Houston Astros' الکس Bregman گزارش افسردگی عامل به دلیل وابستگی به LeBron James

Houston Astros سوم baseman الکس Bregman حرکت از خود را عامل گزارش شده است که کمی پیچیده تر از فقط مایل به رفتن

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

Houston Astros سوم baseman الکس Bregman حرکت از خود را عامل گزارش شده است که کمی پیچیده تر از فقط مایل به رفتن در یک مسیر متفاوت است.

در روز سه شنبه Bregman راه از هم جدا نماینده او برودی Scoffield استفاده می شود که برای اجرای جزر و مد ورزشی ، در مارس آژانس حاصل شد Klutch ورزشی به کار خود را به عنوان بیس بال و بازوی عملیات. Klutch تاسیس شده است و اجرا توسط غنی Paul عامل برای لیکرز ستاره LeBron James.

تنها چهار روز قبل از اخبار, James' شرکت رسانه ای بی وقفه اعلام کرد ایجاد یک docuseries متمرکز ردیابی در سال 2017 Astros و ادامه داد: اثر موج دار شدن از خود نشانه-سرقت خیانت حماسه. خبری از این سری خواهد بود که به نام "زبان" است و هیچ تاریخ انتشار هنوز تنها به نظر می رسید برای اضافه کردن توهین به جراحت برای Bregman با توجه به گزارش های متعدد.

Bregman نام آلوده شد و پس از آگاهی از دخالت خود را (و عدم ندامت بعد) در این رسوایی به نور آمد.

در اینجا این است که چگونه ورزشی توصیف وضعیت:

"یک منبع گفته Bregman احساس خشم و خیانت Scoffield قرار داده و او را در یک موقعیت که در آن یک شخص Klutch مشتری — بزرگترین ستاره در NBA — کمک خواهد کرد که توسعه یک سری تمرکز در تاریک ترین لحظه از کار خود را."

2019 لیگ آمریکا MVP runner-up بوده است unapologetic در مورد اینکه چگونه تیم خود را برنده اولین قهرمانی.

"کمیساریای با گزارش MLB خود را به گزارش و آستروس آنچه را که آنها انجام بدین معنی که تصمیم خود را در مورد کاری که میخوام انجام دهد و من هیچ افکار دیگر در آن" Bregman گفت: در ماه ژانویه پس از MLB دست خود را نرم و مجازات در این تیم است. "هیچ نظر بیشتر بر روی آن."

Bregman خوزه Altuve و چند دیگر Astros تنها بدتر برای خود و بقیه بیس بال جهان تنها عقب رانده بیشتر از هر زمان آنها صادر شده بدون زرق و برق عذر خواهی. کسانی که در داخل و خارج از بازی شده اند خشمگین با تیم و لیگ را عدم مجازات های خشن — سابق جنرال موتورز و مدیر جف Luhnow و A. J. Hinch بودند به حالت تعلیق در یک سال (و سپس به سرعت از کار اخراج شده توسط سازمان) این تیم جریمه شد و محروم از پیش نویس میدارد اما هیچ عناوین خالی و بدون بازیکن شد و به طور رسمی ،

یکی از مهمترین و صریح غیر بیس بال اشخاص به صحبت کردن در مورد Astros شده است جیمز. در ماه فوریه NBA بزرگ نوشت: یک پست طولانی در توییتر ابراز دقیقا چگونه او احساس خود را در مورد رسوایی.

"گوش من می دانم که من نمی بازی بیس بال, اما من در ورزش است و من می دانم که اگر کسی فریب خورده من از برنده شدن عنوان و من در مورد آن من خواهد بود ... خشمگین! منظورم این بود غیر قابل کنترل در مورد من چه خواهد/می تواند انجام دهد" جیمز نوشت. "گوش دادن در اینجا بیس بال کمیسر گوش دادن به بازیکنان خود صحبت امروز در مورد چگونه منزجر mad صدمه دیده و شکسته و غیره و غیره در این مورد. به معنای واقعی کلمه توپ در دادگاه خود را (و یا باید من می گویم درست) و شما نیاز به تعمیر این به خاطر ورزش! #JustMyThoughtsComingFromASportsJunkieregardlessmyownsportiplay."

Scoffield کراوات به جیمز (حتی اگر بی وقفه است که در همان نام تجاری به عنوان Klutch) احتمالا فقط یکی از دلایل بسیاری Bregman تصمیم به قطع روابط, اما آنچه را انجام داده است انجام می شود. Bregman گزارش شده است که هنوز هم به دنبال یکی دیگر از آژانس. اگر یکی از الزامات است که به نمایندگی از یک سازمان است که نمی همچنین مشتریان که بی وقفه از مهم Astros او ممکن است به دنبال برای یک زمان طولانی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب