شانس هستند خوب برای این کار پروژه — اگر یک پیوند بیل اتفاق می افتد

سنت پل می ایستد یک فرصت خوب برای گرفتن بودجه به جای فرو ریختن خیابان سوم/Kellogg بلوار پل که لینک مرکز شهر به

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

سنت پل می ایستد یک فرصت خوب برای گرفتن بودجه به جای فرو ریختن خیابان سوم/Kellogg بلوار پل که لینک مرکز شهر به شهر به سمت شرق.

دانشگاه مینه سوتا شاید حتی شانس گرفتن پول به اندازه کافی به جای آن کهنه موسسه کودک توسعه ساختمان است.

در جنوب شرقی مینه سوتا شهر Chatfield, جمعیت 2,779 می تواند در نهایت دریافت پول نقد از آن است به دنبال برای یک دهه به پایان بازسازی تاریخی آن پیر مدرسه ابتدایی و مجاور سالن به مدرن منطقه ای, جاذبه های Chatfield مرکز برای هنر.

کسانی که در میان نتایج به احتمال زیاد اگر رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و دموکرات و جمهوری خواه قانونی رهبران می توانند اختلافات خود را به بیش از یک بسته از پروژه های ساخت و ساز و چکش را یک مصالحه مطابق لایحه به پرداخت هزینه برای آن.

در روز پایانی از قانونی به طور منظم جلسه به پایان رسید که آخر هفته گذشته DFL-کنترل خانه و جمهوری خواه-اجرای سنا در نظر گرفته شده بسیار متفاوت مطابق با صورتحساب. آنها فرار از زمان قبل از آنها می تواند مذاکره یک توافق نهایی.

پس از مجلس موکول, Walz و رهبران هر چهار قوه مقننه قفقاز گفت: آنها را یکی دیگر از اجرا در عبور از یک ساخت و ساز عمومی لایحه در انتظار جلسه ویژه در ماه ژوئن که فرماندار را به تصویب COVID-19 پاسخ اقدامات است.

آن را نمی خواهد بود آسان است. Walz و آمریکا می خواهید به قرض گرفتن 2 میلیارد دلار از طریق فروش کلی تعهد اوراق قرضه به علاوه یکی دیگر از صرف 500 میلیون دلار پول نقد و انواع منابع دیگر برای کارهای عمومی از پروژه های. جمهوری خواهان مجلس سنا رای دادند به صرف کمتر از 1 میلیارد دلار در ساخت و ساز خود را بسته است. علاوه بر این دو طرف تا به حال بسیار متفاوت اولویت های هزینه.

اما اگر آنها می توانید یک معامله و آنها معمولا در حتی شماره سال — پروژه ها به احتمال زیاد به دریافت چراغ سبز کسانی هستند که بودجه در هر دو مجلس نمایندگان و سنا لوایح.

"اگر پروژه های همسان شد تا در هر دو صورتحساب آنها یک فرصت خوب" سنا سرمایه گذاری رئیس کمیته دیوید Senjem R-روچستر گفت: در هفته گذشته.

خانه پیوند کمیته صندلی مری مورفی, DFL-هرمانتاوون شد محتاط تر. پرسید: اگر او انتظار می رود پروژه های تامین شده در هر دو مجلس' صورتحساب را شامل می شود در یک بسته بندی نهایی او پاسخ داد: "من فکر می کنم, اما من نمی دانم."

یک اولویت برای خیابان. پل

با این حال پیشرفت در حال حاضر ساخته شده است یک خبر خوب برای, St. Paul بالا دولت مطابق درخواست. این شهرستان درخواست شده است برای کمک دولت پس از آن یافت می شود ترک در خیابان سوم/Kellogg بلوار پل پشتیبانی در سال 2014 و تنگ دهانه به سه مرکز خطوط.

شهر درخواست 55 میلیون دلار برای این پل که مجلس تایید شده است. سنا را به خود اختصاص داده 50 میلیون دلار است.

Senjem گفت: جایگزینی پل است نه تنها یک ماده ایمنی بلکه به احتمال زیاد افزایش استفاده از حمل و نقل در سراسر منطقه مترو. خدمات اتوبوس در حال حاضر استفاده از این مسیر برای حمل و نقل مسافران از شمال و شرق حومه و ridership پیش بینی شده است برای افزایش زمانی که طلا خط اتوبوس حمل و نقل سریع خط باز از وودبری و اوکدیل. این پل می تواند سواران به اتحادیه انبار که در آن آنها می تواند اتصال به خط سبز نور-راه آهن حمل و نقل قطار و خطوط اتوبوس در سراسر منطقه است.

علاوه بر این پروژه را ایجاد کنید خوب-پرداخت ساختمانی مشاغل و Senjem صراحت اذعان کرد: "ما می خواهیم St. Paul آرا" برای این لایحه است.

پژوهش و هنر

دانشگاه Child توسعه ساختمان به نظر می رسد حتی بیشتر از یک قفل در آینده مطابق با لایحه. Walz راه اندازی اولین پیوند تور وجود دارد در سال 2019 به تماس توجه به پروژه و او خانه DFLers گزارش همه به نام برای تخصیص $29.2 میلیون U درخواست شده است.

موسسه "عنوان برتر بخش برای مطالعه کودک و نوجوان توسعه در ایالات متحده" دانشگاه مقامات نوشت: در بودجه خود را درخواست. اما از آن قرار دارد در "کافی و نخ نما فضا" است که "در حال حاضر یک مشکل حاد."

و یا به عنوان Walz قرار داده و آن را به موسسه علمی و کارکنان در حال تولید "در سطح جهانی نتایج (در) دوم یا سوم نرخ تسهیلات است."

این دانشگاه قصد دارد با نوسازی 107-سال-ساختمان قدیمی که خانه های موسسه و ساخت چهار طبقه علاوه بر.

شهر Chatfield تصمیم گرفت در سال 2010 به "هنر و فرهنگ و حفظ تاریخی" قلب خود را توسعه آینده با بازسازی تاریخی 1916 مدرسه ابتدایی و مجاور 1936 پاتر سالن به مرکز هنرهای منطقه ای.

مقامات شهر ساخته شده قانع کننده زمین به قانونگذاران در سال 2014 که منجر به $5.4 میلیون پیش پرداخت در پروژه. در این سال آنها خواسته برای یکی دیگر از $9.7 میلیون از دولت برای تکمیل کار. مجلس رای به اعطای آنها را کامل درخواست; سنا لایحه تقلیل آن به $7.7 میلیون نفر است.

که در آن آنها متفاوت است

بزرگترین دلار در هر دو مطابق با صورتحساب رفته اند به جاده ها و پل ها و فاضلاب و پروژه های آب.

این لایحه در مجلس سنا اختصاص داده شده $688 میلیون دلار برای پروژه های حمل و نقل و $201 میلیون دلار برای آب تمیز بهبود. خانه نسخه ارائه شده $453 میلیون دلار برای حمل و نقل و $327 میلیون دلار برای آب و فاضلاب و سیستم های.

Senjem گفت: این پروژه ها منعکس کننده دولت بزرگترین زیرساخت نیاز دارد و به احتمال زیاد به باقی می ماند یک اولویت در آینده مطابق با لایحه.

اما به احتمال زیاد به یک بحث شدید در بیش از که در آن حمل و نقل دلار بروید. جمهوری خواهان می خواهند به صرف بیشتر از این پول در بیشتر مینه سوتا جاده ها در حالی که دموکرات ها خواستار سرمایه گذاری بیشتر در منطقه مترو پروژه های حمل و نقل.

جایی که آنها به توافق برسند

در اینجا برخی مناطق دیگر که در آن مجلس نمایندگان و سنا مطابق با صورتحساب بازی کردن:

  • بسیاری از پول اختصاص داده شده برای کالج ها و دانشگاه ها را برای حفظ و ارتقاء های موجود پردیس امکانات نه ساختمان های جدید است. مجلس تصویب 125 میلیون دلار برای "آموزش عالی دارایی حفظ و جایگزینی;" این لایحه در مجلس سنا اختصاص 85 میلیون دلار برای بهبود آن است.
  • گارد ملی armories خواهد بود به روز رسانی با $21.9 میلیون نفر از خانه و $19.1 میلیون از مجلس سنا. که ارائه بازسازی شده و برای armories در فرگس فالز و مارشال به علاوه فاز اول نوسازی Rosemount آمادگی مرکز. هر دو صورتحساب همچنین شامل کمک های مالی برای ساخت یک دولت جدید نظامی موزه در گارد ملی در اردوگاه ریپلی آموزش زمین در نزدیکی کمی می افتد.
  • سدها و سیل کاهش پروژه ها اولویت های بالا ارزش یک ترکیب $40 میلیون نفر از خانه و $37 میلیون از مجلس سنا.
  • دولت جانبازان خانه خواهد دریافت بودجه برای ارتقا ساختمان ها و امنیت — $14.6 میلیون زیر خانه بیل و $9.5 میلیون در نسخه مجلس سنا.
  • دولت کشاورزی و بهداشت را دریافت حدود 20 میلیون دلار برای ارتقاء سیستم تهویه مشترک خود را در آزمایشگاهی در کنگره پردیس. ساخته شده در سال 2005 است که مرکز "ساخته شده است به قیمت ارزان" Senjem گفت و آن را "نمی اندازه گیری خطرات مرتبط با (تست) coronavirus."


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب