صدای دیگر: چه autocrats نمی توانند درک کنند در مورد آمریکا تظاهرات

اگر یک چیز وجود دارد ما می توانیم از روسیه و چین آن را به پا زدن در حالی که ما هستیم.ایالات متحده در وضعیتی وخ

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

اگر یک چیز وجود دارد ما می توانیم از روسیه و چین آن را به پا زدن در حالی که ما هستیم.

ایالات متحده در وضعیتی وخیم در حال حاضر به عنوان ما باید از ملی تظاهرات بیش از ستمگران قتل جورج فلوید و عقب افتاده حساب با نژادپرستی و خشونت پلیس.

اما در یکی دیگر از disorienting سیگنال از سورئالیسم سبقت زندگی روزمره در کشور ما, ما باید در حال حاضر با سخنرانی از autocrats و authoritarians که حس آزادی اجرا می شود دقیقا به عنوان آن را در خدمت منافع خود است. فراتر از آن, خوب, ناپدید شدن و مرگ در منو هستند.

پیشبینی چین مسخره ایالات متحده برای نفاق با استناد گسترده ابراز نگرانی در مورد سرکوب اعتراضات در هنگ کنگ است. بیش از حد تهاجمی پاسخ پلیس به معترضان در اینجا باز درب برای شارژ.

اما شایان ذکر است که معترضان در خیابان های هنگ کنگ را به خطر می اندازند, همه چیز برای حقوق ما را در اینجا — حقوق است که باید برای احترام به خود ما داعش است.

روسیه وزارت امور خارجه — بازوی قدرتمند ولادیمیر پوتین — تا به حال مشابه انتقاد. پوتین شده است در قدرت پس از سال 1999 به عنوان روسیه فرود آمد همیشه عمیق تر به یک مهاجم توتالیتر دولت با هدف حاصل قدرت با کاهش دموکراسی در سراسر جهان و در هیچ جا بیشتر از امریکا است.

حتی به عنوان آنها ما سخنرانی علنی روسیه و چین با استفاده از رسانه های اجتماعی در راه آن کار می کند — به استوک سیتی اجتماعی را بدست آورد. به عنوان سیاسی گزارش این هفته هر دو کشور در حال جاری شدن سیل در توییتر با مواد hashtagged به جورج فلوید مرگ است.

ایده این است که ایالات متحده به نظر می رسد به یک ریاکارانه ملت در آستانه کشف.

چه این سوء استفاده رژیم موفق به تشخیص آمریکا آزادی است و قدرت آن است. آنچه آنها را به عنوان یک کشف (چرا که آنها از ترس تمام ناآرامی) ما درک می کنیم که در حال تحول است.

امریکا می تواند مبارزه را از طریق درد و اختلاف در جهت اصلاح و هماهنگی از آنجا که ما باید آزادی برای شرکت در این مبارزه است. حتی در حال حاضر در خیابان ها و در شهرستان سالن و در statehouses و در کشور ما سرمایه های ما هستند و با توجه به چگونه ما می توانیم بهتر شدن امریکا است. ما استدلال می کنند و ما اختلاف نظر دارند و ما به رای و ما تغییر خواهد کرد.

مبارزه در خیابان است که یک بخشی از ما تبدیل شدن به آنچه روسی و چینی رژیم را قبول نمی کند چرا که آن را قبول خواهد نیاز به معرض خود را به اراده خود مردم است. و به جای انتخاب کردن آنها به سکوت خود مردم است.

آنچه باید آشکار از آنچه اتفاق می افتد در آمریکای امروز است که مردم ما نه سکوت. مردم ما خواستار حقوق خود است. و آنها شنیده خواهد شد.

— اخبار صبح دالاس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن