یک طرفدار آرسنال راهنمای بقیه فصل لیگ برتر

اگر شما به دنبال برای پر کردن آن ورزش های خالی در زندگی خود را به عنوان شما صبر کنید برای بازگشت آبی جیز رپتور

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

اگر شما به دنبال برای پر کردن آن ورزش های خالی در زندگی خود را به عنوان شما صبر کنید برای بازگشت آبی جیز رپتورز افرا برگها و بیشتر, اجازه دهید من به شما معرفی به لیگ برتر.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن درست کردن بالا: لیگ برتر بهترین است و تماشا ترین متاسفم لیگ برتر در جهان (با عرض پوزش نه ببخشید بوندسلیگا آلمان). آن را برمی گرداند در روز چهارشنبه با دو بازی: استون ویلا-شفیلد یونایتد و منچستر سیتی-آرسنال. پس از آن بازی ها همه 20 تیم را بازی کرده اند 29 بازی در 38 بازی فصل.

لیورپول آگهی های لیگ با 82 امتیاز 25 جلوتر از مکان دوم منچستر سیتی و می تواند پرچ آن عنوان برای اولین بار پس از سال 1990 اگر شهر به دست می دهد آرسنال و لیورپول به ضرب و شتم اورتون در Merseyside دربی.

واقعی جنگ خواهد بود برای لکه های پشت لیورپول — بالای چهار باشگاه های لیگ برتر خواهد بود در سال آینده لیگ قهرمانان پنجم خواهد شد واجد شرایط برای لیگ اروپا — و مبارزه برای جلوگیری از پایین سه و سقوط به دسته دوم.

بنابراین بسیار در معرض خطر در فینال نه بازی های فصل که شما را به عقب بر گردیم ؟ بر اساس حروف الفبا در گزینه ها نگاه کنید:

  • آرسنال (نهم, 40 امتیاز) توپچی ها تحویل داده اند بیشتر شکستگی از شادی پس از آخرین عنوان در سال 2004 اما سال اول مربی باکاری سانیا به ارمغان آورده است خوشبینی محتاطانه بازگشت به این باشگاه است که پنج امتیاز از منچستر یونایتد برای یک محل در لیگ اروپا. (توجه داشته باشید از یک دنیا-و-پرورش آرسنال فن: این تنها قابل قبول انتخاب است.)
  • استون ویلا (19th, 25 امتیاز) ویلا صرف 29 سال در پرواز بالا از فوتبال انگلیسی قبل از تنزل در سال 2016. بازگشت خود را در این سال می تواند در کوتاه مدت به خصوص با شش بازی باقی مانده در برابر بالا هشت تیم است.
  • Bournemouth (18th, 27 امتیاز) گیلاس طولانی ترین روی لئامت دادن در لیگ برتر — پنج فصل — در خطر واقعی.
  • Brighton & Hove Albion (15th, 29 امتیاز) Seagulls ممکن است استقبال شکستن بیش از هر باشگاه پس از 10 بازی winless خط سمت چپ آنها دو امتیاز از منطقه سقوط.
  • برنلی (10 39 امتیاز) به Clarets واجد شرایط برای هفته بیستم لیگ برتر دو فصل پیش اما کاهش یافته و به 15 فصل گذشته. اگر شما مانند یک اسب ممکن است این تیم خود را.
  • چلسی (چهارم 48 امتیاز) چلسی افسانه فرانک لمپارد در راس تیم قدیمی خود را. رقص در چلسی ارابه موسیقی به معنای یک فرصت برای شروع یک عصر جدید.
  • کریستال پالاس (11th, 39 امتیاز) آن بوده است که هفت سال به اجرا در لیگ برتر برای کاخ که در حال تعریف از وسط بسته با داشتن هرگز به پایان رسید و بالاتر از محل 10 یا زیر 15 در آن زمان.
  • اورتون (12th, 37 امتیاز) وجود خواهد داشت هیچ جشن در Goodison Park اگر لیورپول پیاپی خود را در لیگ برتر مقابل اورتون.
  • لستر سیتی (سوم و 53 امتیاز) لستر به مبارزه طلبیده 5,000-1 شانس در 2015-2016 به پیروزی در لیگ برتر است. این فصل بهترین عملکرد خود را پس از.
  • لیورپول (اول 82 امتیاز) آنها قرار داده ایم در یکی از غالب ترین نمایش در لیگ برتر تاریخ است. اما آینده نگر طرفداران مراقب باشید: لیورپول رفت و 30 سال بین عناوین. آن را نمی ممکن است تاریخ و زمان آخرین.
  • منچستر سیتی (دوم 57 امتیاز) حاکم قهرمانان اروپا برنده چهار نفر از هشت لیگ برتر فصل و بهترین شرط بندی برای آینده عنوان.
  • Manchester United (پنجم 45 امتیاز) آنها باقی می ماند یکی از قابل تشخیص ترین نام ها و برندها در جهان است اما منچستر یونایتد است نه نیروی غالب در آن قرار داشتن نه برداشته لیگ برتر جایزه پس از سر الکس فرگوسن بازنشسته در سال 2013.
  • نیوکاسل (13th, 35 امتیاز) بوده و درام در نیوکاسل بیش از شکستن با مالک میلیاردر مایک اشلی با توجه به فروش این باشگاه بسیار به لذت از کسانی که اعتقاد دارند او را شکست تزئین Magpies در 13 سال تصدی. یک مالک جدید می تواند با هجوم پول نقد.
  • نوریچ سیتی (20, 21 امتیاز) نوریچ است این تیم به چسبیدن به کلاه خود را اگر شما در حال فکر کردن در مورد ارتکاب به لیگ برتر دراز مدت اما اگر شما می خواهید یک زودگذر ارتباط با آدم های فلک زده این بازی خود را.
  • شفیلد یونایتد (هفتم 43 امتیاز) تیغه ترویج بودند به لیگ برتر در این فصل پس از 12 سال غیبت که دیدم آنها را جست و خیز کردن یک زن و شوهر از بخش. در حال حاضر آنها در حال رقابت برای یک نقطه در اروپا است.
  • ساوتهمپتون (14 34 امتیاز) مهدی سیدصالحی پنجمین میان لیگ برتر بازیکنان با 15 گل در این فصل است. آن را چشمگیر feat بر یک تیم است که تنها 35 به ثمر رساند اهداف جمعی.
  • تاتنهام (هشتم 41 امتیاز) مادرم به من آموخت اگر شما لازم نیست که هر چیزی را بگویم نمی گویند هر چیزی در همه. اما خوزه مورینیو به باشگاه رفت و به شکست و بدون پیروزی در شش بازی گذشته خود را در تمام مسابقات. (توجه داشته باشید از یک دنیا-و-پرورش آرسنال فن: تاتنهام است و نه قابل قبول انتخاب است.)

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
  • واتفورد (17th, 27 امتیاز) واتفورد ضرب و شتم لیورپول به پایان لیورپول' 44-بازی اجرا شکست نخورده اما نه بسیار دیگری رفته راست. پنجمین سال متوالی در لیگ برتر دور از تضمین شده است.
  • West Ham United (16th, 27 امتیاز) West Ham به طور منظم به نظر می رسد با سقوط تنها به جلو خود را با هم. اگر شما مانند زندگی در لبه این تیم برای شما.
  • ولورهمپتون (ششم 43 امتیاز) گرگ را منعکس بین لیگ برتر و بخش پایین تر در طول دهه گذشته اما مثل شفیلد با داشتن یک سیندرلا فصل است. و برنامه خود را پایین کشش ساده تر از شفیلد است.
Laura Armstrong


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب