بیش از 100 تاریخ هنر گچ تجمع در گوکچه برای ترویج تنوع برابری - Thu, 19 Jun 2020 PST

سلاه بشویید. – رنگ های روشن و خوش بین موسیقی و مقدار زیادی از لبخند سوخت یک محیط زیست مثبت پنج شنبه شب در گوکچ

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

سلاه بشویید. – رنگ های روشن و خوش بین موسیقی و مقدار زیادی از لبخند سوخت یک محیط زیست مثبت پنج شنبه شب در گوکچه دبیرستان.

بیش از 100 نفر در تمام سنین از جمله مقدار زیادی از بچه های کوچک, قرار دادن گچ به پیاده رو برای ایجاد پیام های ترویج تنوع و برابری. سلاه سرپرست منطقه مدرسه شین Backlund تایید استفاده از مدرسه پارکینگ برای آثار هنری مشابه که از گابریل Fabian که شسته شد دور توسط کارگران شهرستان در خیابان خارج از خانه خود را.

Fabian گفت: او تعجب نیست این شهر تصمیم به پاک کردن آثار هنری خود را ارتقاء سیاه زندگی مهم است. او با قدردانی از توجه اضافی به علت و گفت: پایان دادن به نژاد پرستی نباید یک بحث است.

"برای آنها را به انجام این کار بودم: 'it's OK, ما فقط می خواهیم دوباره آن را انجام دهد و ما آن را حتی بهتر'" Fabian گفت. "آنها سعی می کنند به ما خفه شو و ما فقط بلندتر و بلندتر و بلندتر می شود."

با حروف بزرگ که املای "برابری نژادی" و "ما در مورد مراقبت از سیاه زندگی" تشکیل آثار هنری اصلی پیام. همانطور که دیگران شروع به نوشتن خود پیام کسی یش در "ماده" در کمی کوچکتر نامه.

Fabian با حضور گوکچه مدرسه فارغ التحصیل شد و از گوکچه دبیرستان در سال 2018 شش سال پس از حرکت با خانواده اش از جنوب کالیفرنیا. او غافلگیر شده توسط تمایل بسیاری را در جامعه به صحبت کردن در برابر نژادپرستی در هفته های اخیر و گفت: آن را به معنای زیادی برای دیدن برخی از مسئولان مدرسه در روز پنج شنبه و به خصوص مدیر دبیرستان Colton مونتی.

سابق مرکزی واشنگتن بسکتبال standout که به دبیرستان رفت در لاکی همیشه احساس آغوش جامعه سیاه و سفید. او عمیقا پرشور در مورد گسترش پیام نژادی سهام در گوکچه و گفت: تظاهرات اخیر همراه با پنج رویداد مهم برای پرداختن به این شهر مسائل.

"من فکر می کنم وجود دارد بسیاری از مردم که اطلاعات غلط و آنها درک نمی کنند که این زیبا" مونتی گفت. "این شگفت انگیز است. واقعیت این است که ما مسئولان شهرستان نیست و در آغوش این بسیار ناامید کننده است."

عضو هیئت مدیره مدرسه Kelliann Ergeson همچنین گفت که او غمگین شهرستان را تلاش برای محدود کردن آزادی بیان. او با افتخار از کار انجام شده توسط هیئت مدیره در سال های اخیر برای ترویج تنوع در حالی که همچنین با اذعان به وجود دارد بیشتر انجام می شود.

مونتی اعتبار Backlund برای رهبری قوی برای کار به سمت فرصت های برابر برای همه صرف نظر از نژاد و درآمد و یا هر چیز دیگری. دن پیترز یکی دیگر از شرکت کنندگان در رویداد روز پنجشنبه گفت: این روشن شده است, سهام و تنوع هستند و اولویت همیشه از او به عضویت هیئت مدیره مدرسه در ماه نوامبر گذشته.

"این ثابت بحث ما داشتن" پطرس گفت. "مدرسه منطقه بهتر است به طور کلی در داشتن متنوع کارکنان مدرسه."

یک تغییر جدید دو زبانه برنامه برای کودکستان تا کلاس دوم در جان کمپبل مدرسه ابتدایی. پیترز گفت: این منطقه در نظر دارد برای گسترش این برنامه به حداقل چهارم و پنجم کلاس در مدرسه متوسط.

Fabian را با این نسخهها کار با بسیاری از این دانش آموزان و برادر بزرگتر خود, A. J., توافق این یک راه بسیار خوبی برای ترویج تنوع و پذیرش است. 25 ساله نقل مکان کرد به گوکچه فقط در زمان برای سال آخر خود را در مدرسه بالا و گفت: آن را ثابت می شود کاملا متفاوت از بسیار متنوع تر فرهنگ جنوب کالیفرنیا.

"ما فکر نمی کنم در مورد رنگ تا زمانی که ما به اینجا رسیدیم, پس از آن ما مجبور شدند به درک, 'OK رنگ نوع از مسائل در حال حاضر'" A. J. Fabian گفت. "این نه لزوما بنابراین آشکار شد فقط بیشتر از ما درمان می شود کمی متفاوت تر از آنچه که ما مورد استفاده قرار گرفت."

او امیدوار حوادث مانند یک شنبه کمک خواهد کرد که جامعه همچنان مهم گفتگو در مسابقه. مونتی گفت: خیلی به این مورد نیاز به مردم را یک فرصت برای رشد گوش دادن یاد بگیرید و بهتر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب