگر محدودیت ها کاسته ما نشان داده ایم و به نمایش گذاشته در حال حاضر ما قادر به انجام این کار است.

"نه تنها زنده مسابقه رخ می دهد در Mohawk بدون تجمعات اما با آنچه که ما بدست آورده ایم در ما سیرجهت مخالف مبداء مسابقه دو ماه گذشته ما احساس راحتی ما می توانیم انجام مسابقه امن. و هنگامی که شما ترکیب امن مسابقه با از 15000-20000 نفر که معیشت واقعا بستگی دارد در این, ما احساس می کنیم ما یک مدل خوب برای کمک به پا زدن شروع به اقتصاد است."

در حالی که هیچ مسابقه رخ داده است در Woodbine مسیر مسابقه Woodbine, سرگرمی ادامه داد: عامل آن سیرجهت مخالف مبداء مسابقه ارائه مراقبت های روزانه برای حدود 1,100 اسب. دسترسی محدود شده است و به ضروری پرسنل — هیچ سوارکاران عوامل مربیان و یا رسانه های مجاز — و آن دسته از افراد باید به شدت پایبند به دستورالعمل های کاملا سازگار با کسانی که ایجاد شده توسط دولت و سازمان بهداشت و درمان.

"ما نیاز نداریم می ایستد و آن را نه مانند ما بازیکنان مالش در برابر هر یک از دیگر" لاوسون گفت. "وجود فاصله فیزیکی تعریف.

"ما تا به حال 1,100 اسب در مسیر هر روز صبح به مدت دو ماه در حال حاضر و ما هر حال نمی موارد دست کشیدن بر روی چوب است."

برخی از اقدامات اجرا شده توسط Woodbine عبارتند از:

  • سواران از بازگشت از ایالات متحده صرف 14 روز در قرنطینه.
  • تست دما ضروری پرسنل ورود به محل.
  • حضور پرسنل اورژانس.
  • ماموران امنیتی انجام روال اجتماعی-جمع آوری گشت.
  • دقیق تمیز کردن و سفید کردن تجهیزات پروتکل های.
  • استخدام یک پزشک از Etobicoke بیمارستان عمومی به عنوان مشاور و عضو Woodbine را COVID کمیته.

"ما در حال گرفتن این بسیار جدی" لاوسون گفت. "من فکر می کنم ما یک کار بزرگ و دولت مشاهده شده است و افتخاری با چگونه ما به این."

لاوسون گفت: این شهرستان از تورنتو COVID-19 نیروی کار انجام بازرسی از Woodbine را سیرجهت مخالف مبداء مسابقه یکشنبه.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"آنها به نظر ما به مراتب جلوتر از بسیاری از کسب و کارهای دیگر و ما یک تعریف همه چیز را ما انجام داده ایم" لاوسون گفت. "ما تا به حال حدود 600 نفر (در سیرجهت مخالف مبداء مسابقه) در هر روز برای بیش از یک ماه است.

"من فکر می کنم یکی از عوامل کلیدی است که در شروع به پرسنل اضافی مورد نیاز است حداقل به عنوان مثال از جمله این پتانسیل استفاده از کنترل از راه دور قضات است . . . همه ما واقعا نیاز به انجام است را سوارکاران و ما در حال حاضر از نظر فیزیکی ساخت و ساز تغییرات به ما سوارکاران اتاق مانند در/درب و جداگانه cubicles. در standardbred طرف ما سفارش تریلر به فاصله فیزیکی میان رانندگان است."

و لاوسون گفت: پس از مسابقات اسبهای تروبرد پاک است برای شروع اقدامات احتیاطی را متوقف نمی وجود دارد.

"در میان دیگر پروتکل های ایمنی ما را توسعه داده اند, ما می خواهم به احتمال زیاد ما سوارکاران پوشیدن ماسک از زمان آنها در هیئت مدیره اسب تا زمانی که آنها به دروازه شروع," او گفت:. "ما فقط باید دو نفر مجاز در حصار قراردادن هر اسب یک داماد و یک مربی برای کمک به زین اسب دوانی ،

"وجود خواهد داشت سخت الزامات بهداشتی از نظر شستشو و سفید کننده تجهیزات در حالی که در ادامه به احترام فیزیکی فاصله. ما بسیار با اعتماد به نفس بر اساس تجربه سایر حوزه های قضایی و تجربه خود ما تا کنون در سیرجهت مخالف مبداء مسابقه است که ما قطعا می تواند انجام این کار است."

لاوسون اضافه شده Woodbine همچنان به همکاری نزدیک با الکل و بازی کمیسیون انتاریو برای اصلاح قوانین مسابقه "به ما اجازه می دهد به عنوان خوانده شده."

"همه چیز از جمله پست رژه و وزن سوارکاران" او گفت:. "آنها شده ایم تعاونی و حمایتی است که فوق العاده است."

در آوریل 1, Woodbine, سرگرمی, اعلام کرد, این صفحه قرار است 27 ژوئن شده بود به تعویق افتاد و با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. در حالی که هیچ شرکت موکول تاریخ تاسیس شده Lawson امیدوار است در شمال امریکا طولانی ترین به طور مداوم اجرا مخاطرات مسابقه برگزار می شود یا در اواخر مرداد و یا گاهی اوقات در ماه سپتامبر.

"خواهیم دید چه فیزیکی فاصله دستورالعمل های پس از آن," او گفت:. "ما ممکن است قادر به مجوز تعداد محدودی از تماشاگران در اواخر ماه اوت یا به احتمال زیاد اواسط ماه سپتامبر است."

همچنین در سوال این است که زمانی که $1 میلیون Woodbine مایل چمن رویداد اجرا خواهد شد. لاوسون گفت: Woodbine سرگرمی امن مقابله با NBC Sports برای پخش این مسابقه در حال حاضر میله میله برای سپتامبر. 19.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن