چهارم آهنربا: Pac-Man منتشر شد در بازی های آرکید 40 سال پیش - پنج شنبه, 22 آوریل سال 2020 PST

چهل سال پیش امروز تصویری بازی Pac-Man منتشر شد در بازی های آرکید در ژاپن است. آن را به ایالات متحده آمریکا ب

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

چهل سال پیش امروز تصویری بازی Pac-Man منتشر شد در بازی های آرکید در ژاپن است. آن را به ایالات متحده آمریکا بعد از آن سال و زمانی که آن را به آن را الهام بخش یک نسل از علاقهمندان به بازی.

اولین چیزی که در مورد Pac-Man: هنگامی که آن را برای اولین بار منتشر شد در ژاپن آن را به نام Pac-Man. وجود دارد شرکت Namco آن را به نام جن مرد به دلیل شکل گرد ستاره شخصیت یادآوری سازندگان بازی از جن هاکی.

تصمیم بر آن شد برای تغییر نام برای انتشار در کشورهای دیگر به دلیل چگونه از آن آسان خواهد بود برای کودکان و نوجوانان با استفاده از نشانگر برای محو کردن ماشین آلات با تغییر "P" و ... به خوبی شما می دانید به چه.

بازی طراح Toru Iwatani می خواستم برای ایجاد یک بازی است که نمی شامل تیراندازی ورزش یا پس از آن درخواست تجدید نظر به دختران و همچنین پسران. و او می خواست چیزی با شخصیت های زیبا و رنگ های روشن به طوری که بچه ها می خواهد به جذب این بازی است.

Iwatani تیم در زمان مراقبت برای قراردادن برخی از خصیصه های ذاتی به بازی. برای مثال هر یک از چهار ارواح دارای یک شخصیت متمایز: Blinky, قرمز, شبح, تعقیب Pac-Man به طور مستقیم در حالی که انگشت کوچک و تیره – صورتی و آبی ارواح – سعی کنید به کار و راه خود را در مقابل Pac-Man. کلاید, نارنجی, شبح, آسان است به نوبه خود دم و اجرا هنگامی که Pac-Man می شود بیش از حد نزدیک است.

هنگامی که پارسه نمیفهمد وجود دارد الگوهای آموخته می شود که اجازه می دهد آنها را برای اجرا کردن نمرات بالا – یک منبع غرور و افتخار در میان بازی های جمعیت آنها شروع به رها کردن بیشتر و بیشتر محله به ماشین آلات – Pac-Man گزارش فروش 100,000 بازی های آنلاین واحد ساخته شده و 1 میلیارد دلار در سال اول خود را از آزادی.

قبل از اینکه طولانی, یک بازی محبوب در حال تبدیل شدن به یک پدیده فرهنگ پاپ. برای یک زن و شوهر از سال در اوایل 1980s, Pac-Man یکی از داغترین مجوز خواص در اطراف.

موسیقی اواز یا موسیقی دو نفری از Buckner & Garcia منتشر تک "Pac-Man Fever" که آمار No. 9 در بیلبورد هات 100 نمودار. یک شنبه صبح سری متحرک عرضه در ABC در سال 1982 که پخش دو فصل است. (برای فصل دوم خود را در "Pac-Man" به همکاری با "روبیک ، مکعب" که نشان می دهد چیزی در مورد کیفیت برنامه نویسی ما در حال صحبت کردن در مورد در اینجا.)

و در سال 1982 حتی Namco خواهد سرمایه گذاری بر روی شوق با ایجاد عاقبت بازی "Ms. Pac-Man" که شد یک ضربه بزرگ.



زمان مسابقه: پانزده از بالا 25 بازی نشان داده شده در اینجا. شما می توانید نام آنها را بدون peeking در پاسخ زیر ؟

ردیف بالا: مهاجمان فضایی (1978), 2. سیارک ها (1979), 3. Galaxian (1979), 4. فرماندهی موشکی (1980), 5. خر کنگ (1981)

ردیف دوم: پرپا (1981), طوفان (1981), Ms. Pac-Man (1982) خر کنگ جونیور (1982) Q*برت (1982)

ردیف سوم: موقعیت قطب (1982), dragon's Lair (1983) خیابان جنگنده II (1991), Mortal Kombat II (1993), NBA Jam (1993)

منابع: جالوت.com, USGamer.net, Moneyweek.com مجله تایم, CNBC نیویورک تایمز



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن