استخر بادی - نمای کلی

7. استخرهای بادی از آنجا که ظریف هستند، نیاز به مراقبت بیشتری دارند ولی همیشه برای هر روز گرم تابستانه summer

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

7. استخرهای بادی از آنجا که ظریف هستند، نیاز به مراقبت بیشتری دارند ولی همیشه برای هر روز گرم تابستانه summertime بسیار ایده آل بوده و شما می توانید نهایت لذت را از روزهای گرم خود در کنار خانواده و برای کودکان بگذرانید و با شروع فصل سرد آنها را از باد خالی کرده و با اطمینان به اینکه کم جا می گیرند، در کمد یا کابینت برای استفاده های بعدی قرار دهید. از آنجا که سرعت باد دریایی بهطور متوسط حدود ۹۰٪ بیشتر از خشکی است، بنابراین منابع دریایی میتوانند انرژی بیشتری نسبت به توربینهای مستقر در زمین داشته باشند. این استخرها همیشه گزینه ایمن تری نسبت به استخرهای داخل زمینی هستند ولی هیچگاه فرزندتان را به تنهایی برای شنا رها نکنید و همیشه ناظر باشید، حتی در استخرهای بسیار کوچک هم ممکن است کوچکترین لغزش برای فرزندتان خطرآفرین باشد. البته گفتنی است که هیچ مدل از استخر بادی برای شنا مورد مناسبی نخواهد بود چون که عمق مناسب برای شنا کردن ندارند برای همین برای شنا کردن باید به استخر پیش ساخته رو بیاورید ولی مدل بزرگ استخر بادی برای آب درمانی و آفتاب گرفتن بزرگسالان در فضای باز می تواند گزینه خیلی مناسبی باشد برای استخر های بادی بزرگ هم در این مورد از فروش بالایی برخوردار می باشند.

 Data has ​be᠎en creat ed with GSA ​Content Gene᠎ra tor  DEMO !

در این مطلب سعی کردیم تا به صورت کامل و در عین حال مفید ، ویژگی های انواع استخرهای بادی را در اختیار شما قرار دهیم تا با توجه به این ویژگی ها و امکاناتی که این محصولات ارائه می کنند شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از میان گزینه های مختلف ، خرید استخر بادی را انجام دهید. همان گونه که انواع استخر بادی از نظر طراحی و ساختار بدنه تنوع بالایی داشته از نظر ابعاد و ظرفیت آب هم این تنوع خیلی زیاد می باشد به همین جهت باعث شده تا افراد خریدار با توجه به محل استفاده از استخر ابعاد مورد نظر را با توجه به این تنوع انتخاب و خریداری کنند. جکوزی یا در محل ساخته میشود یا بهطور پیشساخته تهیه شده و در محل نصب میگردد. در ماه مه سال ۲۰۰۸، کارخانه Far Niente در کالیفرنیا، با نصب ۹۹۴ ماژول PV خورشیدی با ظرفیت کل ۴۷۷ کیلووات بر روی ۱۳۰ پونتون و شناور کردن آنها در استخر آبیاری، نخستین سامانه فتوولتائیک شناور جهان را ایجاد کرد. ​Th is data w as w᠎ritten wi᠎th GSA C on te᠎nt  Generator DEMO​.

این حشرات در صورت پمپ نشدن و ضدعفونی نکردن آب طی دو روز ایجاد شده و تخم گذاری می کنند که در این صورت باید آب استخر را تخلیه و مجددا پر کنید. ارتفاعهای مختلف و طرحهای گوناگون این استخرها سبب شده تا همه افراد در سلیقههای متفاوت استخر مناسب خود را انتخاب و خریداری کنند. استخر بادی عموما برای موارد تفریحی استفاده می شود و خیلی از افراد برای تفریح در کنار خانواده و فرزندان خود از این محصولات استفاده می کنند. برای این کار مردمان محروم سلولهای خورشیدی را بر روی بام خانه خود نصب میکنند. طراحی این برج مانند برجهایی از این قبیل بر اساس هسته بتنی مرکزی و کنسولهای طبقات است، در هسته مرکزی ارتباطی های عمودی و تأسیساتی قرار دارد که استوانهای بتنی آنها را در برگرفته، هر طبقه به صورت مجزا از قطعاتی مانند برشهای کیک تشکیل شده که این قطعات کاملاً پیشساخته هستند، نصب این قطعات بدین صورت است که با قرارگیری یک جرثقیل در بالای استوانه و دو ریل عمودی در ارتفاع برج، قطعات تک تک بر روی ریلها بالا رفته و با چرخش جای قطعه بعدی را باز میکند. این محصول دارای ویژگیهایی از قبیل وزن کم و قابلیت حمل آسان است که به شما این امکان را میدهد استخر بادی شخصی خود را داشته باشید و هنگام سفر، مهمانی و تغییر مکان آن را با خود برده و در کنار خانواده و آشنایان از آن استفاده کرده و لحظات خوشی را به ثبت برسانید.

استخر بادی یک وسیله بسیار عالی با بهترین ویژگیها برای هر خانوادهای میباشد که نیاز به یک استخر بادی خانوادگی و شخصی در خانه دارد و از آب تنی و شنا لذت میبرد. پس استخر بادی یک محصول با ویژگیهای مختلف و ابعاد متفاوت برای استفاده شخصی و خانگی میباشد و برای تمام خانوادهها با علایق گوناگون و سنین متفاوت تولید شدهاست و با ابعاد متغیر قابل استفاده در فضاهای مختلف و مورد نیاز شماست. این صفحه آخرینبار در ۷ آوریل ۲۰۲۳ ساعت ۱۷:۲۸ ویرایش شدهاست. این صفحه آخرینبار در ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ ساعت ۰۷:۱۵ ویرایش شدهاست. حال در این میان ممکن است که شما افرادی را مشاهده کنید که از این استخرهای بادی برای مواردی همچون پرورش ماهی های زینتی و یا حتی از مدل های بزرگ این محصولات برای ذخیره آب کشاورزی هم استفاده می شود. 6. تخلیه دوره ای استخر و نگه داشتن آن در همان حالت باد شده در آفتاب بهترین حالت برای خشک شدن استخر بادی است، نه تنها برای استفاده مجدد آمادگی بهتری دارد و فقط ممکن است کم باد، شود که مجددا سریع آن را به اندازه مناسب می توانید باد کنید بلکه از شیوع پشه های ریز درون آب هم جلوگیری می کنید.

آخرین مطالب