اتحادیه اروپا و بریتانیا برای ملاقات با رهبران این ماه به عنوان پست-Brexit مذاکرات غرفه - سه شنبه, 02 Jun 2020 PST

بروکسل – اتحادیه اروپا را بالای اجرایی و نخست وزیر بوریس جانسون دیدار خواهد کرد در این ماه برای مذاکرات است که

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

بروکسل – اتحادیه اروپا را بالای اجرایی و نخست وزیر بوریس جانسون دیدار خواهد کرد در این ماه برای مذاکرات است که می تواند به حرکت جدید به متوقف پست-Brexit مذاکرات است.

به عنوان چهارمین دور مذاکرات بین تیم های مذاکره کننده از سر گرفته شد روز شنبه با امید کمی برای دستیابی به موفقیت در آینده تجارت معامله بلوک اجرایی بازوی گفت: جلسه برنامه ریزی شده بین کمیسیون اتحادیه اروپا و رئیس جمهور Ursula von der Leyen و جانسون تا پایان ماه ژوئن است.

دانیل Ferrie, کمیسیون, سخنگوی اتحادیه اروپا-انگلیس گفت تاریخ و فرمت روبرو می شوند هنوز به تعیین خواهد شد.

انگلستان در سمت چپ نهادهای سیاسی اتحادیه اروپا در ژانویه. 31 اما همچنان در داخل اتحادیه اروپا تعرفه-رایگان بازار واحد و اتحادیه گمرکی تا پایان سال است. که به اصطلاح دوره گذار می تواند تمدید دو سال اگر چه معامله به انجام این کار ساخته شده توسط ژوئیه 1 با توجه به اسناد و مدارک قانونی همراه Brexit.

جانسون بارها گفت که او نمی خواهد تمدید دوره گذار فراتر از دسامبر. 31.

"مهم هفته جلوتر از ما به پیشرفت ملموس در تمام مناطق گفت:" میشل Barnier اتحادیه اروپا رئیس مذاکره در یک پیام ارسال شده در توییتر در روز سه شنبه.

پیش از این هفته دور از مذاکرات – را که از طریق ویدئو کنفرانس با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس – بریتانیا را متهم کرد که اتحادیه اروپا از ساخت نامتعادل خواسته در حالی که Barnier هشدار داد در مصاحبه ای با ساندی تایمز که وجود دارد خواهد بود یک "توافق به هر قیمتی."

سه دور قبلی بحث کرده اند موفق به تولید و پیشرفت های زیادی به ویژه در اطراف حقوق ماهیگیری. انگلستان می خواهد شیلات معامله به طور مستقل قرارداد به موجب آن دو طرف مذاکره دسترسی و سهمیه. اتحادیه اروپا را به دنبال لینک شیلات به دیگر مسائل مربوط به تجارت.

یکی دیگر از موانع عمده است و به اصطلاح سطح میدان بازی. اتحادیه اروپا نگران است که بریتانیا ممکن است تفاوت در قوانین و مقررات برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی و می خواهد به مطمئن شوید که استانداردهای اتحادیه اروپا خواهد بود نگهداری لندن در ازای یک درجه بالایی از دسترسی به بازار.

"انگلستان شده است در نظر گرفتن یک گام به عقب و دو گام به عقب و سه گام به عقب از اصلی تعهدات" Barnier گفت. "انگلستان مذاکره کنندگان باید به طور کامل در خط با آنچه که نخست وزیر را امضا کردند تا با ما. چون 27 سران کشورها و دولت و پارلمان اروپا ندارد حافظه کوتاه است."

با وجود آشکار بست جانسون سخنگوی جیمز شل اصرار داشت پیشرفت می تواند ساخته شده است.

"ما امیدواریم که این آخرین دور سازنده است و ما امیدواریم که آن را حفظ خواهد کرد این روند در مسیر پیش از نشست سطح بالا در اواخر این ماه," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب