Napheesa ذغال سنگ در سه ماهه چهارم به عنوان سیاهگوش بالا شیکاگو

Napheesa ذغال سنگ است که در حال توسعه یک استعداد برای داشتن لحظه ای بزرگ است. جامد اما نه استثنایی از طریق حدو

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

Napheesa ذغال سنگ است که در حال توسعه یک استعداد برای داشتن لحظه ای بزرگ است. جامد اما نه استثنایی از طریق حدود 10 چهارم از سیاهگوش را در سه بازی اول پس از روز شنبه را سه ماهه چهارم, او در حال حاضر تا حد زیادی مسئول برای هر دو تیم پیروزی.

حاکم WNBA Rookie از سال شمارش 10 امتیاز و شش ریباند و پنج حمله در روز پنجشنبه نهایی قاب به فشار مینه سوتا گذشته شیکاگو 83-81 در برادنتون فلوریدا. Lynx وارد سه ماهه چهارم پیشرو 57-54. سه تیم اول چهار اموال از سه ماهه منتهی با ذغال سنگ قرار داده و پشت سطل خاموش توهین آمیز ریباند به عنوان سوتا استفاده به سرعت رشد کرد تا نه است.

پس از آن اواخر با شیکاگو گزنده در مینه سوتا, پاشنه, Collier تحویل دیگری قرار داده و در یکی از اختیار و آمار دو رایگان-پرتاب در آینده به کشش Lynx (2-1) منجر به پنج با کمتر از یک دقیقه به بازی.

"من فکر Phee واقعا شکست خود را پشت" سیاهگوش مربی Cheryl Reeve گفت. "کسانی که loose balls کسانی که اموال اضافی بودند تفاوت در این بازی است."

شیکاگو (2-1) هنوز هم تا به حال شانس خود را دیر اما از دست رفته سه عکس در فینال هفت ثانیه اجازه می دهد سیاهگوش برای زنده ماندن.

ذغال سنگ به پایان رسید شب با 20 امتیاز و 10 پرتاب ریباند و چهار پاس گل.

این پس از سال دوم به جلو اندکی نه امتیاز و سه پاس گل در سه ماهه چهارم از مینه سوتا آمده-از-پشت برنده بیش از کانکتیکات در روز یکشنبه بازکن فصل.

"فقط سعی کرده اند که آخرین فشار" کالیر گفت. "فقط در تلاش برای انجام همه چیز را من می توانم برای تیم است."

این همه اضافه می کند تا به یک شروع قوی به فصل مینه سوتا که به نظر می رسید برای پیدا کردن بیشتر از یک حمله ریتم شنبه پس از تلاش تمام شب را در همان طبقه در برابر سیاتل در روز سه شنبه.

Lynx خوب بود توهین آمیز تعادل با هفت بازیکن به ثمر رساند حداقل هشت امتیاز. که شامل rookie گارد نقطه کریستال Dangerfield ساخته شده است که او اولین کار حرفه ای شروع می شود. دوم-انتخاب دور پر Lexie قهوه ای که از دست رفته بازی در حالی که در تصادم پروتکل پس از ضربه سر او در دادگاه در اواخر سیاهگوش را از دست دادن به سیاتل در روز یکشنبه. Dangerfield به ثمر رساند نه امتیاز و قوی بود در سه ماهه چهارم.

سیاهگوش مرکز Damiris دنتس تا به حال 14 امتیاز و شش ریباند در حالی که راشل howard wolpoff اضافه شده 13 امتیاز زمین در او قوی ترین نمایش به تاریخ در یک سیاهگوش ،

وجود دارد هنوز هم چیزهایی برای کار در مینه سوتا که دیدم 12-نقطه منجر کمتر از چهار دقیقه به بازی رسید فقط دو در اواخر بازی — یک محصول از برخی تصمیم ضعیف-ساخت — اما شاید که انتظار می رود در اوایل فصل.

"بعضی از بازی ها هستند که آنها فقط ناخالص" howard wolpoff گفت. "من فقط خوشحالم که ما بسته به آن است. آن را برای رفتن به پایین آمدن به لحظات بود که یادگیری تماشای فیلم و دیدن آنچه که ما اشتباه بود. و ما وجود دارد و ما بهتر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن