نه طرفداران و نه مخالفان به عنوان لایپزیگ ضربان ماینتس 5-0

برلین—لایپزیگ به نظر می رسید برای لذت بردن از بازی در خالی ورزشگاه با معترضان آن را به عنوان روت میزبان ماینتس

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

برلین—لایپزیگ به نظر می رسید برای لذت بردن از بازی در خالی ورزشگاه با معترضان آن را به عنوان روت میزبان ماینتس 5-0 به حرکت سوم در بوندسلیگا روز یکشنبه. آلمان به جلو تیمو ورنر به ثمر رساند hat trick.

لایپزیگ کردم استفاده می شود برای تظاهرات از طرفداران رقیب با توجه به حمایت خود از حامی ردبول. این نوشابه های انرژی زا تولید کننده تاسیس باشگاه در سال 2009 و کمک مالی خود را ثابت پیشرفت از طریق لیگ های پایین تر به بوندسلیگا. بسیاری از طرفداران اعتراض به آنچه که آنها ادعا می کنند اعوجاج رقابت عادلانه. لایپزیگ بازیکنان شده اند به طور منظم سوت کشید در دور زمین و اتحادیه برلین حامیان حتی برگزار شد "مراسم تشییع جنازه مارس" برای فوتبال قبل از تیم خود را در بازی در لایپزیگ در اوایل این فصل است.

اما حامیان ممنوع شده از بوندسلیگا بازی برای بقیه فصل در یک پیشنهاد برای جلوگیری از بیماری همه گیر کوروناویروس. لیگ از سر گرفته میان سخت اقدامات بهداشتی در آخر هفته گذشته.

ورنر را باز کرد به ثمر رساند در دقیقه 11th, و وجود دارد, اهداف بیشتر از Yussuf Poulsen و مارسل Sabitzer قبل از شکستن. ورنر برداشت دو در نیمه دوم.

لایپزیگ که ضرب و شتم ماینز 8-0 در مقابل طرفداران خاص خود را دارد در اوایل این فصل در زمان استفاده از Borussia Mönchengladbach را 3-1 از دست دادن در خانه بایر لورکوزن در روز شنبه آن را به عنوان آنجا ماند سه امتیاز مکان دوم بوروسیا دورتموند. چهارم-محل لورکوزن یک نقطه در پشت لایپزیگ با گلادباخ یک نقطه بیشتر به عقب در مسابقه برای صلاحیت لیگ قهرمانان. چهار صفحه واجد شرایط در آلمان است.

تاخیر در اولین

پس از انتظار 75 روز Heiko Herrlich در نهایت اولین بازی خود را در اتهام از آوگسبورگ در یک 3-0 برنده در شالکه زودتر یکشنبه.

Herrlich شده بود با توجه به آوگسبورگ به عنوان اولین لیگ از سر گرفته و از آن coronavirus ناشی از دو ماه استراحت, اما او را شکست قرنطینه محدودیت برای خرید لوازم آرایش فقط روز قبل و تا به حال به تماشای از راه دور خود را به عنوان طرف مورد ضرب و شتم شد 2-1 در خانه ولفسبورگ.

Herrlich تنها مجاز به بازگشت به سرب طرف پس از دو تست منفی برای COVID-19.

او به سختی می توانست تا به حال یک شروع بهتر در برابر شالکه در گلنکیرن که در آن باز هم بازی بدون هیچ طرفداران در حال حاضر.

ادوارد Löwen را باز کرد به ثمر رساند با جریمه ضربه آزاد در ششمین دقیقه نوح Joel Sarenren Bazee مجازات دفاعی خطا در 76th و سرجیو Cordova پیچیده آوگسبورگ را به نفع خود در زمان آسیب.

شالکه یکی از باشگاه های تهدید مالی لیگ را تعلیق اما دیوید واگنر تیم در حال حاضر اذعان هفت گل در دو بازی از سرگیری پس از 4-0 دربی شکست بوروسیا دورتموند.

کلن میزبانی فورتونا دوسلدورف بعد یکشنبه در دربی راین.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن