CDC گزارش: واکسن کاهش شدت در طول همه گیر

وجود دارد یک نکته جالب dark side to stay-at-home سفارشات در طول رمان coronavirus همه گیر: کاهش شدید واکسن در ب

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

وجود دارد یک نکته جالب dark side to stay-at-home سفارشات در طول رمان coronavirus همه گیر: کاهش شدید واکسن در برابر هر چیز دیگری.

از هپاتیت B به دیفتری و کزاز تامین سفارشات از طریق واکسن برای کودکان — یک برنامه فدرال است که vaccinates نیمی از کشور را کودکان و نوجوانان — کاهش یافت تا 14 های مختلف قابل پیشگیری با واکسن بیماری است.

"ما در واقع دیده می شود شیب کاهش در سراسر هیئت مدیره برای تمام سفارشات به طور معمول دستور واکسن از طریق واکسن برای کودکان برنامه" دکتر گفت: Malini د سیلوا یک محقق با HealthPartners موسسه.

کار با داده های اضافی از هشت شبکه بهداشتی در سراسر کشور, مرکز ملی کنترل بیماری ها منتشر شده یک گزارش جدید در روز جمعه نشان از یک کاهش قابل توجهی در دولت سرخک واکسن از ماه مارس زمانی که یک حالت اضطراری ملی اعلام شد.

کاهش قابل توجه در کودکان و نوجوانان بیش از سن 2 اما کوچکتر در کودکان زیر 2 سال سن. هر گونه کاهش از سه گانه نگرانی به عنوان سرخک شات نیز شامل واکسیناسیون علیه اوریون و سرخجه.

"Stay-at-home سفارشات کمک کرده اند جوامع آهسته گسترش COVID-19 و مراقبت از بیماران آلوده به طور موثر تر گفت:" د سیلوا یکی از 15 شرکت نویسندگان این مطالعه ملی. "اما ما نمی توانیم فراموش نکنید که در مورد سایر بیماری های مسری است که ما در حال حاضر واکسن."

پرش واکسن در طول اقامت در خانه سفارشات غیر ضروری است. کارشناسان بهداشت می گویند آنها گرفته ام درد به تنظیمات بالینی به عنوان نگرانی که ممکن است برای غیر COVID بیماران.

HealthPartners از زمان شروع این بیماری همه گیر شده مجاز به خوبی کودک بازدیدکننده داشته است برای بچه ها در تمام سنین و با اولویت کمک رسانی به کودکان زیر 2 سال و زیر در فرد بازدید و واکسیناسیون.

شبکه بهداشت در این هفته گسترش اولویت در فرد به خوبی کودک بازديد شامل 4 و 5 ساله و 11 و 12 ساله و 16 ساله در مرحله با واکسیناسیون برنامه.

"به تعویق انداختن خوب کودک بررسی یو پی اس قرار می دهد میلیون ها نفر از کودکان و نوجوانان در معرض خطر" د سیلوا گفت.

یافته های این گزارش ویژه رزونانس در مینه سوتا که دارای تجربه تجدید حیات سرخک بیش از یک بار. در سال 2017, 75 سرخک موارد گزارش شده به وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, نتیجه شیوع آغاز شد که در Hennepin شهرستان سومالی جامعه است.

دولت مستند آن را به عنوان بزرگترین سرخک از سال 1990 و دوم عمده سرخک را تحت تاثیر قرار دولت سومالی جامعه در شش سال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن