مرسدس بنز برای رقابت در همه اتومبیل های فرمول یک فصل

برککلی انگلیس—مرسدس روز دوشنبه اعلام کرد که این مسابقه را در تمام اتومبیل های سیاه و سفید برای سال 2020 فرمول

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

برککلی انگلیس—مرسدس روز دوشنبه اعلام کرد که این مسابقه را در تمام اتومبیل های سیاه و سفید برای سال 2020 فرمول یک فصل آن را به عنوان فرصتی برای مبارزه با نژاد پرستی و بهبود تنوع آن تیم است.

شش-زمان F1 قهرمان جهان لوئیس همیلتون و هم تیمی Valtteri Bottas نیز نژاد در لباس های سیاه و سفید برای این فصل شروع می شود که روز شنبه در اتریش پس از یک تاخیر زمانی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"سیاه و سفید زندگی مهم جنبش درخشید جستجوی نور چقدر ما نیاز به اقدامات جدید و اقدامات در مبارزه با نژادپرستی و همه اشکال تبعیض" مرسدس بنز اعلام کرد که در آن تغییر رنگ از نقره ای.

همیلتون که تنها سیاه و قهرمان جهان در, F1 صحبت کرده است به طور گسترده ای در مورد نژاد پرستی پس از کشتن جورج فلوید در مینیاپولیس در ماه گذشته. او قصد دارد برای ایجاد یک کمیسیون برای افزایش تنوع در سی.

"این خیلی مهم است که ما دست گرفتن این لحظه و با استفاده از آن به آموزش خود بپرسیم که آیا شما یک فرد نام تجاری و یا شرکت با ایجاد تغییرات معنی دار وقتی که می آید به حصول اطمینان از برابری و فراگیر" همیلتون گفت: در اعلام روز شنبه.

همیلتون گفت: به او گفته بود به مرسدس بنز F1 تیم اصلی توتو ولف در مورد جایگاه ایران.

"من شخصا تجربه نژادپرستی در زندگی من و خانواده من و دوستان تجربه نژادپرستی و صحبت من از زمانی که قلب من درخواست تجدید نظر برای تغییر" همیلتون گفت.

مرسدس گفت: فقط سه درصد از نیروی کار خود را شناسایی به عنوان متعلق به گروههای اقلیت های قومی و که تنها 12 درصد از کارکنان آن زن هستند.

"ما نمی خواهد خجالتی و دور از ضعف ما در این منطقه و نه از پیشرفت ما هنوز هم باید ما رد و بدل است که ما تعهد به اقدام مثبت" ولف گفت.

"ما قصد داریم برای پیدا کردن و جذب بهترین استعدادها از وسیعترین ممکن است طیف وسیعی از زمینه و برای ایجاد معتبر مسیر آنها را برای رسیدن به ما در جهت ایجاد یک قوی تر و متنوع تر تیم در آینده" ولف اضافه شده است.

فصل خواهد شد و در نهایت در جریان است با بازگشت به عقب در مسابقات جایزه بزرگ اتریش به عنوان بخشی از هشت مسابقه اروپایی نوسان است. ردبول حلقه در اسپیلبرگ میزبان مسابقات در جولای 5 و 12.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن