11 جدید COVID-19 مورد تایید در اسپوکن شهرستان در روز یکشنبه - Sun, 07 Jun 2020 PST

یازده جدید COVID-19 موارد در اسپوکن شهرستان اعلام شد و در روز یکشنبه, کمترین افزایش در یک هفته. تعداد COVID-19

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

یازده جدید COVID-19 موارد در اسپوکن شهرستان اعلام شد و در روز یکشنبه, کمترین افزایش در یک هفته.

تعداد COVID-19 موارد در Spokane County شده اند افزایش در سرعت سریع برای بیش از دو هفته پس از شیوع تایید شد در فیلادلفیا ماکارونی Co. کارخانه در شمال Spokane.

اگر چه تعداد از این که شیوع شروع به سطح جدید شیوع بیماری در خانه های پرستاری و حداقل دو کار دیگر اماکن موجب جدید سنبله در اعداد اواخر هفته گذشته به اوج خود رسید در یک رکورد تعداد موارد جدید, 57, گزارش روز جمعه. مقامات بهداشتی کاهش یافته است می گویند که در آن شیوع بیماری های جدید رخ داده است.

Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز مردم خواست هوشیار باشند و در برابر این بیماری با حفظ فاصله اجتماعی و با پوشیدن ماسک ، مقامات همچنین تاکید کرده اند که خوشه حداقل در بخشی به دلیل افزایش قابل توجهی در تست ظرفیت و تماس با ردیابی. نتیجه این تلاش های آنها می گویند در حال بهبود شانس جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus زیرا مردم بیشتر احتمال دارد به یاد بگیرند که اگر آنها در معرض شده اند.

"هنگامی که ما بررسی موارد مثبت این نتیجه از رسیدن به کسانی که در تماس نزدیک است افزایش در تست و ممکن است کشف بیشتر موارد مثبت بسیاری از آنها ممکن است علائم" لوتز گفت: در انتشار اخبار. "آنها در حال حاضر می دانم که به خود قرنطینه برای کمک به نگه داشتن دیگران در جامعه ما سالم است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن