چرا چشم انداز کاهش قیمت ها می تواند تهدیدی برای اقتصاد ایالات متحده - سه شنبه, 12 مارس سال 2020 PST

واشنگتن – اقتصادی فلج ناشی از کوروناویروس رهبری در ماه آوریل به شدیدترین ماه به ماه کاهش قیمت مصرف کننده ایالا

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

واشنگتن – اقتصادی فلج ناشی از کوروناویروس رهبری در ماه آوریل به شدیدترین ماه به ماه کاهش قیمت مصرف کننده ایالات متحده پس از بحران مالی 2008 – یک 0.8% افت که رانده شد توسط یک سقوط در قیمت بنزین.

و به جز این به طور معمول فرار دسته از مواد غذایی و انرژی به اصطلاح هسته ای قیمت ها سقوط 0.4% دولت گفت: در گزارش ماهانه خود را در تورم مصرف کننده. که بیشترین افت در سوابق قدمت آن به سال 1957.

کسب و کار خاموش شدن ناگهانی کاهش می یابد, سفر و جهانیان هزینه های مصرف کننده است که این ویروس باعث شده است که به احتمال زیاد فرستاده اقتصاد آمریکا به رکود اقتصادی شدید. در نتیجه افت فعالیت های اقتصادی است تصریح قدرتمند نیروی رو به پایین در قیمت در سراسر اقتصاد است.

روز سه شنبه گزارش افزایش می دهد چشم انداز کاهش قیمت ها در طولانی مدت افت قیمت ها و دستمزد است که به طور معمول باعث می شود افراد و شرکت ها تمایلی به صرف و طولانی می تواند یک رکود است. نه پس از رکود بزرگ دهه 1930 است کاهش قیمت مطرح شده جدی تهدید اقتصادی در ایالات متحده است.

"اگر کاهش قیمت ها می شود تعبیه شده در اقتصاد می توان آن را دشوار است به ریشه کن گفت:" گاس Faucher اقتصاددان ارشد در خدمات مالی PNC.

بیش از 12 ماه گذشته به طور کلی قیمت ها افزایش یافته است اندک 0.3% کوچکترین سال بیش از سال افزایش پس از 2015. تورم افزایش یافته است 1.4% پایین ترین رشد از سال 2011 است. با قیمت مصرف کننده در حال سقوط نگرانی بوجود آمده اند که ایالات متحده ممکن است تسلیم شدن به یک بیماری ناتوان کننده جلسه از کاهش قیمت ها برای اولین بار در دهه.

این واقعیت است که کاهش قیمت تمایل به ایجاد نگرانی در میان اقتصاددانان و سیاستگذاران ممکن است حمله بسیاری از مردم به عنوان گیج کننده است. در اینجا برخی از پرسش و پاسخ.

دقیقا همان چیزی است که کاهش قیمت?

کاهش قیمت ها گسترده و طولانی مدت در کاهش قیمت و دستمزد و اغلب در ارزش خانه و یا دارایی های دیگر. در طول تورم دوره گسترده barometers مانند شاخص قیمت مصرف کننده که دولت صادر شده روز شنبه را نشان می دهد سازگار تغییرات قیمت زیر صفر است. و به مدت دو ماه در حال حاضر این چیزی است که شاخص بهای مصرف کننده نشان داده است: اول سقوط 0.4% در ماه مارس و 0.8% در ماه آوریل است. این روند به احتمال زیاد باقی بماند به عنوان ویروس باعث کاهش رشد اقتصادی و مخارج مصرف کننده و در نتیجه اعمال فشار رو به پایین در قیمت ها.

نه سقوط قیمت خوب است ؟

این درست است که خانواده ها می توانند حقوق خود را بیشتر زمانی که قیمت تخت و یا در حال سقوط است. و با ده ها میلیون نفر از مردم به طور ناگهانی از کار این به این معنی است که حداقل خود را از مزایای بیکاری را کشش بیشتر است. 20% افت قیمت بنزین در ماه آوریل به عنوان مثال ارائه خواهد شد خوش آمدید به نفع رانندگان است. همه که گفت: اقتصاددانان که از ترس پایدار و کاهش قیمت خواهد مانع نه کمک به رشد اقتصادی است.

چگونه ؟

دلیل اصلی این است که کاهش قیمت به طور معمول مصرف کنندگان و کسب و کار تاخیر روبرو است. چرا خرید در حال حاضر و پس از همه, اگر شما می توانید خرید محصولات شما می خواهید – از مبلمان و لوازم جانبی برای ماشین و قایق و تجهیزات رایانه ای – حتی در قیمت های پایین تر از سه یا شش ماه از در حال حاضر ؟ در مجموع چنین تاخیر آهسته مخارج مصرف کننده است که درایوهای حدود 70 درصد از ایالات متحده فعالیت های اقتصادی. در نظر گرفتن اقتصاد 4.8% سالانه انقباض در طول ماه های ژانویه-مارس چهارم. که سه ماهه کاهش بدترین پس از بحران مالی 2008 منجر شد توسط یک عقب نشینی گسترده در هزینه های مصرف کننده.

کاهش قیمت ها نیز تمایل به پایین نگه داشتن دستمزد و تورم هزینه از وام های گران تر برای وام گیرندگان. و در حفظ استقراض و هزینه های مداوم ضعیف و کاهش قیمت ها می تواند طولانی رکود است.

اتحاد ایالات متحده تا کنون تحمل یک دوره کاهش قیمت?

بله اما نه برای نزدیک به نه دهه پس از رکود بزرگ. در دوران رکود کاهش قیمت به معنای آن است که کشاورزان نمی تواند دریافت کافی پرداخت برای محصولات خود را. این باعث شد میلیون ها نفر از خانواده ها به از دست دادن مزارع خود را به بانک پس از آنها موفق به پرداخت وام مسکن خود را. اخیرا برخی از اقتصادهای دیگر به ویژه ژاپن شده اند آلوده با کاهش قیمت ها. در آغاز دهه 1990 ژاپن تلاش اغلب بیهوده به نگه داشتن نرخ تورم از سقوط. به عنوان یک نتیجه, ژاپن دچار طریق بیش از دو دهه از کم خونی رشد اقتصادی است.

چه چیزی می تواند به سیاستگذاران ایالات متحده انجام دهید برای جلوگیری از این سرنوشت ؟

فدرال رزرو در پاسخ پرخاشگرانه و در چند جبهه به تلاش برای مقابله با آسیب های اقتصادی تحمیل شده توسط coronavirus خاموش شدن ناگهانی. فدرال رزرو به کاهش نرخ بهره خود را به یک رکورد کم نزدیک به صفر که در آن ایستاده بود به مدت هفت سال پس از بحران مالی است. بانک مرکزی نیز صرف تریلیون ها دلار – بیش از آن است که همیشه تا حد زیادی به خرید خزانه و اوراق قرضه وام مسکن به سعی کنید به نگه داشتن کوتاه مدت و دراز مدت نرخ به عنوان کم به عنوان امکان پذیر است برای حمایت از قرض گرفتن و حفظ اقتصاد است. فدرال رزرو نیز پرده برداری از برنامه های متعدد که در نظر گرفته شده به منظور تسهیل صاف و جریان مستمر از اعتبار ضروری است که به سیستم مالی است.

همه کسانی که تلاش می شود به اندازه کافی است ؟

هیچ کس نمی داند برای مطمئن شوید. بانک فدرال تلاش های گسترده ای که در حالت عادی اقتصاد خواهد به احتمال زیاد شتاب تورم ممکن است یا ممکن است به اندازه کافی برای نگه داشتن قیمت ها از سقوط. در عین حال اگر مصرف کنندگان و کسب و کار و جلوگیری از هزینه های خود را در هر چیزی در نزدیکی سطح نرمال برای بسیاری از ماه در نور ادامه داد: خاموش شدن مداوم بیکاری و نگرانی در مورد ویروس یک جلسه از کاهش قیمت ها خواهد شد به احتمال زیاد. اکثر تحلیلگران گفته اند که آنها بر این باورند رشد اقتصادی پایدار نمی رزومه تا مدتی در سال آینده شاید پس از یک واکسن یا داروی مؤثر در درمان در دسترس است و می تواند به طور گسترده ای توزیع شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب