مقامات دولتی استناد ویروس در حالی که محدود کردن دسترسی به سوابق - سه شنبه, 14 آوریل سال 2020 PST

توسط David A. Lieb آسوشیتد پرس JEFFERSON CITY Mo. – بسیاری از دولت های ایالتی و محلی در سراسر کشور را به حالت

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

توسط David A. Lieb آسوشیتد پرس

JEFFERSON CITY Mo. – بسیاری از دولت های ایالتی و محلی در سراسر کشور را به حالت تعلیق در سوابق مورد نیاز در میان coronavirus همه گیر انکار و یا تاخیر در دسترسی به اطلاعات است که می تواند روشن کردن کلید دولت در تصمیم گیری.

مقامات دولتی گفته اند که کارکنان یا ندارد یا توانایی کامپایل مدارک درخواست شده و یا داده چرا که آنها بیش از حد شلوغ در پاسخ به شیوع بیماری و یا در حال کار از خانه به جای در ادارات دولتی.

نتیجه این است که دولت پنهان کاری افزایش یافته است و در همان زمان مقامات در حال صرف میلیاردها دلار برای مبارزه با COVID-19 بیماری و عمده تصمیمات موثر بر سلامت اقتصادی و معیشت میلیون ها نفر از آمریکایی ها است.

که نگرانی در میان باز طرفداران دولت.

"این فقط ضروری است که مطبوعات و قادر به حفاری در و دیدن پرونده که مربوط به چگونه دولت در پاسخ به این بحران گفت:" دیوید اسنایدر مدیر اجرایی ائتلاف متمم اول کالیفرنیا مبتنی بر سازمان های غیر انتفاعی. "این تنها راهی است که واقعا برای جلوگیری از اتلاف تقلب و سوء استفاده و به اطمینان حاصل شود که دولت ها نمی, تجاوز خود را از دست داد."

غیر انتفاعی کمیته گزارشگران برای آزادی مطبوعات و ردیابی بیش از 100 نمونه در حداقل 30 ایالت و ناحیه کلمبیا است که در آن سازمان های دولتی نواحی شهرستانها و یا سایر نهادهای عمومی را به حالت تعلیق در الزامات مورد نیاز برای پاسخ به باز ثبت درخواست توسط به طور منظم مهلت و یا گفت: مردم انتظار به تاخیر می اندازد.

برخی از فرمانداران باید احکام صادر شده امکان ثبت درخواست را نگه دارید تا زمانی که coronavirus اضطراری همچنان ادامه دارد. دیگران را تمدید مهلت پاسخ با روز و هفته و یا حتی ماه.

های مختلف سازمان های فدرال نیز گفت: ممکن است تاخیر در پردازش سوابق درخواست. اف بی آی به طور موقت متوقف پذیرش الکترونیکی ثبت درخواست در ماه مارس با استناد به coranvirus اما پس از سر گرفت. این سایت در حال حاضر می گوید رکورد جویان "می توانید انتظار به تاخیر می اندازد."

یک گروه دو حزبی از سناتور ایالات متحده آمریکا مطرح شده است و نگرانی ها و خواسته فدرال اداره اطلاعات سیاست به طرح هر مرحله مصرف آن را به حفاظت از مردم را از حق دسترسی به اطلاعات.

هاوایی رژیم صهیونیستی است. دیوید Ige یک دموکرات صادر یکی از گسترده ترین دستور تعلیق این دولت در کل باز-سوابق قانون در اواسط ماه مارس. پس از اعتراض در میان باز-سوابق طرفداران Ige تجدید نظر خود را سفارش هفته گذشته است. نظم جدید هنوز تعلیق خاص مهلت برای ارائه سوابق اما تشویق سازمان به اذعان و پاسخ به درخواست "به عنوان منابع اجازه."

وکیل برایان سیاه کمک کرد که مذاکره سازش توصیف Ige اصلی سفارش به عنوان "افراطی و غیر ضروری است."

"سوابق قانون وجود دارد به مردم این توانایی به نگه داشتن خود را دولت پاسخگو و بدون دسترسی به موقع به اطلاعات آنها می توانید آن را انجام نمی" گفت: سیاه, مدیر اجرایی عمران ضرب و شتم مرکز قانون برای منافع عمومی در هونولولو.

هونولولو مدنی ضرب و شتم یک نشریه آنلاین تامین مالی توسط همان منبع به عنوان مرکز تا به حال درخواست سوابق مربوط به حمل و نقل عمومی و هیئت مدیره انتظار از مارس. آن را نیز تا به حال به دنبال یک سند مربوط به اختلاف در مورد اینکه آیا دولت فرودگاه باید به روی گردشگران بسته به دلیل coronavirus.

سوابق عمومی هستند "یک راه از اعتبار همخوانی چه این مقامات منتخب در حال گفتن ما" گفت: انتشار این ویرایشگر پتی Epler.

آسوشیتد پرس همچنین دارای سوابق درخواست در حال بررسی در کشورهای مختلف که در آن پاسخ های شما به تاخیر افتاده است زیرا از coronavirus.

تگزاس دادستان کل کن پکستون و پنسیلوانیا از باز کردن پرونده صادر مشابه مشاوره موثر و آرامش بخش باز-سوابق مورد نیاز است. آنها گفتند: روز زمانی که ادارات دولتی هستند جسمی بسته به دلیل coronavirus نیست تعداد نسبت به نرمال مهلت برای پاسخ به درخواست رکورد.

پنسیلوانیا نیز نوشته شده توجه کنید در وب سایت خود بیان کرد: "Requesters: مگر در مواردی که شما نیاز فوری به دسترسی به سوابق لطفا هر فایل جدید حق به دانستن قانون (RTKL) درخواست در این زمان است."

جمهوری خواه-چراغ قوه مقننه است نصب شده در یک واکنش هدفمند در لیبریا تام گرگ دولت. خانه اکثریت تصویب قانون هفته گذشته که نیاز به پنسیلوانیا آژانس برای پاسخ به ثبت درخواست در طول فاجعه اظهارات حتی زمانی که خود را فیزیکی دفاتر بسته شده است. این لایحه در حال بررسی در مجلس سنا.

"شفافیت دولت می تواند به توقف در زمان بحران گفت:" بیل حامی حزب جمهوری خواه در کنگره ست بیشه.

فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، فیل مورفی یک دموکرات با امضای یک قانون در مارس تعلیق دولت هفت-کسب و کار-روز مهلت برای پاسخ به درخواست رکورد در مواقع اضطراری به عنوان طولانی به عنوان سازمان "را معقول تلاش به عنوان شرایط مجوز."

جمهوری خواه ایالت Declan O'Scanlon یکی از حامیان قانون جدید گفت: او تحت فشار قرار دادند برای آن نگرانی که در شهرستان و شهر مقامات می تواند غرق در حالی که به طور همزمان در برخورد با این ویروس و تلاش برای پاسخ دادن به درخواست است.

"ما باید به درک آنها انسان پشت این درخواست و ارائه برخی از راه گریز منطقی است," او گفت:.

فرمانداران از واشنگتن به میشیگان به رود آیلند نیز باید با استفاده از قدرت اجرایی خود برای تعلیق یا تمدید مهلت پاسخ برای باز ثبت درخواست.

دلاور رژیم صهیونیستی است. جان کارنی تغییر به طور منظم پاسخ مهلت 15 روز کسب و کار به جای اجازه می دهد تا 15 روز کسب و کار پس از پایان اضطراری اعلام شده است.

شهر پورتلند اورگان نیز به حالت تعلیق در پاسخ به باز ثبت درخواست به عنوان طولانی به عنوان یک اعلامیه اضطراری در اثر است.

"چیزهایی مانند که مسئله چرا که ما هیچ ایده زمانی که این کشورها از شرایط اضطراری در حال رفتن برای پایان دادن به" گفت Gunita سینگ یک وکیل در کمیته گزارشگران برای آزادی مطبوعات مستقر در واشنگتن دی. سی "چه کسی می داند چه مدت این فرد requesters در حال رفتن به انتظار به سوابق درخواست انجام?"

حتی در کشورهای که در آن فرمانداران باید به حالت تعلیق در نمی سوابق قوانین اطلاعات گاهی اوقات سخت به آمده در طول شیوع کروناویروس.

کالیفرنیا قانون اساسی شامل "حق دسترسی به اطلاعات" به طور خاص بیان کرد که "این نوشته از مقامات دولتی و سازمان ها باید به نظارت عمومی."

در عین حال دموکراتیک رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom کاهش یافته است در حالی که به انتشار جزئیات از نزدیک به 1 میلیارد دلار قرارداد برای خرید ماسک محافظ از یک شرکت چینی است. و متعدد کالیفرنیا شهرداری ها باید متوقف و یا کند خود را تحقق باز-سوابق درخواست.

شهرستان قرچک گفت: در یک آنلاین توجه کنید که پاسخ به سوابق درخواست مهلت قانونی "نیست خدمات ضروری است."

سن دیگو شهرستان گفت: این تاخیر در پاسخ به ثبت درخواست های مربوط به COVID-19 بیماری اما در ادامه به تحقق آنهایی که در موضوعات دیگر.

شهرستان سخنگوی مایکل کارگر کاهش یافته است به توضیح دلیل این تمایز در حالی که اشاره کرد که کارکنان با تمرکز بر خدمات ضروری برای آینده قابل پیش بینی.

"وجود دارد برخی از شهرستان کارکنان teleworking بنابراین اگر آنها می توانند با ارائه درخواست و مدارک آنها را" کارگر گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن