روزی DiManno: افرا برگها رو به جلو ایلیا Mikheyev ممکن است بهتر از همیشه پس از ناتوانی از مچ دست آسیب

"سلام."ایلیا Mikheyev است که احتمالا پرگو در روسی.اما قرار داده تا در برابر بزرگنمایی دیوار در جمعه 25 ساله و

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

"سلام."

ایلیا Mikheyev است که احتمالا پرگو در روسی.

اما قرار داده تا در برابر بزرگنمایی دیوار در جمعه 25 ساله و تازه کار به نظر می رسید خود آگاهانه خجالتی, اگر چه او شده است این رسانه ها scrum جاده قبل از.

او مثل یک عصبی بازیگر تستها برای یک نقش است.

در واقع Mikheyev به نظر می رسد در حال حاضر کشف و ضبط خود را نقطه در بالا و شش مهاجم مکمل با Maple Leafs هماهنگی با جان توارث و میچ Marner. که اجازه می دهد تا مربی شلدون Keefe به حل و فصل در یک شناسایی پایین شش بیش از حد و بدون عارضه سکس دهنی, انگشت کردن Kasperi Kapanen بالا و پایین خط.

آن را شگفت آور از راه دور به آمده اند پس از آخرین ما کف چشم بر Mikheyev. Back on Dec. 27 به اومسک بومی شد مسابقه کردن یخ در مشخصاتش مرکز در نیوآرک cradling خود ساعد و انتهایی سطل خون. او دچار عجیب و غریب مخوف آسیب اسکیت تیغه Jesper Bratt کاهش سراسر راست خود مچ دست. از آمبولانس به بیمارستان به اتاق عمل.

عروق و تاندون ها قطعه قطعه.

هم تیمی بوده است متزلزل و بیمار توسط چشم. Mikheyev به یاد می آورد تمام آن را در جزئیات اگر درک خود را از زبان انگلیسی کاملا نمی تواند انجام عدالت به حافظه است. "من به یاد داشته باشید که چگونه من قطع مچ دست من. من به یاد داشته باشید همه چیز است."

فوری عمل جراحی موفقیت آمیز بود همه قطع بیت به درستی دوباره متصل در حالی که جنرال موتورز Kyle Dubas ء راهرو. گریم برآورد شد که Mikheyev را از دست حداقل سه ماه در یک زمان هنگامی که برگها در حال حاضر خرد شده توسط صدمات (defenceman جیک Muzzin شکست پای خود را همان شب).

نوتوانی یک فرایند است. "این یک بهبودی طولانی," او گفت:. "ما بیش از حد بسیاری از تمرینات برای مچ دست برای انگشتان دست برای همه چیز."

این خشونت ها آسیب نمی تواند دست کم گرفت. که دست Mikheyev با استفاده از به دست گرفتن بالای چوب خود و برای هفته ها او حتی نمی توانست حرکت این رقم است.

"در حال حاضر آن را" او مطمئن است. "من باید کامل جنبش من و انگشتان و مچ دست و بازو همه چیز خوب در حال حاضر."

در برخی موارد چهار ماه NHL مکث با توجه به کروناویروس همه گیر شده است یک برکت و رحمت برای Mikheyev و دیگر recuperating برگها: Muzzin که آمد از او شکسته پا و سپس شکست دست خود را در ماه فوریه; Morgan Rielly که به تازگی در ماه مارس از شکسته پا پس از هشت هفته کنار; توارث که صرف مقدار از سقط فصل به وضوح تلاش از بیماری نامشخص; و بازیکنان مانند ژاک هایمن (پاره شده رباط زانو) و تراویس Dermott (جراحی شانه),که تا به حال با تاخیر شروع می شود و به دلیل دشوار روشهاي.

"من می دانم که آن زمان بد است که من آسیب" Mikheyev گفت. "اما از طرف دیگر من که شانس کار کردن با مربی و ما را در بهبود مهارت های, عکس, عبور, اسکیت. برای من خوب است بیش از حد.

"من از دست هاکی. دلم برای همه, برای, یخ برای سرگرم کننده است. برای هاکی. من از دست."

نزدیک به هفت ماه از سال گذشته او با بازی در یک بازی واقعی Mikheyev مسلما به نظر می رسد بیشتر چشمگیر, البته, البته در چارچوب مختصر از اردوگاه های آموزشی که در آن هر کس در حال دادن کردن زنگ و یک intrasquad مسابقات در حومه تمرین تسهیلات همه سرنشین در مقابله با محدودیت های فیزیکی فاصله (دفتر) و در صورت پوشش و بلندی دو مرحله حذفی مسابقه دو ماراتون.

هنگامی که او فصل بود تا به طرز وحشیانه ای مختل Mikheyev متصلب بود تا 23 امتیاز در 39 بازی با به ثمر رساندن چهار گل در شش بازی قبل از حادثه یکپارچه مرور NHL پس از چهار فصل در KHL و عاطفی خود را به هم تیمی های خود شیرین طبیعت و خصلت عجیب و غریب — از جمله mmm-خوب علاقه برای سوپ.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

برگها مربی شلدون Keefe زده شده است Mikheyev را با شدت و honed مهارت های ویژه حقه باز انتشار در شوت او با تکیه به آن توصیه مچ دست. "این علاوه بر بزرگ برای ما" نیمکت رئیس شاداب. "این یک بزرگ از دست دادن زمانی که او در سمت چپ خط به بالا. رک و پوست کنده فقط قبل از توقف حق با او بود در آستانه بازگشت. او به دنبال خوب در اسکیت پس از آن بیش از حد. او را در یک مقدار زیادی از کار. او شده است ارائه مقدار زیادی از وقت اضافی و او را گرفته و از آن استفاده کرد.

"عاشق بودن در این عرصه است. دوست دارد که در ورزشگاه. واقعا گرفته زمان زیادی را دور از. من مطمئن هستم که او را به عنوان گرسنه به عنوان کسی فقط با توجه به این که (یک) او را در بازگشت از یک مصدومیت و (ب) او فقط مشغول به کار شده است مدت زمان طولانی برای آماده شدن برای این کار است."

Mikheyev هرگز چپ تورنتو قرار دادن در ساعت های بی شماری در ورزشگاه شکستن یک رژیم ارائه شده توسط این تیم قدرت مربی اسکیت برای ساعت ها در پایان از طریق مه و ژوئن پیوستن به گروه های کوچک از هم تیمی در پیست جلسات که segued به فاز 2 هاکی بازگشایی. برخی از تیم های دیگر شکایت برگها تا به حال اجازه دسترسی به امکانات خود را در طول مستند.

تمام کسانی که در ورزشگاه تکرار را بالا Mikheyev را مطبوع. Muzzin است او را به نام یک "هیولا."

حتی قبل از اینکه این پلاگین کشیده شد در مارس 12, Mikheyev شد و در اتاق آموزش. "هنگامی که ما بر روی یخ شد کار سخت" Muzzin گفت. "او متمرکز بود. او هرگز منحرف و یا پایین خود را با وضعیت خود را. او در آمد و کار خود را توپ ، و شما می توانید آن را در حال حاضر. او پرواز کردن وجود دارد."

توارث نیست nonplussed, چگونه هموار Mikheyev دگرگون شده را به هاکی شیار. "با چقدر سخت او کار می کرد و عشق خود را برای بازی و عزم خود را و تمرکز او قرار می دهد بر روی آن به صورت روزانه آن را به من برای او به دست ضرب و شتم. من فکر نمی کنم شما ببینید شاید به عنوان شدید از تفاوت کسی پریدن به وسط فصل وسط آف زمانی که آنها تا به حال سه یا چهار ماه (از صدمه) و هر کس دیگری است. هر کس دیگری تا به حال چهار ماه را به عنوان به خوبی.

"راه او ساخته شده است او در بازی برگشت تا با مجموعه ای از مهارت های است که او در حال حاضر بسیار چشمگیر است. آن را باور نکردنی فقط راه او را بالا خود را و استفاده از این زمان برای به دست آوردن بهتر است. او پتانسیل بسیار بسیار جلوتر از او مانند یک درایو و شور و شوق برای بازی. من فکر می کنم او به تاثیر بسیار به سرعت."

Mikheyev خواسته شد آنچه که او را با او زمانی که تیم وارد آن hub حباب یکشنبه آینده — محدود به هتل عرصه اجتماعی قرنطینه منطقه در این نمایشگاه زمینه.

"من کتاب. بازی های ویدئویی است. من با بسیاری از دوستان است."

او فقط خوب با کمک کمی از دوستان خود را.

"من آماده هستم 100 درصد است. شاید من امیدوارم بیشتر است."

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن