آن را زود اما TFC و تاثیر در حال بازی در MLS مسابقات

مونترال تاثیر و تورنتو FC هر دو نا امید در افتتاحیه مسابقات در MLS برگشت مسابقات است.در حال حاضر آنها نگاه کنی

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

مونترال تاثیر و تورنتو FC هر دو نا امید در افتتاحیه مسابقات در MLS برگشت مسابقات است.

در حال حاضر آنها نگاه کنید به گزاف گویی در هزینه از دیگر شنبه شب در ESPN جهان گسترده ای از ورزش در منطقه اورلاندو. هر دو تیم باید اتاق را برای بهبود.

مونترال نگاه بی ربط در یک 1-0 دست دادن به انگلستان در آخرین پنج شنبه, ترک, مربی تیم Thierry Henry به ضجه و زاری کردن تیم خود را عدم تمایل در شب.

تورنتو اذعان دو گل دیرهنگام در یک ناامید کننده 2-2 کراوات با 10-man d. C., United صبح دوشنبه با مربی گرگ Vanney ruing اواخر سقوط از کهنه کار تیم پس از یک فرمانده باز کردن 80 دقیقه.

با دو تیم برتر از هر یک از این شش گروه و چهار تا از بهترین مقام سوم finishers پیشبرد به مرحله حذفی دور 16, هر دو تورنتو و مونترال نیاز به امتیاز. جدید انگلستان که منجر گروه C با سه امتیاز در سی متحده در روز جمعه.

خواسته شد که در آن تیم خود را می ایستد داده شده هر باشگاه در گروه بازی های برگزار شده است یک بازی هنری وحشیانه صادق باشید.

"به خوبی در حال حاضر در پایین ، جایی که ما ایستاده گفت:" چشم مجازی در کنفرانس خبری روز سه شنبه. "بنابراین ما در حال رفتن به سعی کنید مطمئن شوید که هیچ یک از ما نمی ماند وجود دارد بیش از حد طولانی است."

با توجه به رقابت شدید بین باشگاه های هنری پیشنهاد بازی در یک زمین بی طرف سایت نمی گیری پایین مناسبت.

"در پایان روز آن را به یک رقابت که آیا شما آن را بازی در باغ خود و یا در اشتدته Saputo و یا یکی دیگر از ورزشگاه" او گفت:. "که یکی از شما نمی خواهید به از دست دادن. بنابراین برای من, من حتی نمی باید برای ایجاد انگیزه در بازیکنان زیرا آنها در حال حاضر می دانیم که چه زمان آن است. و من مطمئن هستم که آن را همان برای تورنتو."

تا حدودی خاردار هنری نیز در زمان درد به یاد خبرنگاران که نقد خود را از تاثیر میل مربوط صرفا به انگلستان بازی و که او را در بازیکنان خود را.

گفت: "من در پایان بازی است که ما همواره به مبارزه با. ما نمی باید که در روز ... آن اتفاق می افتد. من امیدوارم که آن را نمی خواهد دوباره اتفاق می افتد. اما من شده اند در تیم های, به عنوان مثال, که در آن ما تا به حال که برخی از بازی های ما گم شده است. من فقط بیان یک واقعیت در روز است."

این تاثیر را داشته اند شش روز برای آماده سازی تورنتو ،

این بازی در اصل قرار برای جمعه اما عقب رانده شد یک روز که تورنتو مطابقت با سی ایران بود به مدت 24 ساعت با توجه به COVID-19 آزمون مسائل.

یک به علاوه برای تورنتو است روز پنج شنبه در این بازی 8 p. m. kickoff. آخرین آن گروه بازی برابر انگلستان علامت دوم ناخوشایند 9 صبح شروع می شود.

نتایج حاصل از سه گروه بازی تعداد در به طور منظم فصل جدول رده بندی. تورنتو می آید را به مسابقه در 1-0-2 در حالی که مونترال است 1-1-1.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

روز دوشنبه Vanney پیشنهاد جوزی آلتیدور ممکن است در دسترس خاموش نیمکت پنج شنبه. ستاره تیمش بود و در پشت در های آموزشی پس از گذراندن بسیاری از این مستند در فلوریدا که لازم a self-قرنطینه هنگامی که او بازگشت به تورنتو.

کانادا هافبک Jonathan Osorio, برخورد با چهار موضوع ممکن است باید صبر کنید یکی دیگر از بازی برای دیدن عمل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب