افرا برگها را مسجل حذفی نقطه و یا یک بازی در نقطه حداقل

افرا برگها را بازی Columbus Blue Jackets در بهترین پنج سری به رسیدن به دور 16 از NHL پلی آف با توجه به یک برنا

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

افرا برگها را بازی Columbus Blue Jackets در بهترین پنج سری به رسیدن به دور 16 از NHL پلی آف با توجه به یک برنامه منتشر شده توسط سازمان لیگ شنبه.

این اولین بار است که دو تیم را ملاقات کرد در هر نوع پست-فصل بازی کند. برگها در زمان ممکن چهار امتیاز از کلمبوس در فصل به طور منظم. هر دو بازی در ماه اکتبر زمانی که مایک Babcock هنوز برگها' سر مربی.

برنده این بازی در سری حرکت خواهد کرد به دور 16, رسمی دور اول پلی آف. اگر لیگ مردد به رفتن با یک حذفی براکت حریف خواهد بود کنفرانس شرق را دانه بالا. که مشخص می شود در دور رابین در میان چهار تیم برتر به صورت فصل به طور منظم. آن باقی مانده است ممکن است این لیگ می تواند reseed تیم پس از بازی در دور.

بازنده از برگها-کت آبی سری نیز می تواند تا پایان با یک سه پیش نویس انتخاب کنید. پایین هفت تیم که فصل انجام می شود, خواهد شد که شانس وزنی به نفع خود در ژوئن 26, پیش نویس قرعه کشی برای سه میدارد. آنها خواهد پیوست هشت متغیرهایی که در نهایت پر شود بازنده از هشت بازی در سری است. اگر یک حفره یا سوراخ برنده یک یا بیشتر از سه انتخاب دیگر قرعه کشی برگزار خواهد شد و قبل از این کنفرانس نهایی برای تعیین که پر از حفره یا سوراخ را انتخاب کنید و یا بر میدارد.

برگها را داد و ستد خود را در دور اول انتخاب به Carolina Hurricanes اما یک شرط وجود دارد بر روی آن. اگر برگها تا پایان چیدن در بالا 10 — در حال حاضر امکان — برگها می توانید خود را حفظ 2020 انتخاب کنید و به کارولینای 2021 اولین طفیلی به جای.

Kevin McGran

تاریخ گفتگو

س:

که شما فکر می کنم بهترین ها را-از-پنج سری? به اشتراک گذاری افکار خود را

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن