مغلوب ساختن پیشی جستن چهره ویروس در کاخ سفید در میان فشار به 'بازگشایی' ما

توسط ZEKE میلر و کوین FREKINGواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار دوشنبه خود را دولت "

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

توسط ZEKE میلر و کوین FREKING

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار دوشنبه خود را دولت "ملاقات لحظه ای" و "غالب" در coronavirus تست حتی در حالی که کاخ سفید خود را تبدیل به یک قوی نماد خطر مواجهه با آمریکایی ها در همه جا توسط belatedly سفارش هر کسی که وارد غرب گرا به پوشیدن ماسک.

مغلوب ساختن پیشی جستن خطاب به یک باغ گل رز مخاطبان با ماسک-پوشیدن مقامات دولت برخی از ظاهر شدن علنی با پوشش صورت برای اولین بار در طول شیوع بیماری پس از دو دستیاران آزمایش مثبت برای COVID-19 اواخر هفته گذشته است. شگفت انگیز چشم تنها در خدمت بیشتر به برجسته کردن چالش رئیس جمهور چهره در القای اعتماد به نفس در ملت هنوز از وضعیتی وخیم از این بیماری همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن خود را با پوشیدن یک ماسک به دنبال تاکید به مردم آمریکا مراحل گرفته شده برای اطمینان از ایمنی خود را در امیدوار است که محور آنها را برای از سرگیری فعالیت های عادی.

کمبود coronavirus تست شده است یک نقطه دردناک برای رئیس جمهور, اما او اصرار داشت دوباره که هر کسی که می خواهد یک آزمون می توانید دریافت کنید. این تعهد برای اولین بار صادر شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن بیش از دو ماه پیش می آید به عنوان فرمانداران سراسر کشور در ادامه به تماس با دولت فدرال به انجام بیشتر برای افزایش عرضه برای دیدار با الزامات مورد نیاز برای شروع "بازگشایی" ملت.

خوش بین پیام تضعیف جدید اقدامات حفاظتی اجرا شده برای حفظ تهمت امن نشان از عدم حضور معاون رئيس جمهور مایک پنس و سه ملت از کارشناسان پزشکی که در کشورهای مختلف از انزوا پس از دو مورد COVID-19 تایید شد در میان کارکنان در یکی از مهمترین و محافظت مجتمع در امریکا است.

یک یادداشت برای کارکنان دوشنبه کارگردانی "هر کسی که وارد غرب گرا به پوشیدن یک ماسک و یا صورت پوشش." کارکنان خواهد شد مجاز به حذف چهره خود را پوشانده اند اگر آنها حداقل شش فوت جدا از همکاران خود را. بخشنامه ظاهرا نمی کند, درخواست به رئیس جمهور.

روز دوشنبه جلسه بود به برجسته دسترس بودن COVID-19 تست که کاخ سفید به دنبال متقاعد کردن آمریکایی ها در این کشور است که با خیال راحت بازگشایی.

"همه آنها باید قادر به گرفتن یک آزمون در حال حاضر" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: اگرچه کارشناسان می گویند وجود دارد ظرفیت برای تست در آن مقیاس است. مقامات بعد از آن روشن است که "هر کسی که نیاز به یک آزمون می توانید یک آزمون است."

تنها در روز دوشنبه بود که دولت آن را باور تا به حال به اندازه کافی تست به کوه در سراسر کشور تست کمپین به آدرس قابل توجهی میزان مرگ در خانه های پرستاری و ارشد دیگر امکانات مراقبت. در تماس با فرمانداران پنس و دکتر دبورا Birx کاخ سفید هماهنگ کننده برای, ویروس, پاسخ, توصیه می شود که هر خانه سالمندان ساکن و کارمند آزمایش COVID-19 در دو هفته آینده با هوشیار نظارت رفتن به جلو به خصوص از کارکنان.

پنس led هفتگی تماس با فرمانداران از یک اتاق جدا شده و پس از آن دبیر مطبوعاتی آزمایش مثبت جمعه. Birx و دیگر کارکنان شرکت به طور معمول از یک اتاق کنفرانس در اتاق وضعیت پنس گفت: تبیین "کمی شرایط متفاوت است."

"ما در حال گرفتن اقدامات متقابل مناسب برای محافظت از رئیس جمهور سلامت" پنس اضافه شده با توجه به ضبط به دست آمده توسط AP. کاخ سفید در حال حرکت بود به آزمایش روزانه برخی از کارکنان برای تشخیص این بیماری است.

از پا تا اقدامات حفاظتی می آید به عنوان دکتر Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی دکتر رابرت Redfield, مدیر CDC و کمیسیون از سازمان غذا و دارو دکتر استفان هان بودند همه quarantining پس از قرار گرفتن در معرض به کاخ سفید کارمند.

سه کارشناسان در حال برنامه ریزی به شهادت قبل از پانل مجلس سنا گفت: "با خیال راحت برگشت به محل کار و بازگشت به مدرسه." آنها همراه با رئیس کمیته لامار الکساندر R دنیاست. تمام خواهد شد و شرکت از راه دور. الکساندر است quarantining پس از یک از کارکنان خود را آزمایش مثبت برای COVID-19.

تصاویری از بالا و مقامات دولت در نظر گرفتن چنین احتیاطی آمده به عنوان متحده به دنبال شل اقتصادی محدودیت در محل قرار داده برای کاهش این ویروس گسترش یافته است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه بود که شکایت دموکراتیک فرمانداران شد و خیلی آهسته به در محدودیت های بلند در کشورهای خود را.

"بزرگ مردم پنسیلوانیا می خواهید آزادی خود را در حال حاضر و آنها به طور کامل آگاه از آنچه که مستلزم" او هنوز توییتی. "دموکرات ها در حال حرکت به آرامی در سراسر ایالات متحده آمریکا برای اهداف سیاسی. آنها خواهد صبر کنید تا نوامبر 3rd, اگر آن را به آنها. همین حالا بازی سیاست است. امن به سرعت حرکت می کند!"

مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ریزی شده بود برای سفر به کشور در روز پنج شنبه با توجه به مشاوره های از اداره هوانوردی فدرال.

تصمیم گیری در مورد چگونه سریع برای بازگشایی شده با کلی انتخابات کمتر از شش ماه دور و تهمت و دیگر امتیازهای مواجهه با آن در میان عامه و بحران اقتصادی است.

"اگر ما این کار را با دقت کار با فرمانداران فکر نمی کنم وجود دارد قابل توجهی خطر" وزیر خزانه داری استیون Mnuchin گفت: "فاکس نیوز یکشنبه." "در واقع من فکر می کنم وجود یک خطر قابل توجهی از بازگشایی. شما در حال صحبت کردن در مورد چه خواهد بود دائم آسیب های اقتصادی به مردم آمریکا."

Mnuchin یکی از چندین مشاوران اقتصادی کاخ سفید اعزام در روز یکشنبه به جای تمرکز بر شایستگی از شل شدن محدودیت در اقتصاد است. در عین حال توجه به خطرات احتمالی از عفونت نیز تبدیل به چگونه این ویروس حتی در راه خود را به کاخ سفید است.

Fauci موسسه گفت که او "با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب" برای کاهش خطر ابتلا به دیگران در حالی که هنوز انجام وظایف خود teleworking از خانه اما مایل به رفتن به کاخ سفید شود. به گفته مقامات هر دو Redfield و هان خواهد بود خود quarantining برای دو هفته.

پنس مطبوعات, منشی, کتی میلر آزمایش مثبت برای coronavirus روز جمعه با نفر دوم که با این نسخهها کار در کاخ سفید پیچیده شناخته شده برای تست مثبت برای این ویروس در هفته گذشته. یک سربازی عضو که به عنوان یک نوکر به رئیس جمهور آزمایش مثبت در روز پنج شنبه اول شناخته شده به عنوان مثال برای یک فرد در مجاورت نزدیک به مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید است.

اعلام کرد اقدامات احتیاطی در مقابل با یک رئیس جمهور که کاهش یافته است به پوشیدن صورت پوشش در جلسات در کاخ سفید و یا در رویدادهای عمومی.

کوین Hassett یک مشاور برای مغلوب ساختن پیشی جستن و رئیس سابق شورای مشاوران اقتصادی اذعان یکشنبه آن را "ترسناک برای رفتن به محل کار" در کاخ سفید خواستار بال غرب یک "کوچک و شلوغ است. آن را شما می دانید کمی خطرناک است."

Hassett گفت که او می پوشد یک ماسک صورت لزوم و شیوه های "تهاجمی اجتماعی فاصله." ظاهر می شود در CBS' "چهره ملت" گفت: هر گونه ترس خو مکرر تست دسترسی به عالی تیم پزشکی و اعتقاد خود را که این بار "هنگامی که مردم باید به مرحله و خدمت به کشور خود هستند."

___

AP نویسنده آلن Suderman کمک از ریچموند, ویرجینیا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن