گرگور Chisholm: آبی جیز هدف بالا در شماره 5 اما MLB را همه گیر پیش نویس ارائه می دهد کمتر از بنگ برای جفتک انداختن

جیز آبی بالا-پنج انتخاب کنید برای اولین بار در بیش از دو دهه اما خود را به نفع و موقعیت در این هفته MLB پیش نو

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

جیز آبی بالا-پنج انتخاب کنید برای اولین بار در بیش از دو دهه اما خود را به نفع و موقعیت در این هفته MLB پیش نویس شده است کمی به خطر بیافتد به لطف اخیر اقدامات صرفه جویی در هزینه های گرفته شده توسط لیگ.

پیش نویس شروع شنبه شب کوتاهتر شده است و از 40 دور به پنج و شامل 160 میدارد که کمترین تعداد از سال 1965. صاحبان تیم را نجات دهد حدود 30 میلیون با باشگاه نیز حفظ حق به تاخیر پرداخت و به سال آینده. تغییر طراحی شده به عنوان حل کوتاه به MLB جریان نقدی مشکل به دلیل بیماری همه گیر.

آبی جیز در ابتدا فکر می کردند که پول بیشتری برای خرج کردن بیش از 25 تیم دیگر در 10 از 40 دور. به جای آن آنها خواهد شد که این مزیت فقط برای پنج. به طور کلی جیز' جایزه استخر $9,716,500 (ایالات متحده) رتبه نهم به دلیل جبرانی میدارد از دیگر تیم ها در پایان دور اول.

"این واقعا تغییر زیادی در شرایط رویکرد یا استراتژی" جیز مدیر تازه سراغ شین فارل گفت. "این واقعا تمرکز دوباره بر روی بهترین بازیکن در دسترس در هیئت مدیره در حال حاضر. متاسفانه ما فقط پنج فرصت را به یک انتخاب, این سال, اما آیا این پیش نویس است که پنج دور یا 40 دور ما به دنبال به دست آوردن بهترین بازیکن ما می توانیم در آن دور."

استراتژی

فارل درست است که تیم ها به طور معمول را بهترین بازیکن موجود است, اما این مورد در هر سال است. در پیش نویس قبلی تیم تا به حال یک استخر جایزه سهم برای اولین بار در 10 دور و این پول را می توان با این حال آنها مناسب دیدم. برخی از باشگاه ها به دنبال توصیه می شود حافظه مقادیر هر یک از انتخاب دیگران رو خلاق و پول.

در نظر بگیرید در سال 2012 جیز امضا 10-انتخاب دور الکس أزور فقط برای $1,000. سابق outfielder نبود پیش بینی شده تا بعدا در پیش نویس اگر در همه و بعدها او را امضا کرده اند به صورت یک "سگ داغ." جیز با استفاده از پس انداز از آن انتخاب کنید تا به نشانه سوم-طفیلی آنتونی Alford به خوبی بالا-حافظه معامله در زمانی که اکثر مردم بر عهده او خواهد داد تا این ورزش به بازی فوتبال.

اخیرا جیز در زمان یک رویکرد مشابه با یک جفت از هم تیمی های دبیرستان. در دور اول انتخاب اردن Groshans امضا شد به یک زیر-slot معامله در سال 2018 و پس انداز از آن انتخاب کنید و دیگران همراه بود به پرداخت right-hander آدم Kloffenstein بالا-حافظه معامله در سوم. پول اضافی متقاعد Kloffenstein به خودداری کردن از تعهد به تگزاس مسیحی دانشگاه. حرکت مثل این هنوز هم ممکن است اما آنها سخت تر خواهد بود به جلو و با کمتر میدارد و پول کمتری برای کار با.

لیست سازمان دیده بان

در کیت قانون را در آخرین پیش نویس ساختگی برای ورزشی, او تا به حال جیز گرفتن دانشگاه گرجستان right-hander امرسون هنکاک با پنجم انتخاب کنید. این زن 21 ساله یک fastball که صدر در اطراف 99 m.p.h. و به طور معمول نشسته در سال 94 به 97. هر MLB خط لوله Hancock نیز اواسط 80s کشویی و پتانسیل برای تبدیل شدن به یک جبهه خط استارت. اکثر کارشناسان پیش نویس به نظر می رسد به این باور جیز را هدف یک کالج بازو با امکانات دیگر در اینجا از جمله ماکس مایر (مینه سوتا) و رید افراد مشهور (Louisville).

اگر جیز تصمیم به رفتن با یک موقعیت بازیکن به جای outfielder زک Veen که به مورد علاقه به عنوان بالا معلم مدرسه ابتدایی بالا در هیئت مدیره. او در حال حاضر ذکر شده به عنوان یک مرکز fielder اما بیشتر صنعت وزوز دارای 18 سال در نهایت حرکت به یکی از گوشه های. چپ دست قدرت hitter کشیده شده مقایسه به کودی Bellinger و نشان دهنده در معرض خطر بالا-پاداش رویکرد است. Veen نیاز به صبر و شکیبایی به عنوان او می تواند حداقل چند سال از اولین.

نام دیگر اغلب ذکر شده در هفته های اخیر شده است, New Mexico State infielder نیک گونزالس. 21 سال است که به عنوان یک پتانسیل تهاجمی ستاره اما سوال وجود دارد در مورد خود دفاع و جیز در حال حاضر بسیاری از عمق در اطراف زمین زیر کشت با جوانان و بو❄, کون Biggio و ولادیمیر Guerrero جونیور همراه با Groshans کوین اسمیت و سانتیاگو اسپینل در افراد زیر سن قانونی. بر روی کاغذ این به نظر نمی رسد مانند یک جا بزرگ, حتی اگر او تلقی بهترین در دسترس است.

روند اخیر

برای بیش از یک دهه جیز به حال یک اولویت قوی برای استفاده خود را انتخاب کنید در یک پارچ اما این باشگاه شده است انعطاف بیشتری در سال های اخیر است. در سال 2019 آنها برداشت right-hander Alek منه از غرب ویرجینیا اما infielder بالا بود انتخاب هر یک از دو سال قبل. خود معضل این است که آیا برای انتخاب یک چاشنی کالج بازو که می توان در عرض چند سال و یا به جای یک دیدگاه بلند مدت و پیش نویس کسی مثل Veen که بسیار دورتر.

"به نظر می رسد مانند یک کلاس در کالج تبادل این سال" فارل گفت. "من فکر می کنم ما شاهد افزایش سرعت در سطح آماتور در طول چند سال گذشته و به نظر می رسد که بسیار آشکار در این سال بیشتر از همیشه. ما در حال ورود به این پیش نویس به همه مردم و کل بازیکن, استخر, تلاش بیش از حد متمرکز بر یک فرد یا یک زیر مجموعه از بازیکنان است."

پس از (دور) پنج

تیم ها می توانند به عنوان بسیاری از undrafted بازیکنان به عنوان آنها می خواهند اما امضای پاداش خواهد پوش می شود در $20,000. که به احتمال زیاد نمی تواند به اندازه کافی پول برای متقاعد کردن یک دبیرستان بازیکن به نوبه خود یک بورس تحصیلی کالج, اما آن را ممکن است به اندازه کافی برای متقاعد کردن برخی از کالج juniors به ترک برنامه های خود را از یک سال زود است. سالمندان را به هر چه روی میز است.

جیز' تصمیم سال گذشته به افزایش پرداخت هزینه برای خود جزئی leaguers باید به آنها یک مزیت در طول این امضای دوره به عنوان جدید خود را آموزش مجتمع در Dunedin, Fla. جیز ندارد و به همان اندازه نفوذ با بازیکنان جوان به تیم های مانند Red Sox یانکی ها و داجرز اما راه هایی وجود دارد که آنها می توانید آن را تشکیل می دهند.

"ما زمان زیادی را صرف تحقیق که گروهی که ما فکر می کنم به احتمال زیاد سقوط در خارج از پنج دور" فارل گفت. "ما در منطقه پیشاهنگی انجام یک کار فوق العاده ای حفر و در ادامه به ایجاد روابط با این بازیکنان فقط در تلاش برای به دست آوردن یک حس که در آن آنها در حرفه خود و آموزش و پرورش خود را اگر آنها احساس آنها انجام می شود با مدرسه و آماده برای شروع حرفه ای و یا باز هستند به امضای."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

نشان می دهد

دور اول: چهارشنبه 7 p. m. (TSN3)

دور دو تا پنج: پنج شنبه, 5 p. m. (TSN2)

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب