NHL راه اندازی مجدد: اینجا بزرگترین سوال به فصل رزومه در دو hub شهرستانها در میان همه گیر

NHL رزومه خود فصل سهشنبه 24-تیم دو-hub-شهرستان راه اندازی طول coronavirus بیماری همه گیر. بعد هاکی خواهد بود ی

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

NHL رزومه خود فصل سهشنبه 24-تیم دو-hub-شهرستان راه اندازی طول coronavirus بیماری همه گیر. بعد هاکی خواهد بود یک چیز با Carolina Hurricanes و نیویورک رنجرز شروع همه چیز در ظهر و همکاران. در اینجا بزرگترین گنجینه ورود به راه اندازی مجدد:

آیا این کار ؟ بازیکنان که پیشبرد به جام استنلی نهایی خواهد شد زندگی یک قرنطینه زندگی برای دو ماه. اولین آنها می توانید ببینید خانواده در طول کنفرانس نهایی در ادمونتون. لیگ اصلی بیس بال در حال حاضر ارائه یک هشدار از چه چیزهایی می تواند به اشتباه زمانی که حداقل 16 Marlins بازیکنان و کارکنان دو آزمایش مثبت برای COVID-19, تعویق انداختن بازی. اما این حباب تا حد زیادی کار کرده در NWSL و MLS. اگر وجود دارد شیوع در NHL چقدر خواهد بود بیش از حد ؟

این است که هر کس حتی دلسرد شدن? آنها می گویند شما باید با پرتاب کردن فصل به طور منظم یک بار برگشتی آغاز خواهد شد. این که چگونه کلمبوس قادر به رفت و برگشت رکورد بستن Tampa Bay Lightning در فصل گذشته در دور اول. اما که گفته است حتی در این فصل است. چهار و نیم ماه وقفه است طولانی تر از حالت عادی NHL خارج از فصل و تیم تا به حال یک اردوگاه آموزشی و نمایشگاه بازی به کار کردن زنگ. خوش شانس پرش می تواند نقش مهمی در بهترین-از-پنج مقدماتی-دور سری. هنگامی که به طور منظم چهار دور پلی آف شروع و استعداد تفاوت ها می تواند نقش بزرگتری بازی.

فراموش مسن تر یا جوان تیم استفاده? تئوری های متعددی وجود دارد شناور در اطراف وجود دارد خارج وجود دارد در مورد این موضوع و پاسخ از نوع فقط بستگی به این دارد که شما بخواهید. جوان تیم مانند کلرادو و کارولینای را تازه و می تواند ضربه یخ در تا حدودی پر سرعت با وجود محدود سطح شیب دار تا زمان. اما باشگاه با هسته بازیکنان — Boston, واشنگتن, Pittsburgh — تجربه کمک خواهد کرد که آنها را حرکت برگشتی. تمدید اخراج نیز ظاهر شده قدیمی تر گروه شانس برای شارژ.

کانادا می تواند پایان آن مسابقات قهرمانی خشکسالی? استنلی کاپ اهدا خواهد شد در یک شهر کانادا (ادمونتون) اما کانادا یک تیم برنده است ؟ که اتفاق افتاده است از سال 1993 Montreal Canadiens. وجود دارد که شش تیم در این سال, اما همه را باید از طریق دور مقدماتی و وینیپگ و کلگری بازی هر یک از دیگر. تورنتو و ادمونتون در حال بازی در عرصه خود را دارد درست خانه-یخ استفاده بدون فن. Winnipeg را کانر Hellebuyck است Vezina جایزه فینالیست و جت رو به این کنفرانس نهایی دو سال پیش. اما شانس باقی می ماند و به نفع یک تیم برنده دوباره.

می تواند St. Louis Blues تکرار? تاریخ می گوید هیچ. پنگوئن ها را در سال 2016 و 2017, اما این اولین بار پس از 1997-98 Detroit Red Wings. استنلی جام قهرمانان صورت کوتاه خارج از فصل است. به همین دلیل وقفه خوب بود برای بلوز. آنها نیاز به استراحت به علاوه بازگشت ولادیمیر Tarasenko از یک آسیب است. بیشتر از سال گذشته تیم باقی می ماند و آنها خطاب به از دست دادن defenceman جی Bouwmeester (قلب) با کسب مارکو Scandella قبل از مهلت تجارت.

ما دیدن هر تانک در دور مقدماتی? دلیل ما حتی آوردن مفهوم در میان ما حذفی سوالات است زیرا بازنده در دور مقدماتی یک شات در یک فوق العاده جایزه تسلی: اولین انتخاب در NHL پیش نویس است. 12.5 درصد شانس در phenom الکسیس Lafreniere باعث منعکس حق دور کمی کمتر دلخراش از حد معمول. هنوز هم بازیکنان هستند نه آنهایی که مخزن به صورت یک پیش نویس انتخاب کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب