وجود دارد یک لیست از افرادی که می خواهید را در جی Inslee اما پنج بهترین شانس - Mon, 13 Jul 2020 PST

با واشنگتن در مبارزه با ویروسی همه گیر و در انتظار یک میلیارد دلار کسری در آن اصلی بودجه بیش از سه سال آینده ی

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

با واشنگتن در مبارزه با ویروسی همه گیر و در انتظار یک میلیارد دلار کسری در آن اصلی بودجه بیش از سه سال آینده یکی ممکن است فکر می کنم این لیست از افرادی که مایل به مدیر اجرایی آن خواهد بود نسبتا کوتاه است.

نه چندان. فعلی مستاجر می خواهد نادر دوره سوم و 35 رقبا می خواهند به جای او.

فهرست نامزدهای فرماندار در Aug. 4 به بالا-دو اولیه خواهد بود که طولانی ترین در تاریخ است اما با 36-راه تقسیم آرا, آن بعید به نظر می رسد دموکرات جی Inslee نمی پیشبرد به طور کلی. رقابت برای نقطه دیگر است که به احتمال زیاد در میان پنج جمهوریخواهان که به طور فعال در مبارزات انتخاباتی و جمع آوری پول به عنوان آنها سعی کنید برای متقاعد کردن رای دهندگان آنها بهترین انتخاب برای انکار Inslee مدت است.

بر اساس حروف الفبا کسانی که پنج GOP رقبا هستند:

لورن Culpجمهوری رئیس پلیس اول جلب توجه در سال 2018 زمانی که او اعلام کرد او را اجرا نمی کند به تازگی مورد تایید رای دهندگان طرح قرار داده است که محدودیت های جدید در فروش نیمه تفنگ. او استدلال کرد که ابتکار 1639 بر خلاف قانون اساسی بود هر چند از آن شده است با موفقیت در دادگاه به چالش کشید.

هر کسی با یک ششم-کلاس آموزش و پرورش و یا حس مشترک می دانم که با خواندن زبان ایالتی و فدرال قانون اساسی, Culp گفت. "شما لازم نیست که صبر کنید برای یک قاضی به می دانم که شما خواهد بود متخلف در کسی حقوق اساسی او گفت:" در طول یک مصاحبه رادیویی.

اما که ایستاده بود که مکرر توسط برخی دیگر از مقامات اجرای قانون در دولت و به عنوان عضو کمیته نیروهای مسلح سنا توسط دیگران به دست آورده Culp حمایت از حقوق تفنگ طرفداران که می تواند یک بلوک قابل توجهی از آرا در حزب جمهوری خواه و در میان مستقل که همچنین می تواند رای اولیه است.

او قول به ثبت نام در هر لایحه مجلس او را می فرستد که او معتقد است که نقض ایالتی یا فدرال قانون اساسی و یا که نیاز به افزایش مالیات.

مانند بسیاری از جمهوریخواهان ناراضی با رشد در بودجه دولت Culp اصرار واشنگتن دارای یک مشکل هزینه نیست و درآمد مشکل است. او در انتقاد از دولت رویکرد به مشکل بی خانمانی از طریق سرمایه گذاری در مسکن گفته که نمی شود در هسته مشکلات اعتیاد به مواد مخدر و سلامت روانی و نگرانی است.

او طرفدار "عشق خشن" برای معتادان به مواد مخدر که شامل درمان و اجرای قوانین مواد مخدر و "تحمل صفر" برای فروشندگان مواد مخدر.

تیم Eyman است که احتمالا بهترین و شناخته شده ترین عضو جمهوریخواه زمینه است. او شده است حمایت و ترویج رای گیری اقدامات برای دو دهه به طور عمده در محدودیت به مالیات و هزینه های دولت و ممکن است دوم تنها به Inslee نظر از به رسمیت شناختن نام. مانند Inslee نه همه آن مثبت است.

برای سال قانونگذاران و دیگر مقامات دولتی که مخالف با طرح های پیشنهادی خود را به چالش کشیده و او را به ادامة اگر او می خواست برای تغییر آنچه که آنها انجام می دهند. تا این سال, اما, Eyman demurred ادعا او به نمایندگی از صدای مردم.

در این سال, اما, Eyman روشن و البته خود را به ارمغان آورد اتشی سبک مبارزه به تعقیب برای دولت کار بالا است. اگر چه محدودیت در تجمعات محدود می اندازه مخاطبان خود او در تلاش است برای به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض خود را با "اخبار" حوادث که او ایمیل به حامیان معمولا با یک درخواست برای کمک.

در هفته اول ماه جولای او در یک کنفرانس مطبوعاتی در Thurston County courthouse گام به فایل طرح دعوی در دادگاه در برابر دستور به پوشیدن ماسک صورت; یک کنفرانس مطبوعاتی در یک Sea-Tac فرودگاه پارکینگ به چالش کشیدن نرم افزار تشخیص چهره و تجمع در مراحل معبد عدالت قبل از دادگاه عالی ایالت شنیده استدلال در آخرین $30 برگه ابتکار. او در زمان چند روز خاموش برای جولای 4th, اما در روز دوشنبه او در سیاتل شورای شهر شنوایی در کار پیشنهادی مالیاتی که در آن او گفت: councilmember او باید در زندان است.

همراه با مالیات-مبارزه با اعتبار Eyman سیاهی حمایت خود را از متمم دوم حقوق رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مخالفت با سقط جنین و پناهگاه شهرستانها در میان دیگر داغ دکمه GOP موضوعات.

او با اشاره به اقامت-صفحه اصلی سفارشات به مبارزه COVID-19 به عنوان "Inslee است مستند" و به نظر می رسد برای رای خارج از شهر سیاتل که در آن طرح که اغلب تلاش می کرد.

"واشنگتن سیاتل قوه مقننه سیاتل دیوان عالی کشور و سیاتل فرماندار" او استدلال می کند در یک ویدیو رای دهندگان ، "به اندازه کافی. آن زمان یک شاخه از دولت نشان دهنده بقیه از ما."

که شرح حساب نمی کند برای این واقعیت است که Eyman زندگی در Bellevue در مورد به عنوان نزدیک به سیاتل به عنوان Inslee را در باین بریدج ایسلند; رهبران از هر دو مجلس قوه مقننه در هر دو طرف از خارج از سیاتل; و قاضی ارشد دیوان عالی کشور است از اسپوکین.

جاشوا آزادکه به اجرا در املاک و مستغلات سرمایه گذاری شرکت شروع مبارزات انتخاباتی خود زمین با استاندارد چلنجر سوال پرسیدن رای دهندگان اگر آنها "بهتر است در حال حاضر بیش از چهار سال پیش است." این یک سوال است که می تواند فوق العاده رزونانس در طول یک بیماری همه گیر است که تولید کسب و کار تعطیلی یک رکود اقتصادی و افزایش بیکاری است.

آزاد خود را شروع کردم در سیاست با برنده شدن در یک صندلی در بوتهل شورای شهر بود و بعد از آن انتخاب شده توسط شورا به شهردار این شهرستان. او شاخه فراتر از شهرداری سیاست منجر به یک ابتکار عمل محلی به بلوک پیشنهاد هروئین تزریق سایت در شهرستان کینگ که داده شده بود نور سبز محلی بهداشت مدیره. ابتکار 27 رو امضا به اندازه کافی واجد شرایط برای رای گیری اما یک دادگاه بعد از حکومت رای گیری اندازه گیری نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جلوگیری سلامت مدیره.

رهایی متهم به مقامات بهداشت عمومی از "هل دادن هروئین تزریق سایت به جای آماده شدن برای یک بیماری همه گیر" اگر چه مبارزه با بیش از سایت های تزریق شد و چند سال قبل از COVID-19 منتشر شده است.

جمهوری خواهان در مجلس سعی کرده اند تا کنون ناموفق برای تغییر قانون دولت را به مسدود کردن سایت های, اما برخی از دولت های محلی باید آنها را ممنوع اعلام کرد.

برای کمک به بازگرداندن اقتصاد آزاد بیداد کار خود را در Puget Sound توسعه اقتصادی کمیته شرق شهرستان کینگ اتاق های بازرگانی و خدمات خود را به عنوان شهردار زمانی که در مرکز شهر بوتهل عمده تجدید حیات. او را نیز درگیر شده است در کمک های بین المللی برنامه های در کنیا و فیلیپین و می گوید او را اهدا فرماندار و دستمزد $187,353 به موسسه خیریه.

فیل خوش شانس است که تنها یکی از پنج پیشرو جمهوری خواهان در حال حاضر برگزاری انتخابی دفتر خدمت به عنوان سناتور ایالت برای یک منطقه که شامل حومه قلمرویی از پیرس و پادشاه شهرستانهای استان مانند Auburn سامنر و انامک. او تاکید می کند که در زمین خود را به رای دهندگان اشاره کرد که دولت به صورت یک 8 میلیارد دلار کسری زمانی که قوه مقننه در دیدار سال آینده به تجدید نظر در بودجه است.

"این است که زمان برای آموزش های شغلی," او گفت:. "شما لازم نیست که به از من بپرسید آنچه که من قصد دارم به انجام, شما می توانید ببینید که چه من در حال حاضر انجام می شود. بررسی رکورد رای گیری."

شناخته شده برای سخنرانی آتشین در طبقه سنا Fortunato اعتماد صدا و رای دادن در برابر هر نوع افزایش مالیات و هر گونه پیشنهاد که شامل محدودیت در استفاده از تفنگ یا مالکیت.

مانند Culp او خواستار "صفر-پایه بودجه" یک فرایند است که توسط سازمان های دولتی از ابتدا شروع می شود و باید توجیه مقادیر آنها را دریافت کنید. او اشاره می کند که دولت بودجه بیش از حد بزرگ است به انجام است که همه در یک بار خواهد بود و تقسیم بودجه به چهار بخش با یک سال برای هر بخش به طوری که فرایند خواهد کشش بیش از چهار قوه مقننه در جلسات و یا یک فرماندار مدت است.

به جای افزایش هزینه های مدارس دولتی که حدود نیمی از دولت را به طور کلی بودجه صندوق های Fortunato پیشنهاد اجازه می دهد مناطق به دنبال چشم پوشی دولت مقرر به عنوان یک راه برای صرفه جویی در مدارس پول که پس از آن می تواند به هدایت می شوید هزینه های دیگر.

به صرف بیشتر در حمل و نقل او می خواهم کامپیوتر را در فروش مالیات جمع آوری شده در خرید خودرو از این صندوق به طور کلی به دولت جداگانه حمل و نقل صندوق را پوشش می دهد که جاده ها و بزرگراه ها و پل ها.

رائول گارسیایک Yakima پزشک است که مشغول به کار در اورژانس و در سال های اخیر عمل یک کلینیک است که در central Washington شهرستان دارای حداقل سیاسی یا دولت تجربه از پنج هدف در اولین اجرا خود را برای دفتر.

متولد در کوبا گارسیا خانواده به ایالات متحده مهاجرت کرد وقتی که او 11. در کشور مادری خود او می گوید: او را دیدم اثر بزرگ دولت و استبداد.

او با انتقاد از دولت در پاسخ به COVID-19 گفت که سردرگمی قابل درک بود وقتی که ویروس جدید نشان داد اما این مستند به طول انجامید طولانی تر لازم است و دولت نمی تمرکز بر جلوگیری از بیمارستان اضافه بار و یا آیا به اندازه کافی برای محافظت از افراد آسیب پذیر مانند کسانی که در خانه های سالمندان.

"زمان برای بازگشایی اقتصاد بود که از بیمارستان شروع به اخراج پرستاران و شروع به خطر ورشکستگی در اواخر بهار" او می گوید: در بحث خود از این ویروس در مبارزات انتخاباتی خود سایت. او از پوشیدن ماسک صورت داوطلبانه اما مخالف دولت قیمومیت و می گوید: دانش آموزان باید برای بازگشت به کلاس درس در این پاییز.

مبارزات انتخاباتی خود را به یک ضربت در ماه گذشته هنگامی که یک ویدئو منتشر شد DUI متوقف و بازداشت او در سال 2014. گارسیا انتشار بیانیه ای اعتراف او ساخته شده است یک اشتباه و استدلال او یک رهبر بهتر است برای یادگیری از آن.

"به لطف خدا هیچ کس صدمه دیده بود و من فروتن," او گفت:.

اما آن را نیز دریافت یک افزایش در هفته های اخیر با یک سری از عمده تاییدیه از برخی از چهره شناخته شده در کشور ایران از جمله سابق رژیم صهیونیستی. دن ایوانز سابق بهداشت ، Slade Gorton, رهبر اقلیت سنا علامت Schoesler از Ritzville و بهداشت ، Curtis پادشاه Yakima و Spokane County Sheriff Ozzie Knezovich.

هر کس باعث می شود آن را از طریق Aug. 4 اولیه آنها صورت به خوبی تامین می شود Inslee که در حال حاضر مطرح شده بیش از 4 میلیون دلار برای مبارزات انتخاباتی. در مقایسه آزاد را مطرح کرده است بیش از $1.3 میلیون Culp بیش از $780,000, Eyman حدود 375,000, Fortunato حدود 191,000 و گارسیا در مورد $154,000.

وجود دارد 10 نامزد دیگر این ادعا به نوعی از حزب جمهوری خواه – دو لیست خود را به عنوان "برگ برنده جمهوری خواهان" و به عنوان "Pre2016 جمهوری خواه" – اما هیچ کدام مطرح شده است و مقدار قابل توجهی از پول است. نه چهار دیگر دموکرات ها که زمینه برای کار و یا آرایه وسیعی از شخص ثالث یا اختراع احزاب برخی از نامزدهای دیگر ذکر شده اند.

همراه با بودجه مبارزه انتخاباتی خود را در اختیار او رقبای ادعا باید با این واقعیت است که Inslee ندارد به کمپین می شود در چشم های عمومی. با وزارت امور خارجه در ادامه به مبارزه با COVID-19 او اخبار برگزاری همایش ها حداقل دو بار در هفته به انجام کارهایی است که برخی از رای دهندگان پشتیبانی و دیگران مخالفت مانند ترغیب آنها به پوشیدن ماسک صورت خود را با دست بشویید و عمل اجتماعی فاصله در حالی که دولت به آرامی بازگشایی اقتصاد آن است.

او همچنین ساخته شده در سفر اخیر در سراسر کشور از جمله به اسپوکن واشینگتن و سه شهرستانها به بحث در مورد نیاز به آن دسته از اقدامات و صحبت با مقامات بهداشت محلی.

سرعت که بازگشایی شد و مورد انتقاد بسیاری از محلی انتخاب رهبران در سراسر واشنگتن در ماه ژوئن به عنوان بیش از حد آهسته است. در هفته های اخیر برخی از این منتقدان بوده است خاموش توسط این واقعیت است که خود را در شهرستان ها دیده می شود افزایش تعداد ساکنان تست مثبت برای این ویروس و افزایش بیمار شمارش در بیمارستان.

اما Inslee هنوز چهره یک بودجه را با خمیازه کشیدن فاصله حدود 8 میلیارد دلار بین آنچه دولت در حال برنامه ریزی به صرف بیش از سه سال آینده و به مقدار پول آن را می توانید انتظار برای آمدن به دلیل رکود اقتصادی. او دستور داده است تا سازمان های دولتی به پیشنهاد 15 درصد کاهش به بودجه خود را و دستور داد furloughs برای کارکنان دولت است اما در حال حاضر نه فراخوانی برای قانون گذاران به بازگشت برای یک جلسه ویژه.

قانونگذاران جمهوری خواه معتقدند دولت باید یک جلسه ویژه به طوری که آنها می توانید می گویند چه می شود قطع بودجه و بحث بیش از برنامه ریزی شده را افزایش می دهد برای آن دسته از کارکنان دولت است. هر گونه توافق چلنجر که چهره Inslee در پاییز است به احتمال زیاد به آن خودداری و تقاضا که فرماندار قول به افزایش مالیات برای پوشش دادن هر گونه کمبود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن