رپتورز را به حال خود پر از یک بر صفر دریل. رفتن زمان فقط روز دور

خیلی خوب.اما خیلی بیشتر به آن بروید.رپتورز مربی نیک پرستار دوست دارد آنچه که او دیده می شود از تیم خود را به ا

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

خیلی خوب.

اما خیلی بیشتر به آن بروید.

رپتورز مربی نیک پرستار دوست دارد آنچه که او دیده می شود از تیم خود را به این نقطه, اما او واقعا دیده نشده و هر بسکتبال واقعی و این چیزی است که ساخت این تیم را در سفر قریب الوقوع خود به منطقه اورلاندو بسیار هیجان انگیز است.

کار فردی است که انجام شده است در چند هفته گذشته در فورت مایرز-ناپل چشمگیر بوده است اما به دیدن پنج در پنج scrimmages و کار در برابر دیگر بازیکنان NBA است چه پرستار نیاز دارد.

"من فکر می کنم ما واقعا خوب (به صورت جداگانه) اما آنچه را که ترجمه به زمانی که ما به عقب بر گردیم به تماس با نقش و دفاع در حال اجرا و انجام برخی از چیزهایی؟" پرستار با تعجب در یک ویدئو کنفرانس با خبرنگاران در روز سه شنبه. "که در آن ما می رویم به نیاز به رفتن از وجود دارد؟"

پرستار واقعا در عجیـب وضعیت خود را 30 سال یا بیشتر به عنوان یک مربی در سطوح مختلف از بسکتبال.

وجود دارد یک اردوگاه آموزشی در شهر کبک قبل از شروع فصل در ماه اکتبر گذشته و یک مینی کمپ که به دنبال یک weeklong گردش به توکیو است که به طور مستقیم قبل از این فصل است.

وجود 64-بازی فصل به طور منظم است که به طور ناگهانی متوقف توسط COVID-19 همه گیر در مارس و تیم خود را فقط از طریق هفته خود را در مینی کمپ. هنوز سه هفته آموزش در سمت چپ قبل از اولین رپتورز بذر بازی برابر لس آنجلس لیکرز در اوت. 1. که یک تن از زمان به نگه داشتن همه تازه و درگیر, و, خوب, خوشحال است.

چهار "اردوگاه" اساسا بی سابقه. پرستار wading را از طریق قلمرو ناشناخته قادر به واقعا برنامه مرحله نهایی آغاز می شود که در تعطیلات آخر هفته هنگامی که رپتورز انتظار می رود که اولین تمرین در NBA پردیس در دیزنی زمینه خارج اورلاندو.

"هنگامی که آنها به ما یک شانس را به بازی و به چندین نفر بر روی زمین من فرض کنیم که بچه ها در حال رفتن به می خواهید برای دریافت به بالا و پایین" او گفت:. "در مقایسه با به طور منظم اردوگاه های آموزشی که در آن شما ممکن است تا بخش بزرگی از 90 دقیقه اول با مته کار من می تواند بسیار کوتاه تکه های مته کاری و گرفتن حق پنج در پنج بازی. من می دانم که من هستم سنجش آنها واقعا می خواهید به بازی بسکتبال; من فکر نمی کنم آنها می خواهند به انجام آموزش.

"پس از آن ممکن است کمی متفاوت که در آن شما مته کوتاه داد و بیداد بلند اوایل فقط برای دریافت کنید که احساس می کنید و سپس برگردید و تمرین دیگر در چیزهایی که شما فکر می کنم شما نیاز به انجام است. دوباره من در همه جا. من واقعا نیاز به نگاهی به آن."

تا کنون هر چند پرستار رو به با آنچه که او دیده می شود در تمرینات فردی بیش از. او شده است قادر به تماشا و نظارت و گرفتن بر روی هر بازیکن مطبوع و تعهد به یک روز کاری خسته کننده, و او دیده نشده و هر ماه در مجموعه.

"من احساس به سختی هر گونه خستگی و یا پایانی یا "نه دیگر بعد از یک بر صفر کار'" پرستار گفت:. "من احساس بزرگ انرژی بزرگ و حرفه ای است. پرنیان در ورزشگاه, حتی اگر آن را متفاوت کرده است هنوز هم بسیار خوب است.

"ما هنوز هم موسیقی ما و شما نگاه سراسر زمین و بچه ها در حال کار کردن و عرق کردن و بهتر شدن پس از آن احتمالا یک سورپرایز شیرین و لذت بخش و یک تجربه لذت بخش است."

که همه تغییرات در آخر هفته.

پس از این تیم ورود نزدیکی اورلاندو — در حال حاضر برنامه ریزی شده برای برخی از زمان پنج شنبه — و COVID-19 تست انجام شده است, وجود خواهد داشت یک انزوا دوره قبل از آن را در سرعت کامل پیش رو چه خواهد بود چهارم و نهایی اردوگاه آموزشی از کشیده کردن فصل.

سپس هر کس را ببینید دقیق تاثیر دو ماه دور از حتی گرفتن عکس.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من می خواهم تصور کنید با همه وجود خواهد داشت کمی از ریتم و تنظیم" پرستار گفت:. "مطبوع ریتم و به خاطر سپردن مجموعه و همه این نوع از مسائل است که شما را برخی از زمان به عنوان به خوبی.

"اما اگر شما راه می رفت در ورزشگاه و تماشای آنها را از کار کردن شما نمی خواهد که شناخته شده آنها از دست رفته دو ماه بدون دست زدن به یک توپ فکر نمی کنم."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن