کمیته بین المللی المپیک می گوید تعویق انداختن بازی های المپیک توکیو خواهد شد و هزینه آن $800 متر

ژنو—کمیته بین المللی المپیک را کنار بگذارند 800 میلیون دلار (آمریکا) در روز پنج شنبه به صورت وام و پرداخت های

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

ژنو—کمیته بین المللی المپیک را کنار بگذارند 800 میلیون دلار (آمریکا) در روز پنج شنبه به صورت وام و پرداخت های ناشی از این بیماری همه گیر است که مجبور 2020 توکیو المپیک به تعویق افتاد.

آن است که هنوز مشخص نیست چگونه کل تعویق افتادن لایحه خواهد بود با المپیک دهندگان و مقامات دولتی در ژاپن در مواجهه با هزینه های اضافی برآورد شده برای اجرا به میلیاردها دلار است.

"ما پیش بینی است که ما را مجبور به تحمل هزینه های تا 800 میلیون دلار برای ما بخشی از مسئولیت های این سازمان از بازی ها" کمیته بین المللی المپیک رئیس جمهور توماس باخ گفت.

مبلغ 150 میلیون دلار در دسترس خواهد بود به وام به ورزش های نظارتی و بیش از 200 واجد شرایط ملی المپیک کمیته. آنها جریان نقدی مسائل در حالی که قادر به سازماندهی حوادث و با توجه به پرداخت این سال برای توکیو بازی ها که در حال حاضر برنامه ریزی برای باز کردن در جولای 2021.

وام برنامه های در حال اجرا با سوئیس دولت فدرال اعلام کرد که کمک های جمعه برای المپیک ورزشی فدراسیون های مستقر در این کشور است. کمیته بین المللی المپیک قرار داده خواهد شد تا نیمی از این پول برای کسانی که وام های فدرال و مقامات دولتی با ارائه 25 درصد در هر.

جزییات نحوه باقی مانده $650 میلیون می تواند اختصاص داده خواهد شد پوست در ماه های آینده کمیته بین المللی المپیک افسر ارشد عامل لانا حداد گفت.

"این است که کمی بیش از حد زود به جلو و با هم همه شناخته شده و ناشناخته هزینه ها." حداد خبرنگاران در یک کنفرانس تلفنی پس از یک کمیته بین المللی المپیک در جلسه هیئت مدیره برگزار شد از راه دور.

کمیته بین المللی المپیک به حال درآمد حاصل از 5.7 میلیارد دلار از 2013-16 المپیک چرخه. این رقم به احتمال زیاد با نزدیک شدن 7 میلیارد دلار برای بعد از دوره چهار ساله به توکیو بازی.

قبل از به تعویق افتادن ژاپنی دهندگان رسما گفت: این لایحه برای این بازی خواهد بود $12.6 میلیارد دلار است. اما دولت حسابرسی در سال 2019 گفت: آن را حداقل دو برابر و بیشتر در پول مالیات دهندگان.

باخ گفت: تمام کمیته بین المللی المپیک را در 14 ردیف بالا حامیان — که معاملات به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار همراه در 2017-20 دوره — متعهد به انجام حمایت خود را از طریق 2021.

در آن در حساب های اخیر برای 2018 وجود دارد $897 میلیون دلار در المپیک بنیاد نمونه کارها در نظر گرفته شده به "پوشش کمیته بین المللی المپیک را عامل پول نقد مورد نیاز در صورت لغو هر گونه آینده بازی های المپیک است."

برخی از کارشناسان بهداشت عمومی پیشنهاد کرده اند توکیو بازی های المپیک می تواند لغو شود اگر واکسن برای COVID-19 در دسترس هستند در سطح جهان است.

"این راه خیلی زود به رسم هر گونه نتیجه گیری در حال حاضر" باخ گفت: "وقتی پرسید که چگونه مهم واکسن شد به تابستان بازی در 14 ماه زمان است.

شش ماه پس از بازی های المپیک توکیو با توجه به نزدیک 2022 زمستان بازی در حال برنامه ریزی برای باز کردن در چین که در آن شیوع کروناویروس آغاز شده است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

باخ گفت: آماده سازی برای بازی های المپیک پکن "در ادامه به رفتن بسیار خوب" و بازگشت به عقب زمان بندی می تواند به نفع.

"این را حفظ خواهد کرد و حتی بالا بردن آگاهی از جهان برای بازی های المپیک در سطح بسیار بالا" او پیشنهاد شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن