متن کامل: رژیم صهیونیستی است. Walz را یکشنبه آدرس اعلام کرد ویروس مبارزه مرحله بعدی

فرماندار Tim Walz روز چهارشنبه تحویل یک زندگی آدرس, اعلام مرحله بعدی COVID-19 دیدگاه در مینه سوتا است. در زیر

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

فرماندار Tim Walz روز چهارشنبه تحویل یک زندگی آدرس, اعلام مرحله بعدی COVID-19 دیدگاه در مینه سوتا است. در زیر اظهارات خود به عنوان آماده شده است.

خوب شب.

این هفته, مینه سوتا, جشن 162 سال از استقلال.

از مردم بومی که نام این سرزمین از زمان بسیار قدیم برای تازه واردان به دنبال فرصت مردم مینه سوتا مواجه شده اند چالش های بزرگ در طول سال.

سربازان نه آمدن به خانه از جنگ. Breadlines کشش در اطراف گوشه و کنار خیابان در طول رکود بزرگ. شدید سیل wreaking ویران در جوامع است. یک پل سقوط در وسط مینیاپولیس.

و ما به عنوان دولت شروع می شود ما 163rd سال ما با یک چالش ما هرگز قبل از دیده می شود: COVID-19.

جهانی و همه گیر.

COVID-19 دارای طرح میتوانست به زندگی به عنوان ما آن را می دانم. این ویروس تاکنون جان بیش از 600 Minnesotans.

پدربزرگ و مادربزرگ. پدر و مادر است. دختران. پسران.

دوستان شما. همسایگان. همکاران.

ما افتخار خاطرات خود را. ما هرگز آنها را فراموش کرد.

ما را نیز هرگز فراموش نکنید که تعداد بی شماری از قهرمانان که به تماس پاسخ داده اند در طول این بحران است.

به نمایندگی از همه Minnesotans با تشکر از شما برای مراقبت های بهداشتی کارگران و اولین پاسخ که در ادامه به قرار دادن زندگی خود را در خط هر روز برای محافظت از ما. از بیمارستان به امکانات مراقبت از این Minnesotans در حال قرار دادن خود در مسیر به ما امن نگه دارید. ما باید همه چیز را ما می توانیم برای حمایت و حفاظت از آنها.

با تشکر از شما به تمام کارگران دیگر: بقال. کشاورز. گوشت پردازنده. معلم. به ارائه دهنده مراقبت از کودکان. بهداشت کارگر. و بسیاری از بیشتر که ممکن است نادیده گرفته شده اند قبل از و در حال حاضر ما خودمان را با تکیه بر هنگامی که بار سخت است.

و بار سخت مینه سوتا. بسیاری از شما از کار. کسب و کار در حال توقیف. خانواده ها در حال تلاش برای پرداخت اجاره. مردم نگران ساخت به پایان می رسد دیدار.

مصاحبت ما به طور معمول تکیه به دریافت از طریق بار دشوار است—در آغوش گرفتن از یک پدربزرگ و مادر بزرگ قهوه با یک دوست و یا یک خنده با یک co-worker—مجبور هستند دور از دسترس است.

به من گفت: در دولت من دولت آدرس در ماه گذشته COVID-19 بیش از مینه سوتا را شدیدترین زمستان.

دیدن آنچه که در آینده ما به شما گفت که ما آماده است. ما از شما خواسته به سرعت گسترش ویروس با ماندن در خانه. ما به شما گفت که ما نیاز به زمان برای آماده شدن برای این مبارزه است.

ما استفاده کرده اند که زمان عاقلانه است.

ما ساخته شده است از ظرفیت بیمارستان به طوری که ما می تواند اطمینان حاصل شود که بسیاری از Minnesotans که ممکن است دریافت و مراقبت از آنها نیاز به زمانی که آنها به آن نیاز دارید.

ما افزایش تعداد هواکش و تخت ICU برای زمانی که مردم سقوط واقعا بیمار است.

ما منابع مهم مراقبت و حفاظت فردی تجهیزات برای فداکارانه پزشکان و پرستاران اولین پاسخ دهندگان و بسیاری دیگر در خط اول جبهه.

راه اندازی شده و ما تهاجمی استراتژی تست با کلینیک مایو دانشگاه مینه سوتا و بیمارستان های ما به تست هر علامتی Minnesotan. امروز ما ضربه تمام وقت رکورد با بیش از 6,700 Minnesotans تست شده است.

همه این کار انجام شد در همکاری با ما برش لبه بخش بهداشت و درمان کسب و کار نوآورانه جامعه جهانی دانشگاه ها و روزمره Minnesotans مثل شما از سراسر کشور.

ما می دانیم که وجود دارد بدون توقف طوفان COVID-19 از ضربه مینه سوتا اما ما باید برای آن آماده.

ما با موفقیت تحت فشار قرار دادند و کاهش اوج این ویروس و ما به پیشرفت های چشمگیری اطمینان حاصل شود ما می توانیم درمان Minnesotans که بیمار قرار می گیرند.

با تشکر از شما برای فداکاری. شما به نجات جان هزاران نفر از Minnesotans.

در این نقطه در زمان مینه سوتا است ماندن مداوم در بستری شدن در بیمارستان.

با ظرفیت است که ما ساخته شده است در حالی که شما در خانه مانده ما می توانیم نمودار یک راه جدید رو به جلو است.

ما بر این باوریم که ما باید قادر به تحمل افزایش موارد همانطور که بیشتر مردم حرکت می کند و در مورد.

ما می توانیم با استفاده از آنچه که ما آموخته اند که در مورد ویروس و چگونه آن را به اطلاع ما گام های بعدی.

ما می تواند یک اندازه گیری, مینه سوتا, رویکرد است که محافظت از بهداشت عمومی و بهبود ثبات اقتصادی.

این به این معنی محتاط, استراتژیک گام رو به جلو است.

و آن به معنی روشن شدن اقدامات برای تعیین اگر و هنگامی که ما نیاز به جلو و عقب.

ما نه کوه در می رم سوئیچ و همه در حال بازگشت به حالت عادی در یک بار. ما به آرامی در حال حرکت از یک شماره گیری و معرفی تعامل بیشتر بین مردم در طول زمان است.

به نظر ما آنچه که می توانید با خیال راحت از سر و یا بازگشایی, ما باید به حساب سه عوامل مهم.

برای اولین بار چگونه نزدیک شما را به فرد دیگری داده می شود در یک محیط و یا فعالیت.

دوم اینکه چه مدت شما را در مجاورت نزدیک به شخص دیگری.

سوم چگونه قابل پیش بینی تنظیم است.

برای مثال راه رفتن گذشته مردم در یک فروشگاه سخت افزار با پوشیدن یک ماسک است که کمتر خطرناک تر و قابل پیش بینی تر از نشستن برای یک وعده غذایی در یک رستوران شلوغ.

این لنز استفاده می کنیم که با توجه به چگونه ما می توانید با خیال راحت به نوبه خود شماره گیری نمایید.

و شروع مارس 18, ما در حال تبدیل شدن به محل کار خود شماره گیری نمایید. غیر بحرانی کسب و کار مانند فروشگاه های خرده فروشی و خیابان اصلی کسب و کار می تواند بازگشایی اگر آنها یک طرح ایمنی و کار در بیش از 50 درصد اشغال.

کسب و کارهای کوچک بسیار مهم اجتماعی و اقتصادی و پود جوامع در سراسر مینه سوتا است. من تشخیص می دهم چه سخت همه گیر شده است و در آنها, و من امیدوارم که این اقدام نمودار امن و مرفه مسیر رو به جلو است.

ما می توانیم این به نوبه خود شماره گیری و نگه داشتن افراد, امن, اگر ما می توانیم به یکدیگر اعتماد برای ادامه به دقت و توجه. ما نیاز صاحبان کسب و کار به دنبال راهنمایی های جدید برای محافظت از کارگران و مشتریان. و ما مشتریان را تشویق به پوشیدن ماسک اجتماعی فاصله و نه جمع در فروشگاه ها.

به عنوان ما به جلو نگاه من به کارگردانی کابینه من به ادامه بحث های گسترده آنها در حال حاضر با داشتن کارشناسان بهداشت و درمان و هزاران نفر از کسب و کار در آینده دهانه.

من کارگردانی آنها را به جمع آوری مشابه راهنمایی در مورد چگونه به با خیال راحت دوباره باز میله, رستوران ها, آرایشگاه و سالن آغاز ژوئن 1. این همزمان با افزایش قابل توجهی در تست ردیابی و جداسازی ویروس در دولت است.

ما نیز عطف اجتماعی, شماره گیری نمایید. ما می دانیم این است که سخت است. مراسم تشییع جنازه فارغ التحصیلی به تعویق افتاد. نامه من را دریافت کرده ام از کودکان ارائه به لغو جشن تولد شکستن قلب من است. ما اجتماعی و روانی خوب بودن یک عامل مهم است که ما نمودار مسیر ما رو به جلو است.

زمانی که در خانه بمانند سفارش به پایان می رسد در مارس 18, ما در حال جایگزین کردن آن با یک نظم جدید است که به ارمغان می آورد بیشتر از تعاملات اجتماعی است که بسیار مهم است در زندگی, اما هنوز هم می پرسد Minnesotans به ایمن ماندن.

ایمن ماندن MN هنوز هم از مردم به ماندن نزدیک به خانه و محدود کردن سفر به چه چیزی ضروری است. اما ما در حال حاضر می تواند جمع آوری با دوستان و خانواده در گروه 10 و یا کمتر است.

در همه موارد ما درخواست Minnesotans به جمع آوری در گروه های بزرگ. همه اجتماعات—آیا کباب کردن حیاط خلوت و یا یک جلسه مذهبی در یک کلیسای کنیسه و یا مسجد—محدود به 10 و نیاز اجتماعی فاصله.

من را دریافت نمی اشتباه. اعتقاد ما بر این است که امن ترین مکان شما می توانید در خانه است اما ما می دانیم که ما می توانیم همچنان مانند این برای همیشه لطفا برای. بنابراین ما به تدریج در حال ساخت در هر دو کسب و کار و اجتماعی صفحة منظور به آرامی و با خیال راحت بازگشایی جامعه است.

این وضعیت مایع است. بسیار وجود دارد که ما هنوز هم نمی دانم در مورد این ویروس و همانطور که قبلا گفتم ما باید آماده برای شماره گیری به عقب در صورت نیاز. ما ادامه خواهد داد به دنبال راهنمایی از کارشناسان بهداشت عمومی و داده محور تصمیم گیری.

ما خواهد شد و نظارت بر نرخ جدید موارد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر. اگر وجود دارد ناگهانی افزایش نرخ یا بالقوه سنبله ما حرکت خواهد کرد به شماره گیری به سرعت به عقب و استراتژیک.

هر زمان که ما را در هر حرکت به سهولت و محدودیت های ما باید حفاظت از ایمنی از کسانی که بازگشت به کار.

ما دولت مراقبت های بهداشتی کارگران پاسخ اضطراری و حرفه ای دیگر در حال انجام شغل خود را تحت خواستار و شرایط استرس زا به ارائه خدمات به Minnesotans.

این کارگران خط مقدم و بیماران خود را با همکاران و اعضای خانواده – در اوج خطر است.

به عنوان حتی بیشتر Minnesotans سر بازگشت به کار در این تنظیمات ما باید حفاظت از امنیت خود و کرامت است.

همین دلیل است که من یک فرمان اجرایی را امضا امروز به کارگران اطمینان می تواند به افزایش نگرانی در خصوص ایمنی محیط کار بدون ترس از تبعیض و یا تلافی.

به عنوان وجود دارد تعامل بیشتر بین مردم ما باید حفاظت از کسانی که در جوامع ما هستند که بیشتر در معرض این ویروس. به همین دلیل من هم یک فرمان اجرایی را امضا امروز به شدت تشویق Minnesotans در معرض بیشترین خطر ابتلا به بیماری های جدی برای ادامه ماندن در خانه.

ما می دانیم که این ویروس سواری در سخت ترین افرادی که در حال حاضر چالش های بهداشت. افرادی که ریه و بیماری های قلبی و آسم و دیابت و یا تضعیف سیستم ایمنی بدن هستند احتمال بیشتری برای پایان دادن به در بیمارستان اگر آنها COVID-19.

ما می دانیم که این ویروس به خصوص کشنده برای ما افراد مسن. آن را در حال حاضر به سرقت رفته زندگی بسیاری از ما بزرگترین نسل.

ما باید همه چیز را در قدرت ما برای محافظت از ما مسن تر Minnesotans. هفته گذشته به ما اعلام کرد پنج نقطه طرح نبرد برای محافظت از ما Minnesotans ارشد و نگه داشتن این ویروس در خلیج در هزاران نفر از ما مراقبت دراز مدت امکانات.

و در حال حاضر ما در حال پرسیدن از افرادی که دارای شرایط اساسی و کسانی که بیش از 65 سال به اقدامات احتیاطی اضافی. ما نیاز به آن, اما آن را به شدت تشویق می شوند که اگر شما قادر به ماندن در خانه – همچنان به ماندن در خانه.

برای کسانی از شما که ما می خواهیم به ادامه self-منزوی کردن ما در حال ارتکاب به شما در حفظ و متصل به خدمات مواد غذایی حمایت و همراهی است که شما نیاز به ماندن هست.

همه ما باید سالمندان و یا دوستان با چالش های بهداشتی در زندگی ما است. نگاهی به زمان برای رسیدن به آنها. یک تماس تلفنی از یک کارت در پست الکترونیکی و یا یک متن سریع می تواند تمام تفاوت را.

ما همچنین می دانیم که ویروس تغذیه در نابرابری های موجود. این بحران بهداشت عمومی است تشدید نژادی, اقتصادی و جغرافیایی بی عدالتی شده است که در اینجا در تمام طول.

با توجه به داده های تناسب تعداد آمریکایی های آفریقایی تبار در حال آزمایش مثبت برای COVID-19. پس از همه گیر رخ داد یک سوم از آمریکایی های بومی نیروی کار است که به تازگی بیکار.

ما باید به دور از این واقعیت است و ما باید برای برنامه ریزی و بلند کردن هر Minnesotan در پاسخ ما به COVID-19. ما هیچ کس را ترک پشت.

آیا ما کارگران سالمندان ما, ما, پزشکی آسیب پذیر و یا جوامع ما از رنگ و جوامع بومی ما خواهد شد نگاه کردن به شما است. اجازه بدهید من روشن است: هیچ زندگی یکبار مصرف.

Minnesotans من به شما گفته ام آنچه ما انجام می دهند در بخشی از ما. در حال حاضر ما نیاز شما را به انجام شماست.

آن شده است هرگز بیشتر برای شما مهم است برای نگاه کردن به همسایه خود است.

ما هنوز در قلب این همه گیر و این می تواند در یک جهت بسیار به سرعت.

ما باید این ویروس در "بجوش و خروش آمدن" و نه یک "جوش."

به عنوان یک معلم سابق من مراقبت زیادی در مورد کارت های گزارش. کمی بیش از یک ماه پیش دولت ما دریافت یک "A" کلاس اجتماعی فاصله. هفته گذشته دولت داده شد "D". این غیر قابل قبول است.

Minnesotans ما غرور خودمان را برای استثنایی. عشق ما را به بهترین در همه چیز. و یکی از آن چیزهایی که ما در این است که به دنبال برای همسایگان ما است.

ما می باید و بهتر انجام خواهد داد.

من از شما خواسته تا در خانه بمانند. شما را در انجام این کار, شما زندگی را نجات داد. در حال حاضر من درخواست شما را به ایمن ماندن.

ما در حال شمارش در Minnesotans به مسئولیت شخصی برای سلامت خود و سلامت خود و جامعه است.

ایمن ماندن به معنی کار از خانه اگر شما می توانید. پوشیدن ماسک هنگامی که شما بیرون رفتن به فروشگاه. اقامت نزدیک به صفحه اصلی اگر شما به سفر. جمع آوری تنها در گروه 10 و یا کمتر است. نگه داشتن حداقل 6 فوت جدا از یکدیگر. تست اگر شما علائم و ماندن در خانه اگر شما بیمار هستید.

من درخواست شما را به ادامه به این اقدامات احتیاطی برای محافظت از سلامت خود و سلامت مردم در اطراف شما. آن بوده است هرگز روشن تر چگونه ارتباط ما و چگونه ما تصمیم گیری های فردی در زندگی دیگران تأثیر بگذارد.

ما تبدیل به شماره گیری در کسب و کار. ما تبدیل به شماره گیری در زندگی اجتماعی است. ما در حال انجام است که چون ما اعتماد به مردم برای ایمن ماندن با ساختن انتخاب های هوشمند است.

اما ما می دانیم که این به این معنی بیشتر مردم را مریض و برخی از به پایان خواهد رسید تا در بیمارستان است. ما آماده شده است که غیر قابل اجتناب است.

ما افزایش تعداد تخت و هواکش برای کسانی که واقعا بیمار است. ما باید ماسک ، روپوش و دستکش برای کارکنان مراقبت های بهداشتی که باید به مراقبت از آنها.

ما باید استراتژی برای حفاظت از کسانی که بیشتر در معرض COVID – کسانی که در خانه های سالمندان و کسانی که دچار بی خانمانی.

ما برنامه ای برای حذف نقاط داغ در زمانی که این ویروس اثرات کارگران در محل مانند گیاهان پردازش.

اما ما باید کار را به انجام. کاری که همه ما باید انجام دهید. ما باید همچنان به سرعت گسترش ویروس.

ما خواهد شد تست با مردم و پیدا کردن جایی که این ویروس در حال گسترش است. زمانی که مردم یاد بگیرند که ویروس آنها را به ماندن در خانه پس از آنها نه گسترش آن.

ما باید به سهولت به انجام کسب و کار – اما راه ما استفاده می شود. کارفرمایان باید برای پیاده سازی جدید برای حمایت از کارکنان و مشتریان است.

همه ما باید محتاط باقی می ماند برای خود ما بهداشت و سلامت از همسایگان ما است.

بله اقامت در خانه سفارش شده است و انقضای صفحة می چرخد. اما این بدان معنا نیست که ما مراقبت رایگان و یا می توانید به بازگشت به راه همه چیز بودند.

این بدان معنی است که ما باید برای ایمن ماندن و مراقبت مراقبت از سلامت خود و مراقبت از جامعه ما است.

بسیاری از شما selflessly انتخاب به ماندن در خانه و چشم پوشیدن از جشن های مهم و نقاط عطف و یا مصرف طولانی برنامه ریزی سفر به منظور کند کردن گسترش ویروس.

دیگران باید تغییر چگونه شما عبادت و کار و مطالعه و ورزش و ارتباط با دوستان و خانواده.

و بسیاری از شما از دست داده اند, مشاغل, درهای بسته در کسب و کار و با تجربه واقعی مشکلات مالی به عنوان ویروس محدود کرده است که در آن ما می تواند جمع آوری و چگونه ما می توانیم کسب و کار.

من سپاسگزار برای همه کسانی که فداکاری و من متاسفم برای همه اختلال و مشکلات پاسخ به همه گیر مورد نیاز است.

در هر یک به نوبه خود سعی کرده ایم با سهولت اقتصادی تاثیر این ویروس با بیکاری پرداخت وام کسب و کار و درآمد و مواد غذایی با پشتیبانی از.

ما می دانیم که در بسیاری از موارد آن کافی نیست. ما سپاسگزار سخاوت از پایه و افرادی که در حال کمک به خانواده های پر کردن شکاف اجاره, مواد غذایی و هزینه های مراقبت از کودک.

من افتخار می کنم از اینکه چگونه Minnesotans پا کرده اند تا برای هر یک از دیگر هر دو با ماندن در خانه و رسیدن به کسانی که نیاز دارند. این که آیا آن است که با دوخت و اهدای ماسک صورت, کمک به قفسه مواد غذایی و یا تمرین های اجتماعی فاصله ما نیاز همه شما را به ادامه برای قرار دادن مراقبت و ایمنی دیگران در مقابل ذهن خود را.

اتهام نیست رو به جلو و به همه چیز عادی است.

متاسفانه ما نیست از طریق زمستان است.

این چند هفته گذشته دشوار بوده است و آن را تنها سخت تر دریافت کنید.

اما ما را از طریق دریافت کنید. ما انعطاف پذیر مردم با رزرو از شجاعت و خوش بینی و شن.

گفت: من قبل از این و من دوباره آن را می گویند. مهم نیست که چقدر دلهره آور چالش; مهم نیست چقدر تاریک این بار; مینه سوتا همواره افزایش یافته است تا با گرد هم آمدن.

خون ما را نجات داد اتحادیه در گیتزبرگ.

ما آهن جعلی تانک که آزاد اروپا است.

ما کشاورزان موجب یک انقلاب سبز که تغذیه جهان است.

تخیل ما تبدیل شده پزشکی—و همچنان به انجام این کار امروز است.

Minnesotans ما را از این طریق دریافت کنید—فقط به عنوان ما هر چالش ،

با تشکر از شما.

خوب شب. ایمن ماندن مینه سوتا.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن