گرد و خاکی بیکر برنده اولین Astros بالا ملوانان در بازی 1 پست نشانه کلاهبرداری - Fri, 24 Jul 2020 PST

هوستون – گرد و خاکی بیکر نوشته شده پیروزی در اولین بازی خود به عنوان هوستون مدیر و Astros, بازی برای اولین بار

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

هوستون – گرد و خاکی بیکر نوشته شده پیروزی در اولین بازی خود به عنوان هوستون مدیر و Astros, بازی برای اولین بار پس از ورود به سیستم خود-سرقت رسوایی را لرزاند بیس بال باز فصل ضرب و شتم توسط Seattle Mariners 8-2 شب جمعه.

به امید قرار دادن یک آشفته offseason پشت سر آنها آستروس آغاز شده با پیروزی در خالی, دقیقه, خدمتکار, پارک, همان جایی است که ضربان دار در ماه اکتبر گذشته زمانی که آنها از دست رفته بازی 7 از سری جهانی به واشنگتن است.

مایکل برانتلی آمار سه اجرای هومر به بازگشت جاستین Verlander.

71 سال بیکر نوشته شده یک پیروزی در 3,500 هفتم به طور منظم فصل بازی به عنوان یک مدیر. وی پس از مدیر AJ Hinch و مدیر کل جف Luhnow از کار اخراج شدند و پس از اینکه به حالت تعلیق برای یک سال برای نقش خود در تقلب در هوستون اجرا به 2017 سری جهانی عنوان و دوباره در سال 2018 شود.

هو کشیدند و heckled در جاده ها در زمستان آموزش قبل از کمپ بسته شد در اواسط ماه مارس آستروس تا به حال هیچ مشکلی با سیاتل. هیچ هوستون مورد ضربه شد توسط رزین – در آخرین اردوی تابستانی tuneup این هفته ستاره جثه Altuve الکس Bregman و جورج Springer, شد, شده plunked در نمایشگاه بازی در کانزاس سیتی.

آستروس رفت 18-1 برابر ملوانان در فصل گذشته. آنها شش جامد نوبت از Verlander (1-0) برای کمک به آنها را به 14 پیروزی متوالی بیش از سیاتل تنظیم یک حق رای دادن رکورد بیشترین متوالی در برابر هر حریف.

Verlander زده از هفت راه می رفت و یکی به عنوان او نهم پارچ تاریخ MLB به 12 روز باز شروع می شود. او اجازه داد فقط سه تا بازدید اما دو مورد اول بود, از خود راضی homers به دریانوردان اولیه منجر شود.

آستروس ازمایش کرده با ورود یک پنجم زمین باز یافته پس از یک خانه اجرا توسط Kyle Seager در چهارم. هوستون آن را در 2 روی یک RBI تنها توسط Altuve که تعقیب استارت مارکو گونزالس (0-1). زک Grotz گرفت و استقبال شد با Bregman اجرا-نمره واحد قرار داده است که Astros در بالا.

برانتلی و سپس با ارسال یک خاموش-سرعت زمین به عمق صندلی در سمت راست میدان به گسترش منجر به 6-2.

Rookie Kyle لوئیس که یکی از 10 دریانوردان به اولین روز افتتاحیه فهرستی ضربه اجرا خانه به ریل قطار در بالای قسمت سمت چپ برای باز کردن دوم باز یافته و آن را 1-0.

مارتین مالدونادو آن را با یک RBI تنها در هوستون سوم اضافه شده یک RBI با یک ششم. کارلوس کوریا یش در یک اجرا با یک ترجمه در هفتم است.

هر دو تیم عینک سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, تی شرت در طول تمرین پنبه حلاجی شده و اکثر بازیکنان زانو در یک لحظه از وحدت قبل از سرود ملی. هیچ یک از دو تیم زانو طول سرود اما سیاتل بازیکنان Justus, Sheffield, J. P., Crawford, دی, گوردون, ریختن طولانی لوئیس و Mallex اسمیت مطرح شده راست خود را مشت به لایل Lovett سنگ آن را عملا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن