شاون Vestal: پروژه هایی که اتصال رستوران به گرسنه تغذیه بدن قلب - Sat, 09 May 2020 PST

حدود 90 دقیقه تقریبا هر روز مندی Ibarra-ریورا یک وعده غذایی مخاصم. کار از خانه Ibarra-ریورا یک Spokane, نویسند

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

حدود 90 دقیقه تقریبا هر روز مندی Ibarra-ریورا یک وعده غذایی مخاصم.

کار از خانه Ibarra-ریورا یک Spokane, نویسنده, تماس با ما, رستوران ها و مختصات سفارشات از خانواده گرسنه برای کمک به تولید مواد غذایی خانه تحویل شده است که هسته اصلی اسپوکن مواد غذایی مبارزان – سیستم واکنش اضطراری برای گرسنه که بر خاست به زندگی در 22 مارس به عنوان دولت تعطیل برای خنثی کردن coronavirus.

آغاز شده توسط Rep. مارکوس Ricelli مواد غذایی مبارزان بر خاست از یک ایده ساده. به عنوان Ibarra-ریورا قرار داده و آن را: "ما خواهد پرداخت هزینه رستوران خود را برای مواد غذایی و همچنین مواد غذایی به افرادی که به آن نیاز دارید."

پیچیده به این حلقه هستند افرادی مانند لورن سفید 64 ساله بازنشسته مراقب زندگی می کند که در شمال اسپوکن در یک درآمد ثابت از 600 دلار در ماه است. سفید ندارد یک کامپیوتر اما خواهرزاده خود را سیاهههای مربوط و درخواست غذا از جانب خود. سفید نمی تواند بیشتر سپاسگزار.

"من فکر می کنم" او گفت:. "فوق العاده! افسانه! برجسته! آن را یک ایده خلاق."

این یک ایده است که رونق برای اسپوکن مواد غذایی مبارزان است که هنوز هم در حال گسترش است. مشابه تلاش Facebook Live مبتنی بر پروژه نظارت موسسه خیریه محلی دینامو ریک کلارک است که سیم پیچ را پس از 43 روز فشار است که مطرح شده بیش از 50.000 دلار برای خرج کردن در بیش از 50 رستوران های محلی با داوطلبان ارائه وعده های غذایی به پناهگاه خون بانک ها و سازمان های دیگر.

Spokane مواد غذایی مبارزان در حال حاضر تحویل بیش از 20 ، 000 وعده های غذایی و گسترش آن ارائه شده شامل اصلی-مواد غذایی تحویل از برداشت دوم مواد غذایی بانک و انتخاب گزینه در کندال متری. ساکنان محلی می توانید سفارش آنلاین مواد غذایی برای تحویل در روز بعد.

به وضوح وجود دارد مقدار زیادی از نیاز – و فقط به عنوان به وضوح بسیاری از تمایل به کمک به پاسخگویی به آن است. مواد غذایی مبارزان مطرح شده در حدود 75000 دلار در کمک های مالی کوچک و بزرگ روزانه تحویل شکافها در حال جامعی توسط داوطلب رانندگان دقیقه آنها ارائه شده و یک هسته گروه از داوطلبان مانند Ibarra-ریورا نگه داشتن آن در حال اجرا است.

این پروژه تنها پرداخت کارگر هماهنگ کننده Robbi کاترین آنتونی بسیار مهم بود برای ایجاد پروژه وب سایت و انجام بسیاری از بلند کردن اجسام سنگین, سازمانی, Ricelli گفت.

برای آنتونی, Ibarra-ریورا و دیگر داوطلبان از عناصر بسیار مهم در این عالم صغیر ما رو رفتن با SFF و آنها دور از این ایده است که آنچه ما انجام می دهیم این است که نه فقط برای کسانی که ما را در ارائه وعده های غذایی یا رستوران ما شریک با اما مردم ما با کار منظم," او نوشت: در یک ایمیل. "آنها می ... روشن روز خود را و هنگامی که ما از نظر اجتماعی منزوی که به عنوان یک سرویس به عنوان تحویل خود را دارند."

یک وب اتصالات

اولیه شبکه ساخته شده است در تماس و انجمن Ricelli تا به حال از کار خود را به عنوان یک قانونگذار و روز خود را در مییاد بالا و Gonzaga University – یا در Ibarra-ریورا مورد به عنوان یک جوان و مربی فوتبال. Ricelli مربی Ibarra-ریورا و هنگامی که او راه اندازی غذایی مبارزان از او پرسید که آیا او فکر کردم ممکن است یک نقش برای او.

Ricelli همچنین مربیان پسر GU بسکتبال زنان مربی لیزا Fortier که داوطلبان برای این پروژه نیز هست.

Ibarra-ریورا به سرعت تبدیل شد به نقطه فرد سازماندهی سفارشات و تحویل با رستوران ها, در حالی که شوهر او به طور منظم در وانت/برنامه تحویل. او گفت: coronavirus را ترک کرده است بسیاری از احساس درماندگی است و داوطلب می تواند تفاوت را. این تغذیه در راه های مختلف.

"وجود دارد مقدار زیادی شما می توانید انجام دهید," او گفت:. "اما شما می توانید انجام این کار."

در اول غذا مبارزان می تواند تحویل حدود 35 وعده غذا در روز. در حال حاضر آن را می توانید مدیریت 150 و گسترش تحویل به Spokane Valley. آن را همچنان به تکامل ارگانیک همراه با نیاز و مشارکت داوطلبان و همکاران Ricelli گفت و او پیش بینی است که در ادامه به عدم اطمینان از بازگشایی زندگی عمومی و اقتصادی خرید اینترنتی واضح تر می شود.

"ما واقعا باید یک نقطه پایان," او گفت:. "تا زمانی که وجود دارد نیاز ما ادامه خواهد داد به رشد است."

این پروژه با صرف حدود نیمی از $75,000 آن مطرح شده از اهدا کنندگان. که شامل آن بزرگتر شرکای مانند اسمیت-ملاقات مترقی صندوق بدون Li Brewhouse, STCU جهانی محله صرفه جویی و آشپز آدم Hegsted خوردن خوب است.

Hegsted بخشی از این پروژه در اوایل. اقامت-صفحه اصلی به منظور کاهش کسب و کار خود را با 85 درصد و او تا به حال به اخراج حدود 150 نفر است. او به دنبال چیزی است که او می تواند به هر دو حفظ باقی مانده کارکنان مشغول و ارائه برخی از روزی به افرادی که شغل خود را از دست.

"برای کمک به قرار دادن غذا بر روی میز خود را بخشی از آنچه که من می خواهم به انجام این کار برای شروع با," او گفت:.

Hegsted در حال آماده سازی 150 وعده غذا در روز در یک نرخ پایین از 4 دلار در هر وعده غذا سه بار در هفته برای پروژه خود را سرگردان میز رستوران.

"که باعث می شود آن را بنابراین ما می توانیم که آشپز نگه داشتن کار" او گفت:.

Ricelli گفت که او را تحت تاثیر قرار شده است با هر دو پاسخ از پروژه های همکاران و بزرگتر اهدا کنندگان بلکه با تعداد زیادی از کمک های مالی از $10 یا 30 دلار.

"این بسیار شگفت انگیز برای دیدن جامعه ما پاسخ گفت.

اجرا

پروژه های اجرا شده توسط کلارک که به خوبی شناخته شده برای خود را به کوله پشتی غیر انتفاعی متمرکز بود بیشتر به طور خاص در کمک به رستوران و خرید کامل-قیمت وعده های غذایی از آنها را با پول اهدایی روزانه Facebook چت زندگی می کنند که کلارک زد برای 15 دقیقه.

"در روز اول هدف من این بود که به منظور بالا بردن $200 برای خرید کافی پیتزا از پیتزا ریتا برای تغذیه همه در امید خانه" پناهگاه زنان, Clark گفت.

او مطرح $500.

"کمی من می دانم که خواهد بود که حداقل ما تا کنون مطرح شده," او گفت:.

بسیاری از مردم اهدا شده و از هسته داوطلبان به انجام تحویل اما کلارک در زمان بر روی سهم کار و مسئولیت و بود تا با برجسته حضور رسانه های اجتماعی زد که از کمک های مالی به عکس از رستوران ها و مردم دریافت وعده های غذایی.

او در زمان یکشنبه ها خاموش بود اما با آن هر روز دیگر.

"آن را مانند موش خرمای کوهی امریکا روز," او گفت:. "هر روز همان بود."

تعداد افرادی که میرم تغذیه نزدیک است 3,500. او شده است تلاش برای باد کردن تلاش بنابراین او می تواند تمرکز در حال اجرا غیر انتفاعی و بقیه عمر خود را زندگی عادی – اما خیرین و داوطلبان هنوز هم خارش به کمک به او گفت.

به عنوان او صحبت در مورد آوردن آن را به نزدیک او شده است با احساسات غرق توسط مقیاس پاسخ از افرادی که مایل به کمک.

"ما تا به حال یک پسر اهدای یک دلار است. یک دلار" او گفت:. "که فقط به من رسید."

سفید زن که خواهر زاده سازمان غذا مبارزان تحویل برای او در باریکترین بودجه در بهترین زمان. او طول می کشد افتخار در هیچ لوایح برجسته او گفت که هیچ شاهکار متوسط در باریک امنیت اجتماعی درآمد و قرار می دهد که فشار در بودجه غذایی.

"من واقعا واقعا با صرفه," او گفت:.

او گفت که او را تحت تاثیر قرار با روح دادن پیچیده در این پروژه که او امیدوار است که افرادی که در حال دریافت کمک به فکر آنچه که آنها می توانند به عقب – حتی اگر آن را توجه داشته باشید از لطف مانند آنهایی که او را می فرستد به داوطلبان.

"هنگامی که مردم برخی از آنها می تواند به من بدهید با تشکر از شما برای این رستوران," او گفت:. "این فقط یک ستاره پنج عملیات."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب