NBA در جداسازی و قرنطینه? یکی گرما مشاهده است که این امر نژاد 'بد بسکتبال.'

Udonis haslem Haslem قدردانی چشم انداز.وجود دارد خیلی بیشتر از نگرانی در لحظه ای از بسکتبال NBA بازیکنان درآمد

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

Udonis haslem Haslem قدردانی چشم انداز.

وجود دارد خیلی بیشتر از نگرانی در لحظه ای از بسکتبال NBA بازیکنان درآمد NBA دستمزد محدود بودن با خود دسترسی داشته باشید.

اما او همچنین قدردانی و پتانسیل آنچه حذفی بسکتبال می تواند در مورد به همین دلیل است که گرمای میامی کاپیتان همچنین امیدوار است که سلامتی روحی خواهد بود میان به یک پتانسیل لیگ راه اندازی مجدد.

"شما رو به بچه ها رسانه ها به طوری که آنها می توانند اقامت ذهنی سالم," او گفت: South Florida Sun Sentinel. "چرا که اگر این بازی در حال رفتن به مبارزه شما در حال رفتن به دریافت بد بسکتبال. بچه ها در حال رفتن به خوشحال بود و آن را فقط به کار نمی رود."

اولیه بحث و گفتگو در مورد بازگشت در میان این کروناویروس جدید همه گیر شده بود از ایجاد یک حباب که در آن بازیکن خواهد گزارش به یک محل واحد و منزوی برای تعادل این فصل است.

"ما می رویم برای (باید) بازوی سپاه پاسداران در اطراف هتل؟" ملی بازیکنان بسکتبال انجمن, مدیر اجرایی, میشل رابرتز گفت: ESPN. "که برای تلفن های موبایل مانند حبس به من."

پس رابرتز صحبت کرد و دیگران را مورد سوال حباب, NBA کمیسر آدم نقره ای صحبت کرده است بیشتر از یک "پردیس" نوع تنظیم. با این رویکرد تیم خواهد بود قرار دارد در یک مرکزی خنثی سایت که در آن بازی خواهد بود صحنه اما بازیکنان مجاز به آمدن و رفتن تا زمانی که آزمایش پس از بازگشت.

در هر صورت Haslem گفت که حتی با پیش بینی سه هفته اردوی آموزشی که قبل از بازگشت آن است که شرایط از سر گیری است که می تواند بیشترین تاثیر را.

"کارهای زیادی است که می رود به آماده شدن برای یک فصل ذهنی" Haslem گفت: با این 17th, همه با گرما. "کارهای زیادی است که می رود به بیرون رفتن وجود دارد و انجام در سطح بالا هر شب و به ویژه هنگامی که شما خودتان را در یک حذفی جو است. من یکی از آن بچه ها که همیشه مورد نیاز رسانه های مختلف به سلامت روان.

"پس فقط حرکت رو به جلو در صورتی که چیزی که ما در حال رفتن به انجام, شما فقط امیدواریم که که هر دو لیگ و بازیکنان ارتباط هوشمند مورد اطمینان ما رسانه های مختلف به عنوان کنون نه فقط اجازه ما را به بازی و سپس قفل ما را در هتل در قرنطینه."

ممکن است اگر NBA انتخاب به رزومه کاری حداقل یک بخش از فصل به طور منظم که به حالت تعلیق در مارس 11 بازیکن می تواند در چنین خنثی سایت برای ماه بسته به اینکه چگونه به پلی آف آنها در پیشبرد.

"من هرگز به دور از خانواده برای مدت طولانی است که گفت:" Haslem که موفق به کسب قهرمانی NBA با گرما در سال 2006 '12 و '13. "بدیهی است که در روز هنگامی که ما را به سواحل غرب سفر با سه بزرگ هنگامی که LeBron (جیمز) برای اولین بار در اینجا آن را احساس مانند یک ماه.

"اما, هیچ, هرگز, حتی با سفر به اروپا و دور از خانواده من دور شده است که مدت طولانی است. پس از آن دشوار خواهد بود. آن را قطعا خواهد بود دشوار است برای بسیاری از ما است."

سخت تر Haslem, 39, گفت: به دلیل انزوای نسبی است که دنبال هیچ چیز اما هم خانواده برای بیش از دو ماه است.

"برای من در نهایت به یک وقت پدر من هرگز تا به حال که" او گفت:. "بنابراین این اولین باری است که من در واقع باید یک بار زمانی که من در واقع با بهره گیری از آن است. من هرگز تا به حال این فرصت است.

"پس از این فرصت به خانه هر روز و تمام وقت, پدر, که در واقع شگفت انگیز است. آن را به انجام. این میدارد."

و به زودی احتمالا به زودگذر است و NBA بازگشت با جزئیات هنوز هم به کار می کرد در مورد اینکه آیا اعضای خانواده می تواند سفر با بازیکنان به "پردیس" و یا حتی مراجعه کنید.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

هنوز Haslem گفت: هفته گذشته افتتاح تیم تمرین امکانات از جمله گرما را در AmericanAirlines Arena حداقل یک عنصر از سلامت روحی و روانی شده است favourably دوباره بازسازی شد.

"این یک نفس هوای تازه" او گفت: "برای بازگشت به کار."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن