مارس هزینه های ساخت و ساز می افتد 2.9% به عنوان ویروس upends کار - Mon, 01 Jun 2020 PST

واشنگتن – ایالات متحده هزینه های ساخت و ساز کاهش 2.9% در ماه آوریل با بیشترین کاهش در 18 ماه با گسترده کاهش در

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

واشنگتن – ایالات متحده هزینه های ساخت و ساز کاهش 2.9% در ماه آوریل با بیشترین کاهش در 18 ماه با گسترده کاهش در تمام ساختمان فعالیت به عنوان خاموش شدن ناگهانی hobbled پروژه ها و کارگران گفته بودند در خانه بمانند.

وزارت بازرگانی گفت: آوریل کاهش بزرگترین افت ماهیانه از 3.% سقوط در اکتبر 2018. از آن پس اساسا تخت خواندن در ماه مارس است.

هزینه های ساخت و ساز مسکونی کاهش یافته است 4.5% در ماه آوریل با خانواده های تک ساخت و ساز پایین 6.6 درصد و آپارتمان کوچکتر بخش پایین 9.1%

ساخت و ساز از nonresidential پروژه های کاهش 1.3% با ساختمان های اداری و هتل ها و بخش است که شامل مراکز خرید همه پایین.

هزینه های ساخت و ساز توسط دولت فدرال و دولت های ایالتی و محلی بود پایین 2.5% در ماه آوریل است.

امید است که با دولت stay-at-home سفارشات در حال برداشته فعالیت های ساخت و ساز ممکن است دوباره بجای اول برگشتن. اما بسیاری از اقتصاددانان نگران هستند که بازیابی از رکود تیز است که دیده می شود میلیون ها نفر از کارگران شغل خود را از دست ممکن است یک معامله خوب از زمان.

نانسی Vanden هوتن یک اقتصاددان با اقتصاد آکسفورد گفت که او انتظار می رود شیب کاهش در هزینه های ساخت و ساز در سه ماهه دوم و به دنبال آن بهبود آهسته خواهد بود که برگزار شد به بودجه فشار.

"ساخت و ساز عمومی توسط دولت های ایالتی و محلی به احتمال زیاد خواهد شد افسرده به عنوان بودجه در حال ویران pandemic," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن