پادشاه شهرستان حرکت به فاز 2 از کاهش coronavirus محدودیت - Thu, 19 Jun 2020 PST

پادشاه شهرستان یک گام در کاهش محدودیت های قرار دادن در محل به سرعت گسترش جدید کروناویروس. واشنگتن در امور سلام

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

پادشاه شهرستان یک گام در کاهش محدودیت های قرار دادن در محل به سرعت گسترش جدید کروناویروس.

واشنگتن در امور سلامت جان Wiesman در صبح روز جمعه تایید King County نرم افزار ارسال دوشنبه شب به حرکت به فاز 2 رژیم صهیونیستی. جی Inslee چهار فاز امن شروع بازگشایی طرح است. این شهرستان در غرب واشنگتن به انجام این کار.

فاز 2 اجازه می دهد تا رستوران ها و میخانه برای باز کردن در نصف ظرفیت محدود با جدول اندازه ها; مو و ناخن سالن باربر مغازه تو سرو و حیوان خانگی groomers به طور کامل بازگشایی و فروشگاه های خرده فروشی به اجازه می دهد در فروشگاه خرید در 30 درصد ظرفیت است. داخلی ارائه دهندگان خدمات مانند تصفیه خانه و دایه می توانید از بازگشت به کار با محدودیت می تواند به عنوان تولید کنندگان و کارگران ساخت و ساز و عوامل املاک و مستغلات. فاز 2 نیز اجازه می دهد تا اضافی تفریح در فضای باز و سرپوشیده خدمات مذهبی با محدودیت و جمع آوری در هر هفته با بیش از پنج نفر از خارج از یک خانواده است.

همیشه وجود دارد خطر که در حال حرکت از یک مرحله دیگر دکتر جف Duchin بهداشت افسر برای بهداشت عمومی – سیاتل & King County گفت: بعد از ظهر دوشنبه پیش از county health هیئت مدیره به اتفاق آراء به درخواست برای فاز 2.

Duchin هشدار داد که مردم باید همچنان به اقامت حداقل 6 فوت از هم فاصله خود را با دست بشویید و ماسک می پوشند.

Inslee اقامت-صفحه اصلی سفارش شروع مارس 23 و در حال حاضر آرام – به تدریج تکه تکه – سراسر کشور. سه نفر از واشنگتن 39 شهرستانهای باقی می ماند, در مرحله اول و دو تا در یک تغییر فاز 1 (به عنوان پادشاه شهرستان شد و قبل از صبح جمعه), 19 در فاز 2 و 15 در فاز 3.

جدول زمانی برای هر شهرستان بازگشایی در دولت نيست. در کل شهرستانهای شده اند مجاز به پیشرفت به مرحله بعدی اگر آنها کاهش عفونت سطح مناسب لوازم حفاظت فردی, تجهیزات فضایی در بیمارستان کافی تست ظرفیت و تماس با سیستم ردیابی به اطلاع تماس نزدیک از افراد آلوده.

پادشاه شهرستان پیشرفت می آید با وجود 47 درصد افزایش در تشخیص بین ماه های ژوئن 12 و 18 ژوئن در مقایسه با هفت روز. این 113 موارد جدید می آیند از تمام نقاط شهرستان با بزرگسالان جوان و سیاتل ساکنان حسابداری برای بزرگترین افزایش Duchin گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر جمعه.

در حالی که افزایش نگران کننده این معنا نیست King County باید قدم به عقب از فاز 2 Duchin گفت و اشاره کرد که COVID-19-مربوط به بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر نیست نشان داده شده شبیه خوشه.

"اگر ما شروع به دیدن بیشتر موارد كردن به جمعیت های آسیب پذیر که در نهایت در بیمارستان و تخت بیمارستان پر خواهد شد که بسیار جدی پرچم قرمز برای ما که ما نیاز به انجام کاری متفاوت است."

Duchin نیست نسبت به افزایش موارد به تظاهرات اخیر علیه سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس. افزایش فعالیت از بازگشایی می تواند عامل محرک او گفت:.

اپیدیولوژی با بهداشت عمومی – سیاتل & King County کشف موارد اضافی در 10 p. m. روز شنبه, سه روز پس از پادشاه شهرستان کاربردی برای ورود به فاز 2 و شب قبل از تصویب آن اعلام شد.

تماس با ردیابی یک عامل بسیار مهم در ردیابی از گسترش این ویروس رها شده بود توسط پادشاه شهرستان در مارس اما به تازگی دوباره با دولت و کمک به شاه و شش نفر دیگر استان ها در ramping تا تماس ردیابی کردند. در آن برنامه به حرکت به یک تغییر فاز 1 در اوایل ماه ژوئن King County جلسه بود تماس خود را ردیابی اهداف چیزی نیست که اتفاق می افتد در سراسر دولت است.

پادشاه شهرستان گزارش 24.8 موارد COVID-19 هر 100 ، 000 ساکنان فقط زیر آستانه 25 تعیین شده توسط دولت برای حرکت به مرحله دوم. که محدودیت در ابتدا 10 مورد در هر 100,000 نفر اما حکومت سست در آغاز ماه است.

همچنین در صبح روز جمعه Wiesman تایید جزیره لوئیس و ماسون شهرستانهای استان در حال حرکت به مرحله 3.

بنتون و فرانکلین شهرستان را برای اعمال فاز 2 اما برنامه های کاربردی خود را در انتظار نگه داشته به دلیل افزایش تعداد موارد در این شهرستان است.

اگر چه داخلی مذهبی خدمات در حال حاضر مجاز در شهرستان کینگ – در 25% ظرفیت یا 200 نفر هر کدام که کوچکتر است – نه هر خانه از عبادت است پریدن به باز کردن درب های خود را.

عبادت در معبد ده هرش سینا در بللوو و سیاتل به احتمال زیاد اتفاق نمی افتد تا زمانی که یک واکسن یا گله ایمنی گفت: خاخام دانیل وینر ارشد خاخام برای هر دو کنیسه.

"آنچه مورد نیاز است برای طیف گسترده ای ایمان تجربه را به خطر اندازد سلامت مردم," وینر گفت.

ارائه خدمات آنلاین به جای محافظت از افراد مسن که در معرض خطر بالاتر از COVID-19 و در واقع اجازه می دهد تا برای صمیمی تر تعاملات وینر گفت.

"وجود دارد یک توانایی دیدن چهره مردم و شنیدن صدای آنها بسیار فشرده تر راه که ما را همیشه در فرد" وینر گفت.

فروشگاه های خرده فروشی که بسیاری از آنها ارائه شده اند منظقه وانت در "تغییر فاز 1" هم اکنون می توانید اجازه دهید مشتریان داخل در 30 درصد از ساختمان را اشغال (یا کمتر بسته به آتش کد).

Nordstrom برنامه برای باز کردن تمام 15 از آن واشنگتن فروشگاه پایان ماه. مرکز شهر سیاتل فروشگاه گل سرسبد است مجموعه ای برای باز کردن چهار شنبه, ژوئن 23.

علاوه بر محدود کردن ظرفیت Nordstrom با ارائه ماسک برای کارکنان و مشتریان – هر چند نیاز نیست آنها را – و غربالگری کارکنان قبل از آنها کار می کنند.

"ما شده است با توجه به راهنمایی ها و دستورات از مقامات محلی و ملی, گرفتن مراحل برای اطمینان از فروشگاه ما و عملیات باقی می ماند در تراز با آن" سخنگوی شرکت آنا قهوه ای نوشت: در یک ایمیل.

قوانین برای املاک و مستغلات نیز آرام کمی با حرکت به فاز 2. برای مثال سه نفر (از جمله عامل و یا مسکن) در حال حاضر مجاز در توسط-انتصاب نمایش آن به جای دو.

Nate پیرسون عامل کارگزار در سارکوم & Clark گفت: نه خیلی تغییر خواهد کرد در مورد راه او شده است فروش خانه پس از Inslee اقامت-صفحه اصلی سفارش به اثر رفت در ماه مارس است.

"روز از جلسه در دفتر و نوشتن یک پیشنهاد فقط اتفاق نمی افتد دیگر," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب