به جلو شین رایت سیمان استثنایی فصل با جایزه برای rookie از سال

با نام او در حال حاضر ذکر شده در همان جمله را به عنوان NHL ستاره جان توارث و کانر McDavid جلو شین رایت می توان

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

با نام او در حال حاضر ذکر شده در همان جمله را به عنوان NHL ستاره جان توارث و کانر McDavid جلو شین رایت می تواند buckled به فشار در فصل اول خود را با کینگستون Frontenacs.

رایت به جای پیدا کردن یک راه برای مقابله با سر و صدا سفید اطراف او و فراتر از سن و سال او و در روز پنج شنبه اهدا شد به صورت استثنایی در فصل بودن نام Ontario لیگ هاکی rookie از سال است.

"من فقط سعی کردم نه به تمرکز در خارج از حواس او را پرت. من در حال حاضر انتظارات بالا برای من بازی گفت:" رایت که بازی 2019-20 مبارزات انتخاباتی به عنوان جوان ترین اسکیت باز در OHL.

"این یکی از اهداف من در آینده به فصل و من بسیار افتخار."

رایت که واجد شرایط برای 2022 NHL پیش نویس نامگذاری شد پنجم اسکیت باز از تمام وقت اعطا استثنایی-وضعیت پخش برای OHL توسط هاکی کانادا در بهار سال 2019 اجازه می دهد او را برای ورود به فصل به عنوان یک 15 ساله که Frontenacs انتخاب او No. 1 در پیش نویس است.

مادری از Burlington, Ont., که تبدیل 16 در Jan. 5 پیوست یک گروه نخبه داده می شود در اوایل ورود به OHL در کنار جلو توارث و McDavid و defencemen هارون Ekblad و شان بعد.

او رفت و در را به پایان برساند کوتاه 2019-20 فصل پیشرو در تمام سال اول skaters با 39 اهداف و 66 امتیاز در 57 بازی.

در 1.15 امتیاز در هر بازی پنج-پا-11, 180 پوند مرکز بود پیشی a 15-year-old McDavid (1.04) آخرین بازیکن به داده استثنایی-بازیکن در وضعیت 2012-13 و فقط پشت توارث (1.19) اولین بازیکن اجازه داده می شود در لیگ برتر در آن سن و سال با استثنایی لیبل و برچسب در 2005-06 — پیشرو در هاکی محافل به آن تماس بگیرید "توارث قانون" — زمانی که COVID-19 همه گیر تعطیل شود.

زود سراغ گزارش ها نشان می دهد که در سمت راست مرکز می تواند شماره 1 NHL انتخاب در سال 2022 مانند توارث و McDavid قبل از او.

Frontenacs مدیر کل دارن Keily رایت معتقد است تنها ادامه خواهد داد برای دریافت بهتر است قبل از نام او نامیده می شود توسط یک تیم NHL.

"شین فقط اساسا خراش سطح از آنچه در او بالقوه است" Keily گفت. "این چیزی است که باعث می شود خود را و آینده ما بسیار هیجان انگیز است. ما خوش شانس به این فرصت را به تماشای رشد او به عنوان یک بازیکن است."

با مربیان و هم تیمی های برجسته بلوغ به عنوان یکی از برترین کیفیت — همراه با یک پررونق شات — رایت نامگذاری شد جایگزین کاپیتان در فصل اول خود را با کینگستون.

"من احساس می کنم هر کجا بروم, من سعی می کنم به رهبری ویژگی های مهم نیست که چگونه من قدیمی هستم" رایت گفت. "من همیشه سعی می کنم به عنوان مثال منجر شود. من فکر می کنم در این فصل من به دست آورده و هم تیمی های من' اعتماد به عنوان کسی که آنها می توانید نگاه کنید به به (به) حق تصمیم گیری."

رایت نمی کشد طولانی برای تبدیل شدن به راحتی در عمده junior و نیز تا به حال موفق ظاهر در جهان زیر 17 چالش هاکی در ماه نوامبر منجر تمام اسکیت بازان کانادا با چهار گل و هفت امتیاز در پنج بازی در مدیسین هت آلتا., و, Swift Current, Sask.

او تا به حال دو جداگانه 11-نقطه بازی با رگه های کینگستون و منفجر شد و به صورت 24 امتیاز در 13 بازی در ماه فوریه به جلو و دور در rookie مسابقه به ثمر رساند.

از هر فرصتی برای رایت به پد آمار خود متوقف شد زمانی که OHL تعطیل فصل آن در مارس 12. کینگستون شد برگزاری هشتمین و آخرین نقطه حذفی در کنفرانس شرق در آن زمان است.

"در آینده نزدیک (به) پایان فصل وجود دارد, با, بازی, بودن مهم تر است, من احساس می کنم نیاز به گام تا بازی من کمی و احساس می کنم تمام تیم ما پا خود را به بازی" رایت گفت. "آیا این پایان راه ما آن را به خواست اما ما برگشتی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"ما واقعا هیجان زده برای آنچه ما می توانیم در سال آینده."

حاصل Petes به جلو ماسون McTavish دوم شد و در rookie به ثمر رساند با 29 گل و 42 امتیاز در 57 بازی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن