قرمز و Revs آماده شدن برای صبحانه در دیزنی با مقام اول در خط

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—این انقلاب جدید انگلستان که دفاع شکسته شده است فقط یک بار در دو بازی در MLS برگشت مسا

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—این انقلاب جدید انگلستان که دفاع شکسته شده است فقط یک بار در دو بازی در MLS برگشت مسابقات انتظار سفت آزمون شنبه از تورنتو FC حمله.

فقط لس آنجلس FC با نه گل بود به ثمر رساند بیش از تورنتو شش قبل از دوشنبه شب اورلاندو-فیلادلفیا بازی در ESPN جهان گسترده ای از ورزش پیچیده است.

تورنتو مهاجم Ayo Akinola پر کردن در برای جوزی آلتیدور در حالی که ایالات متحده و بین المللی دوباره کامل تناسب اندام پنج گل در دو بازی. بازیساز اسپانیایی Alejandro Pozuelo پنج کمک همه در Akinola اهداف.

"آنها باید پیشرو گلزن (Akinola) در این مسابقات احتمالا منجر گلزن در لیگ در حال حاضر," New England مربی بروس آرنا گفت: در تیم خود را قبل از بازی در دسترس است. "بسیاری از مردم می گویند Pozuelo مسلما بهترین بازیکن در لیگ, در میان دیگران. او خود بازیساز و او را یک بازیکن ما باید آگاه باشند از.

"اما با این همه گفته است که می داند که چه نوع از ترکیب آنها وجود دارد ؟ ما بزرگترین تمرکز بر گرفتن تیم ما آماده است."

در حال حاضر قوی جرم می تواند باعث تقویت cameo از Altidore که آیا لباس برای TFC اول دو گردش.

روز سه شنبه ویکتور خواهد ادعای مقام اول در گروه C که به معنی اضافی بقیه روز و تاریخ یکشنبه با یکی از مقام سوم finishers که پیشرفت به دور حذفی از 16.

بازنده را به رها کردن سوم در این گروه اگر d. C., United ضربان مونترال در بعد از بازی سه شنبه.

تورنتو-New England کراوات همراه با یک سی ایالات برنده خواهد ترک هر سه تیم در پنج نقطه با tiebreakers آینده به بازی.

"هستند بسیاری از متغیرهای مرتبط با این زمینه گفت:" عرصه است. "ما هیچ تضمینی از هر چیزی اگر چه احتمال این است که ما پیشرفت خواهد کرد و از گروه بازی است."

هر دو تورنتو و جدید انگلیس یک پیروزی و یک کراوات.

گروه C دونده تا چهره دوم-محل تیم از گروه A یا اورلاندو و یا فیلادلفیا در روز شنبه.

تورنتو-New England بازی لگد کردن در ساعت 9 صبح اول صبح شروع برای Revs و دوم برای TFC.

"ما برخی از تغییرات به دلیل گرما و رطوبت و بهبودی کوتاه از شب جمعه است مقدار زیادی از ساییدگی و پارگی در بازیکنان بازی سه بازی در یک دوره کوتاه از زمان" گفت: عرصه است.

جدید انگلستان بازیساز اسپانیایی کارلس گیل سوال برانگیز است با طولانی مصدومیت پای چپ. گیل آمد از روز جمعه 1-1 کراوات با zoubi در 62 دقیقه است.

تورنتو بیمارستان جاستین مارو که خارج شد مسابقات بازکن در حاصل کار دو تیم به علت التهاب تاندون آشیل باقی مانده است. هافبک Jonathan Osorio که هنوز به بازی سوال برانگیز است با چهار سویه است.

این TFC گزارش آسیب باعث می شود هیچ اشاره ای Altidore که صرف این مستند در فلوریدا خانه و دیر شده بود دوباره این تیم پس از به تحقق قرنطینه پس از بازگشت از شمال از مرز.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تاثیر که از دست اول خود را در دو بازی از مسابقات دیدار با دی سی ایالات متحده در 10:30 بعد از ظهر شروع می شود.

"تنها چیزی که من می توانید انجام دهید در حال حاضر به توان مثبت" مونترال مربی Thierry Henry گفت: در تیم خود را در دسترس رد بهانه از فلوریدا گرما و رطوبت به مونترال اواخر بازگشت به تمرینات تیم به دلیل محدودیت های محلی در بازگشت به خانه.

"ما باید مثبت باشد. ما باید برای رفتن به جلو. ما باید به آنچه ما در حال تلاش برای به انجام," او اضافه شده است. "و ما باید اعتماد به فرایند. در حال حاضر ما می شود بهتر است که در فرایند بدیهی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن