واقعی اقتصاد جهان: بی پروا حرف مضرات پیام

ملت ما مبارزات بسیار دشوار است. این به مراتب بیش از. اما ایالات متحده به قوت بزرگ از جمله بسیاری از موسسات و م

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

ملت ما مبارزات بسیار دشوار است. این به مراتب بیش از. اما ایالات متحده به قوت بزرگ از جمله بسیاری از موسسات و ما شهروندان.

ادوارد Lotterman

ما بیشتر به شدت تقسیم شده و در حال حاضر نسبت به دهه های, و, مدرن, رسانه های اجتماعی فاستر انتشار توهم تئوری توطئه و مخرب تبلیغ از روسیه و چین و ایران است. در عین حال این رسانه ها همچنین تسهیل پایین به بالا سازماندهی برای اصلاحات.

این است که چرا مهم است برای شهروندان و رهبران هر دو برای جلوگیری از "بی پروا صحبت کنید." من می خواهم که با استفاده از یک قوی تر ولی به یاد بود به درستی از صداقت مردم بیان خود را در راه است که من شخصا فکر می کنم بسیار سودمند.

فکر می کنم در مورد دو اخیر اما بسیار متفاوت از نمونه های یک حباب از جامعه و از سوی دیگر به trickling پایین از بالا, عمومی رسمی.

در مثال اول پس از مرگ جورج فلوید و تمام است که در گرفت برخی از شروع تصریح می کند ما باید "لغو پلیس است." این بود که نه فقط از چند رادیکال. آن را تبدیل به یک شعار در تظاهرات. نه اعضای شورای شهر مینیاپولیس آشکارا به نام "آغاز روند پایان دادن به اداره پلیس است." زمانی که شهردار یعقوب فری مخالف این طرح او با صدای بلند heckled.

دیگران باید توضیح داد که به جای آن که "لغو" واقعا به معنی رادیکال اصلاحات در پلیس و حرکت مبالغ زیادی از بودجه به برنامه های اجتماعی برای کمک به محروم ترین. "پال خواستار قطع بودجه دولت" یکی دیگر از شایع فعل.

من درک عمیق و دیرینه خشم و سرخوردگی که از این احساسات جریان است. کشور ما شدید و طولانی مدت مشکلات در پلیس. این خدمات عبارتند از احتمال است که هر شهروند به طور کلی — اما به خصوص مردم سیاه و سفید — کشته خواهد شد توسط پلیس. برای ایالات متحده آمریکا, درصد است که 200 بار یا بیشتر بالاتر از انگلستان و آلمان و هلند و دیگر کشورهای صنعتی است. برای همه مردم توسط پلیس متوقف و نسبت است و حتی بالاتر و بالاتر و در عین حال برای اعضای اقلیت نژادی.

نیز وجود دارد افزایش نظامی پلیس از دولت فدرال عبور از ارتش در مبارزه با وسایل نقلیه به آموزش است که بر اقدامات معمول در یک میدان جنگ است. کارآموزان هستند که به "عمل به جای واکنش نشان می دهند." نتیجه این شده است خلاصه اعدامها توسط افسران که به نظر می رسد بیش از حد سریع عمل برای هر نقض آشکار یا تحریک هر چقدر جزئی.

نیز وجود دارد پروتکل هایی است که هنگامی که یک عضو از یک گروه از افسران را به آتش همه اعضای این گروه نیز باید آتش و همچنان به انجام این کار تا زمانی که خود را در مجله خالی است. از این رو خوفناک نتایج چنین به عنوان یک مثال از دو گناه مردان در backfiring خودرو با داشتن بیش از 140 گلوله برداشته که autopsied. و پس از آن است وجود دارد افزایش در اجرای حکم اعلام نشده.

بدون شک ما نیاز به اصلاحات عمیق در آموزش, رهبری, عامل, پروتکل هدف بررسی اتهام سوء رفتار در محدودیت بر قدرت پلیس های فدرال "واجد شرایط ایمنی" از reflexive شیوه های دروغ گفتن در بخش عمومی در مورد اظهارات سوال برانگیز حوادث و در و در. اساسا ما نیاز به یک جهت گیری مجدد از ذهنیت رهبران و افسران در جهت خدمت به جامعه به جای کنترل یک دشمن خطرناک.

با این وجود ما همیشه نیاز به پلیس چه به عنوان یک "نیروی" یا "خدمات".

که برخی از انسان ها را از آسیب دیگران است ذاتی بخشی از شرایط انسانی است. تامین حفاظت در برابر اعمال مجرمانه و نگه داشتن به طور کلی نظم عمومی هستند دلایل اصلی انسان ها با هم متحد و سازمان یافته دولت ها است. علوم سیاسی کتاب های درسی معمولا توصیف دولت به عنوان نهاد با "انحصار قانونی استفاده از زور است."

اقتصاددانان دیدن ایمنی عمومی هر دو در برابر جرم و جنایت در برابر بلایای طبیعی مانند آتش سوزی, طوفان و سیل و زلزله و از جمله به عنوان یک نمونه اولیه از یک "مکان خوب است." که یکی تعریف شده به عنوان بسیاری از سرريز منافع است که می تواند گرفته شده توسط فرد ارائه دهنده خدمات. بنابراین بازار آزاد هرگز تولید آن در مقادیر مورد نیاز. اقدام دولت ضروری است.

ضد پلیس معترضان نقطه به شهروند گشت که بر خاست تا در برخی از بلوک در خشونت های اخیر. اما چنین تلاش های پیتر ، و اجرای قانون پیچیده است و نیاز به آموزش بسیار و نهادی در حمایت از همه چیز از بررسی صحنه جرم به تعمیر و نگهداری از پایگاه داده به آماده سازی دقیق از اقدامات قانونی برای ارائه به دادگاه است. داوطلبانه شهروند حرکات نمی تواند انجام این کار اغلب به نوبه خود به عدالت فشار.

پس استدلال به صورت عمیق و مداوم اصلاحات پلیس در کشور ما. اما صحبت از لغو است بی پروا و مضر است.

در حال حاضر برای دومین اخیر بی پروا صحبت های بسیار قرار عمومی رسمی. این هفته فدرال رزرو صندلی جروم پاول پیش بینی اشتغال و خروجی مشکلات رفتن به جلو بیش از یک دوره طولانی. او اظهار داشت که تغذیه نمی خواهد سفت عرضه پول و در نتیجه افزایش نرخ بهره از طریق 2022. این تعهد تدبیر در بهترین حالت.

من احترام پاول. او باهوش و با تجربه و آگاه از چالش های عملی در اجرای سیاست های پولی. در حالی که اظهارات خود را ممکن است رسوب نوسانات شدید در سهام شاخص این هفته آنها هستند نه علت. هر حباب احاطه بازار سهام ذاتی مشکلات از جمله عصبانیت شدید و نوسانات.

بی تدبیری و خطر دروغ در هر بانک مرکزی را متعهد به یک سیاست دو سال یا بیشتر به آینده است. بانک های مرکزی وجود دارد برای کنترل پول و منابع برای حفاظت از سیستم های مالی در برابر طیف گسترده ای از وقایع غیر منتظره. یکی باید هرگز کراوات خود را در دست خود.

برای چند دهه, تغذیه اجتناب ساخت به جلو تعهدات در مورد سیاست و یا حتی هر گونه پیش بینی در مورد اقتصاد است. مقامات تاحدودی گیج کننده در نماز جماعت.

در واقع فدرال رزرو بود بیش از حد مرموز. صندلی پل ولکر و سپس آلن گرینسپن که تغییر انتشار اطلاعات بیشتر پس از سیاست مذاکرات. تغذیه اظهارات آغاز شد که شامل اظهارات اشاره به اینکه افزایش یا کاهش در نظر گرفته خواهد شد در جلسه بعدی برخی از شش هفته پیش رو است. این "نمایش" بودند و نه وعده اما بازار شروع به فرض آنها بودند. به زودی تغذیه احساس محدود. آن را نمی تواند افزایش نرخ اگر آن را به حال هشدار داده یک یا دو جلسه قبل از آن.

در مالی افتضاح از سال 2007 در, فدرال رزرو بود سریع به پایین تر اما به کندی بالا می برد. این عدم تقارن خطرناک است را در خود دارد.

برخی از توصیف آن "رو به جلو هدایت" به عنوان یک ابزار مفید برای کنترل بازار. اما رویدادهای جهانی در حال بی ثبات است. هیچ کس نمی داند چه بحران اقتصاد ما روبرو خواهد شد. ساخت طولانی مدت وعده آن را نمی ممکن است قادر به نگه داشتن خطرناک است. فدرال رزرو نیازهای خود دست به جمع آوری و همچنین پایین تر است.

St. Paul اقتصاددان و نویسنده ادوارد Lotterman را می توان در رسید stpaul@edlotterman.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب