بوندسلیگا آموزش در کلن با وجود تست مثبت

کلن, آلمان—کلن بازیکنان در ادامه به آموزش با وجود این سه تست مثبت برای coronavirus در باشگاه که بی قراری آلمان

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

کلن, آلمان—کلن بازیکنان در ادامه به آموزش با وجود این سه تست مثبت برای coronavirus در باشگاه که بی قراری آلمانی در لیگ فوتبال را راه اندازی مجدد برنامه.

ادکلن روز جمعه گفت که سه نفر در حال آزمایش مثبت اما آیا نام آنها را می گویند و یا اینکه آیا آنها بازیکنان که در حال حاضر آموزش در گروه های کوچک.

"کارشناسان ارزیابی آن را به عنوان چنین است که با توجه به بهداشت و پیشگیری از عفونت اقدامات گروه های آموزشی ما می توانید در ادامه به آموزش با کسانی که آزمایش منفی به ما بوده است," دکتر تیم پل کلاین گفت: روی سایت باشگاه روز شنبه.

کلاین اضافه شده هیچ کس در باشگاه در نظر گرفته شد "دسته یک" در رابطه با این سه نفر که به نمونه های پنج شنبه. که به طور معمول کسی که یا زندگی با فرد آلوده یا تماس نزدیک با آنها.

کلن اطلاعیه آورده انتقاد از کارل لاوترباخ یک نماینده مجلس با حزب سوسیال دموکرات این شریک جدید در آنجلا مرکل ائتلاف دولت است.

لاوترباخ گفت در توییتر که "احتمالا دو بازیکن یک کارمند" آلوده شدند. او یک استاد اقتصاد بهداشت و استوار بود در کلن دانشگاه قبل از ورود به سیاست است.

"من شگفت زده شده که به بازیکنان اجازه می دهد این باید انجام شود به آنها. فوتبال باید در نقش یک مدل نه "نان و سیرک" او نوشت: اشاره به جلسات آموزشی.

بازیکنان و کادر در اطراف لیگ شروع به دادن نمونه ها پنج شنبه به عنوان بخشی از یک فرایند مداوم طراحی شده برای فعال کردن تیم برای بازگشت ابتدا به آموزش کامل و سپس به بازی در اواخر این ماه.

اکثر تیم های نه اظهار نظر در نتایج آزمون. Werder Bremen گفت: نمونه های داده شده در دوشنبه توسط خود بازیکنان و کادر بودند همه منفی که آنها متحمل خواهد شد دور دیگری از تست یکشنبه. یک بازیکن از بوندسلیگا, باشگاه پادربورن آزمایش مثبت در ماه مارس است.لیگ برتر گام تا برنامه به راه اندازی مجدد فصل در خنثی استادیوم در ماه ژوئن



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن