داوطلب برای کمک به جمعیت در وایومینگ خاکستری رؤیت - Sun, 31 مارس سال 2020 PST

جکسون Wyo. – در نزدیکی نشانگر مایل 11 در Togwotee تصویب تیفانی Huynh می خواستم به دانستن آنچه همه هیاهو بود. د

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

جکسون Wyo. – در نزدیکی نشانگر مایل 11 در Togwotee تصویب تیفانی Huynh می خواستم به دانستن آنچه همه هیاهو بود.

دو خرس گریزلی کسی اطلاع او بودند snoozing.

یک نگاه آمد ، مشت آغاز پمپاژ در هوا.

"Yessssss" یک واقعه مسرور Huynh hissed. "خرس."

"اوه خدای من" او گفت: "من هرگز دیده می شود یک خرس."

لس آنجلینو roadtripper شد دعوت به گام تا جک و جینا Bayles' لکه محدوده که از طریق آن او peeped یک پشته از شکلات قهوه ای پوست است. زل زل نگاه کردن او ثابت بر روی یک خرس خاکستری گراز که slumbered در چوب استراحت بین تلاش های ناموفق در معاشرت افشانده شدن شناخته شده به عنوان "863" توسط حیات وحش مدیران و "Felicia" توسط اکثر مردم در صحنه است.

اواسط آوریل شنبه بعد از ظهر آن نسبتا آرام بعد از تماشای خاکستری گراز بیچاره تلاش در ursine عاشقانه. بیشتر برونز ماند در فاصله خواب و پس از تضعیف بینایی بیش از یک ridgeline با شکلات نر وحی باطله خود را بی علاقه معدن.

هنوز هوا از هیاهو و تنش آویزان در امتداد بزرگراه.

در همه زمان ها در زن و شوهر از ساعت احاطه شده است که Huynh را رویت یک چند ده نفر صف بزرگراه کشیدند چه بود همه دیدن و جوانه عبور با وسایل نقلیه پارک شده. یک وانت راننده ماجرا را شاخ ابراز نارضایتی با RV متوقف شد و در وسط 65 مایل در ساعت در بزرگراه. یک وایومینگ بازی و ماهی بخش سرپرست درنگ در این فاصله با استفاده از دوربین دوچشمی به نگه داشتن چشم در یک جمعیت از مردم که خود را متمرکز بر خرس. در میان صفوف خاکستری دیده بان حزب تا حدودی پنهانی نظارت درو sneers و سخنان نیشدار.

به زودی شروع وفادار Togwotee گریزلی دنبال خواهد شد که بیشتر شرکت سوراخ Jackson اخبار و گزارش ها راهنمای.

پیوستن به آنها را در یک جدید تمام وقت Bridger-Teton National Forest داوطلب خواهد بود که نیروی انسانی ، برای سال های خاکستری, مشاهده در امتداد بزرگراه شرق مورن شده است نقطه مقابل پارک "خرس جم" که در آن وجود دارد خدمه داوطلب "brigadiers," مخروط ترافیک و رنجرز انبوه. در Togwotee وجود دارد chaperones و مردم اکثرا از چپ به پلیس خود را. گاهی اوقات که به خوبی پیش رفت اما بار دیگر آن را به اثبات رسانده زشت امر – و مخاطرات بالا هستند که گوشتخواران بزرگ در خيابان گردشگران و با سرعت بالا ترافیک همه بخشی از معادله است.

این آخر هفته گذشته عکاس حیات وحش دشت بورگس گفت: "متاسفانه" مردم جسارت خوبی کردن Togwotee بزرگراه به ضربه محکم و ناگهانی چهره در عکسهای هنوز هم به طور فعال آشنائی گریزلی دو در محدوده نزدیک.

چنین رفتاری قرار دادن خرس در معرض خطر بورگس گفت و دعوت از جنگ است.

"من فکر نمی کنم مردم درک کنند که چگونه مخاطره آمیز است که وضعیت" او گفت:.

حیات وحش و زمین و بزرگراه مدیران شروع به برنامه ریزی برای افزایش حضور خود در پاس پس از تابستان 2019 خاکستری-تماشای فصل زمانی که درام crescendoed. خاکستری 863 آمده از او دن که بهار با دو توله اما در اوایل یکی از آنها مفقود شده است. باقی مانده دفاع توله, نام مستعار, فلفل, بود و سپس جدا شده از مادر برای بیش از یک ماه اما به طور معجزه آسایی پیوست در اواسط ماه جولای. که توله آشکارا جان بیش از زمستان زیرا هنگامی که Felicia به نمایش در آمد در این بهار بود sans یک جوان است.

در این فاصله درگیر سازمان ها و حتی شهرستان وکلای تشکیل بیش از چند مدت کنفرانس تلفنی به بحث در مورد چه باید بکنید.

خرس گریزلی در Yellowstone منطقه باقی می ماند فدرال "تهدید" گونه های حفاظت شده توسط گونه های در معرض خطر عمل و خدمات شیلات و حیات وحش از لحاظ فنی تماس های عکس. اما مرزهای اداری و قضایی می تواند یک کمی فازی.

"هنگامی که وجود دارد یک کنار جاده ای در, Grand Teton National Park, پارک سرویس می تواند مدیریت خوبی که به خاطر آنها این سازمان مسئول پارک" ماهی و حیات وحش نماینده ویژه استیو Stoinski گفت. "هنگامی که ما به کنار جاده ای خرس در خارج از پارک به طور ناگهانی آن را کمی پیچیده تر می شود."

وایومینگ وزارت حمل و نقل طول می کشد سرب در مدیریت جاده ها و پرداختن به خطرات سفر به, او گفت:. ماهی ها و حیات وحش و وایومینگ بازی و ماهی به طور مشترک رسیدگی به خرس. دو جنگل های ملی کنترل اطراف زمین: Bridger-Teton در سمت غرب عبور و شوشون در شرق است.

این سازمان به توافق تمرکز بر آموزش عمومی محدود رانندگان به تعیین pullouts و مناطق پارکینگ و سرکوب نقض.

"ما فقط تلاش برای نگه داشتن مردم در امن و محافظت از خرس چرا که آنها هیچ صدای" Stoinski گفت. "ما به دنبال سعی کنید به سینه مردم هر چند برخی از مردم فراموش فشار پاکت."

مانع حرکت یک خرس خاکستری حتی برای گرفتن یک عکس تخطی از گونه های در معرض خطر, عمل, او گفت:.

Stoinski جرأت کرده تا به پاس سه بار این بهار هر چند هرگز مدیریت برای ذخیره کردن چشم در Felicia. به محض این که هفته آینده او باید برخی از ثابت از کمک های فدرال خواهر آژانس. این Bridger-Teton آوردن در وقت داوطلب یک gray industries به نام دیل بارکر که پوشیدن یک لباس رسمی و رانندگی یک وسیله نقلیه رسمی و که وظایف به عنوان یک خرس "سفیر" مستلزم هیچ کمبود زمان صرف شده در Togwotee منتقل می کند.

Blackrock منطقه رنجر تاد Stiles است استقبال از کمک.

"گاهی اوقات 863 است برای 10 ساعت در روز" Stiles گفت. "ما فقط تا به حال نشده کارکنان به کسی که وجود دارد در تمام طول روز مشغول گفتگو است."

اگر چه بارکر است که از لحاظ فنی یک داوطلب او را دریافت خواهد کرد دستمزد و برخی از هزینه های وارده. دو سازمان های غیر دولتی هستند که تقسیم هزینه: بیشتر یلو ائتلاف و دوستان از Bridger-Teton.

سارا واکر که سران گروه دوستان نیز در تلاش برای انعطاف پذیری خود را رسانه های اجتماعی عضله با گرفتن عکاسان و مقامات دولتی را به #100yardpledge در Instagram, تشویق انطباق با مشاهده دستورالعمل.

"The 100 متری تعهد خوب است قانون طلایی و اگر شما فقط سه عبارت هستند از آنهایی که" واکر گفت. "اما بدیهی است که وجود دارد مقدار زیادی دقیقتر مسائل و شما همیشه نمی توانید 100 متری دور است."

واکر نیز رسیده به Togwotee عبور به طور منظم مانند برگس و جک Bayles درخواست برای کمک در تشویق رفتار خوب است.

"اگر Felicia است همان 10 ما در حال رفتن به خارج در اینجا انجام آنچه ما می توانیم انجام دهیم" Bayles گفت:, "اما, آن را به مطمئن شوید که خوب زمانی که کسی می آمد و پشت ما."

Bayles' قوز است که Togwotee خاکستری-تماشای امر را صحیح خود در این سال است. زمانی که Felicia شده است بدون توله مانند او در این سال او به طور معمول به رهبری به backcountry برای تابستان, خارج از دید بزرگراه. او امیدوار است که دوباره خواهد بود در این مورد.

"من آرزو می کنم او فقط می خواهم به بیش از تپه" Bayles گفت. "آن را به خورد نمی بینم اما من فکر می کنم او می خواهم که بسیاری دیگر از زندگی من فکر می کنم او را برای رفتن به."

اما در عین حال عادت افشانده است چسبیده در اطراف – با قهوه ای گراز داغ در پاشنه خود را.

چنین صحنه شنبه زمانی که عکاسان تلاش برای سند معاشقه بودند گزارش رفتار بد.

"وجود دارد شش و هشت نفر 10 نفر دروغ گفتن در چمن 50 پا از Felicia با نر chomping و خوراکی فک خود را در پس زمینه" Bayles گفت. "بازی و ماهی و گشت بزرگراه ساخته شده همه ترک و سپس آنها شروع به آتش crackering Felicia.

"این رو به یک نقطه که در آن ما حتی نمی خواهید به وجود دارد," او گفت: "از آنجا که ما نمی خواهید به بخشی از این مشکل است."

عامل دیگری که در ساخت این Togwotee خاکستری شیدایی آباته در زمان است دیگر, خرس گریزلی.

سوراخ Jackson حیات وحش videographer جف هوگان بود تا در عبور از میان توده ها پنج شنبه گذشته هنگامی که یک دوست را زمزمه به او که خاکستری 399 و چهار توله به حال reemerged به نظر پس از چند روز پنهان است. دوست خود را تضعیف دور پنهانی ترک رویت یک راز است.

"دو دقیقه بعد این پسر می رود, '399 خارج!"' هوگان بازگو کرد.

در عرض چند دقیقه جمعیت پاک به تعقیب رؤیت بیشتر مشهور پارک خرس و چهار توله.

"این باور نکردنی" هوگان گفت: پشت سر باقی مانده برای تماشای خاکستری 863 در صلح نسبی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب