درخواست دکتر کیهان: چه موجودی است که زندگی بر روی زمین طولانی ترین و هنوز زنده است امروز ؟ - Sun, 21 Jun 2020 PST

توسط دانشگاه ایالتی واشنگتن چه موجودی است که زندگی بر روی زمین طولانی ترین و هنوز زنده است امروز ؟ –Tracie, 1

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

توسط دانشگاه ایالتی واشنگتن

چه موجودی است که زندگی بر روی زمین طولانی ترین و هنوز زنده است امروز ؟ Tracie, 12, Singapore

عزیز Tracie,

وجود دارد بسیاری از انواع موجودات که زندگی بر روی زمین و بستگان خود را هنوز هم وجود دارد امروز. ما می دانیم که در مورد آنها از فسیلی سوابق چاپی و یا باقی می ماند که ما در پیدا کردن سنگ.

خرچنگ نعل اسبی مخملی کرم ها و دریا اسفنج یافت شده در فسیل هستند که صدها میلیون سال است. ما می دانیم که موجودات مانند چتر دریایی lampreys و جوجه تیغی های دریایی بوده است که در مورد طولانی بیش از حد. این سوابق فسیلی می تواند ما را با سرنخ در مورد استخوان, گیاهان پوسته و حتی باکتری است.

در حالی که این زندگی همه چیز شده اند در اطراف یک مدت طولانی وجود دارد یک ارگانیسم است که outlasted تقریبا همه دیگران است. آن است که بسیار کوچک شما به احتمال زیاد نیاز به یک میکروسکوپ به آن را ببینید: سیانو باکتری ها.

در حالی که شما در حال از میلیاردها سلول سيانوباکتری یکی کوچک همراه است. درست مثل برخی از انواع دیگر باکتری های سیانو باکتری ها می توانند در اشکال و اندازه های مختلف: spirals حوزه ها و میله های.

ما می توانید آنها را از زندگی در, سنگ, در, خاک, دریاچه ها, حوضچه و اقیانوس است. آنها می توانند زندگی در چشمه های آب گرم و حتی درجه حرارت سرد از قطب جنوب است.

اگر شما تا کنون دیده می شود سطح یک برکه یا دریاچه تحت پوشش در, روشن, سبز لجن احتمال وجود دارد, شما ممکن است را دیده اند یک مستعمره از سیانو باکتری ها.

من یاد گرفتم در مورد این عمر طولانی باکتری ها از دوست من مایکل برگر. او می آموزد زیست شناسی دریایی در دانشگاه ایالتی واشنگتن.

برگر مطالعات بارناکلها شده اند که در این سیاره در حدود 500 میلیون سال است. او به من گفت که سیانو باکتری ها شده اند حتی طولانی تر از barnacles.

یکی از قدیمی ترین فسیلی سوابق سیانو باکتری ها یافت می شد در استرالیا. آن را نزدیک به 2.7 میلیارد سال است. برای یک بیت از دیدگاه بود که مدت ها قبل از دایناسورها گردش زمین بین 230 میلیون و 65 میلیون سال پیش.

حتی اگر سیانو باکتری ها بسیار کوچک هستند آنها واقعا مهم است. شما ممکن است شنیده ام که گیاهان از طریق چیزی به نام فتوسنتز است. سیانو باکتری ها این کار را انجام بیش از حد.

آنها را به دی اکسید کربن محلول در آب با استفاده از نور خورشید به عنوان انرژی به نوبه خود است که دی اکسید کربن را به قند و سپس با استفاده از آن قند به عنوان مواد غذایی خود را. در این روند آنها تولید و به خارج از اکسیژن است.

سیانو باکتری ها یکی از اولین باکتری ها برای تولید اکسیژن در جو زمین و در آنها انجام شده است به طوری که تا کنون از. این خبر خوبی برای همه ما است که نیاز به اکسیژن است.

برگر به من یادآوری است که پاسخ ما به سوال شما در مورد تاریخچه زندگی بر روی زمین می توانید تغییر دهید که ما کشف چیزهای جدید است. ما ممکن است همه پاسخ سوال خود را فقط رتبهدهی نشده است, اما ما می توانیم با تکیه بر یافتن سرنخ هایی از گذشته برای کمک به ما در درک جهان ما.

چه کسی می داند شاید یک روز شما می توانید یک حرفه ای به دنبال فسیل و به ما گفتن در مورد آنها. یا شاید شما دفاع از گونه های است که زندگی در سیاره ما در حال حاضر, بنابراین ما می تواند کمک به محافظت از آینده خود.

صمیمانه

دکتر جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن