دیو کوک: میزبانی دولت پیگیری در شرق واشنگتن یک کار از عشق - Tue, 27 May سال 2020 PST

عبارت کار و عشق است بجا. به ویژه هنگامی که آن را از دست رفته ما در coronavirus-نهفته جهان است. این بود که 25 س

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

عبارت کار و عشق است بجا.

به ویژه هنگامی که آن را از دست رفته ما در coronavirus-نهفته جهان است.

این بود که 25 سال واشنگتن Interscholastic فعالیت های انجمن خواهد نگه دارید, یکی از دولت خود را بالا مدرسه دو و میدانی در دیدار در پردیس شرقی دانشگاه واشنگتن و Roos زمینه و قبل از آن که آن را به عنوان شناخته شده بود وودوارد زمینه است. شخصا آن خواهد بود من 25 و گذشته به عنوان هماهنگ کننده مطالب و نتایج را برای یک یابم رویداد آخر هفته که به عنوان نقطه اوج ورزش های نجومی برای WIAA.

تنهایی و آرام شنی است که با صدای بلند آشکار این روز است. معمول سکوت روز از تابستان تمدید شده است با هفته ها و ماه های بهار خواب. در حالی که در دبیرستان و دانشگاه برای برگزاری کلاس های آنلاین ما در زندگی ورزشی را متوقف کرده اند به طور ناگهانی به عنوان به خوبی. آن را برای مطمئن شوید که شهر ارواح که در این سال سه روز ملاقات برنامه ریزی شده بود به محل شروع پنج شنبه.

برای سال تنهایی در این زمینه در یکشنبه پس از دیدار با خوش بود ... فقط من و نسیم و مهار پرندگان وجود دارد در سرخ چمن تمیز کردن پس از دیگری موفق به ملاقات. برخی از 1600 ورزشکاران حدود 1000 مدرسه مربیان/مدیران چند صد دیدار با داوطلبان و کارگران و هزاران نفر از طرفداران که تا به حال کهنه می ایستد تا به حال همگرا برای 2 1/2 روز از رقابت. و جشن.

آن در پایان سال تحصیلی و نهایی بریده بریده نفس کشیدن از شور و شوق از آن دسته از ورزشکاران به عنوان فصل آمد ، برای بسیاری از آن را نهایی خود را در سفر جاده ای با همکلاسی های خود یک daylong بازحمت حرکت کردن در سراسر کشور آغاز شده توسط برخی از مدارس توسط یک کشتی سوار در Puget صدا. این یک آخر هفته از رفاقت و خاطرات است که یک عمر گذشته.

آنها را از آن خود همه یک زمان نهایی برای غرور و افتخار از خود و مدرسه خود را. برای هر ورزشکار است که سقوط در خط پایان از خستگی و ترک پوست خود را در مسیر در طول سال وجود دارد یکی دیگر از دو puking به قوطی های زباله در این نزدیکی هست.

است که در سمت چپ پاک نشدنی طعم و مزه در دهان من – شاید نه به معنای واقعی کلمه.

آنها خریداری شده برنامه, دستور, عکس ها و خرید های شخصی, تی شرت, مانتو و پوشاک دیگر برای یادگاری از این تجربه است. این حوادث بیشتر آنها برای واجد شرایط قرار می گیرد و در بیشتر bedazzled پوشاک را دریافت کنید.

برخی از آنها sweltered در گرما و در برخی کردم باد-سوخته از کسانی که مزاحم غالب بادهای جنوب غربی است که به طور منظم رفت و برگشت از طریق وست پلینز. گاهی اوقات آنها مرطوب, خیس یا حتی تخلیه از محل و دلیل عمده رعد و برق. در یک مناسبت پاروی بود به نام در به دلیل ضعیف بهنگام زمستان انفجار.

تقریبا نیمی از کسانی که ورزشکاران و صعود آنها جوایز ایستاده در این زمینه به دریافت مدال به قهرمانان و یا به عنوان کم به عنوان هشتم و یا به عنوان یک ورزشکاری گیرنده و یا به عنوان یک para-ورزشکار یا صندلی چرخدار رقیب. یا بهتر است برای دریافت یک جایزه را با هم تیمی های خود را به عنوان یک جایگاه چهارم دان و یا سوم و یا runner-up و یا قهرمان.

لبخند تمام است. در این سال نیست.

من احساس می کنم درد خود را. این بود که من آخرین سفر با چنین گروهی از مردم من افتخار می کنیم به تماس با خانواده گرامی. هر روز در ماه مه شروع می شود که با شماره دو – 20, 21, 22, و غیره. – سالانه را پر می کند مغز من با یادآوری از آنچه در آینده روی طولانی "به انجام" لیست من تا به حال در قرمز و سیاه و سفید مید تله حافظ 20-به علاوه سال است. در حال حاضر آن را جمع آوری گرد و غبار در قفسه در دفتر من به سختی لمس پس از ماه مه گذشته.

من یادآوری که باید پر کنید و این روزهای آخر از ماه در حال حاضر تنها خاطرات. شاید در حال حاضر من می توانم به یاد داشته باشید تولد خواهر در مه 26 – من را فراموش کرده ام بیشتر از آنها از من به یاد گذشته 24 سال.

خاص این کار و عشق آغاز شده و در سال 1996 زمانی که EWU آدرس عمومی گوینده در دن Birdsell ذکر شده که برای ملاقات کوچکتر طبقه بندی شد نیاز مبرم اضطراری خانه برای یک سال. شرقی و میدانی مربی جری مارتین و من برگزار شده با EWU ورزشی بخش ادمین جان جانسون و Zornes.

تا حدودی جای تعجب میزبانی از دولت ها اجازه داده شد توسط NCAA است که اجازه نمی دهد شما را بسیار دیگری با دبیرستان بخش. و توسط golly ما رفتن پیش آن را بکشد.

علاوه بر آوردن آینده نگر EWU دانش آموزان به دانشگاه, من, منطقی بود که از آن خواهد شد یک آزمایش خوب برای اجرا روی آسمان قهرمانی ما خواهد بود میزبانی سال پس از. ما به پایان رسید تا میزبانی دو دیدار در سال 1997 – دولت قهرمانی در ابد.

در آن زمان مربیان عاشق آمدن به چنی چرا که آنها نمی باید به رزرو و یا پرداخت هزینه برای اتاق های هتل ها. برای کسری از هزینه های آنها می تواند اقامت در سراسر خیابان در پیرس و Dressler سالن در حالی که ثبت نام دانش آموز در EWU آنقدر پایین است که این خوابگاه نشسته خالی است.

آن را مانند یک sleepover در یک دبیرستان دخترانه – فقط خود را کیسه خواب و خرس عروسکی. سپس راه رفتن حدود 100 متری به اتحادیه دانشجویی برای تمام وعده های غذایی خود را و حدود 200 متری در سراسر خیابان واشنگتن برای رقابت خود را.

که اولین دیدار در سال 1996 بود برای بدنام چند چیز – صف های طولانی در امتیازات می ایستد و سرشار porta potties. و آن داغ که اضافه شده به بوی ناخوشایند زمانی که ورزشکاران را در بررسی خود را برای حوادث در انتهای شمالی ورزشگاه.

من هرگز فراموش نکنید به جهنم همسر من, Freida اطلاع رسانی من این امکانات بودند از کاغذ توالت. او گفت که در سال 2020 اما در اولین روز از سال 1996 دیدار خواهد کرد. ما در تقلا بودند برای TP پس از آن. بحث در مورد apropos.

پاسخ به تماس برای داوطلبان و گروه ها برای کمک به در این مراسم بود لذت بخش ترین دستاورد. پیگیری و زمینه officiating جامعه کمک در نیروی. بخش کارکنان و پرسنل دانشگاه و چنی مردمی که نمی دانم یک شات قرار داده و از یک شروع تفنگ شروع به پریدن کرد در هیئت مدیره برای کمک به.

مربیان فوتبال, فروش بلیط و تیم خود را در خدمت به عنوان مانع خدمه ؟ مربیان بسکتبال در عرق خدمه ؟ بله, آن را به یک زمان خاص و شرقی تغییر در مدت کوتاهی پس از آن با افزایش ثبت نام و یک هیجان جدید در محوطه دانشگاه. گرفتن کسانی که در دولت پیگیری دیدار مردمی در اینجا بخشی از تمدید رشد تحت EWU جمهور Stephen Jordan, اما آن را نیز به معنای رفتن به اتاق های هتل برای تیم است.

من به یاد داشته باشید گریه که اولین دیدار بیشتر از احساسات خالص از خستگی من احساس شد. یک زن رقیب از تیم دیرین Willapa ولی مربی و EWU تالار مشاهیر فوتبال بازیکن راب Friese مجبور به پس دادن مدال او به دلیل یک اشتباه در نحوه روابط شکسته شد در پرش ارتفاع. بدون اطلاع به من NCAA حکومت متفاوت بود از دبیرستان قانون است. مطلق درد احساس کردم از نیاز به بازیابی مدال از غم انگیز و ناراحت دبیرستان دختر مرا به اشک.

به طور قابل توجهی که حکومت بود و بعد تغییر بسیار برای من لذت. اما آن را افزایش می دهد من احساس وحشت و نگرانی بیش از اشتباهات در نتایج ما تولید و وسواس من با دقت. من استفاده خواهد کرد که به عنوان مثال به همه دانش آموزان من تا به حال کار برای ما چقدر ما نمی خواهید به دادن جوایز به اشتباه. همه آنها رشد خسته از من و گفت: "اثبات کار خود را. دو بار."

آماده سازی برای این رویداد شاید مهم تر از ملاقات خود را. ورود اطلاعات برای دولت دیدار وارد شده است از 10 تا 15 منطقه دیدار کرد. کارشناس Jan اموزشگاه گریز زدن صرف راه بیش از حد بسیاری از ساعت در زیرزمین آخر هفته قبل از اولین ملاقات با کمک به درک من چنین چیزهایی به عنوان منطقه تعادل و ترجیح خطوط توزین محل در طول زمان است.

ما عمدتا عاری از ایمیل در آن روزها بنابراین دستگاه فکس شد و طرز عمل آن دوران. پس از آن ما تا به حال به شکل از چگونه به آنها را به کامپیوتر برنامه ما شد و با استفاده از تف همه آنها را به خطوط و مواضع. که در آن دانش آموزان کمک کند در طول سال شد و ارزشمند به عنوان آنها انجام می شود بسیاری از اطلاعات ورود به کارهای در دو بعد پنجره.

اواخر شب و اوایل صبح شد مورد نیاز برای دیدار با WIAA برنامه مهلت از بعد از ظهر یکشنبه قبل از این دیدار بود برای شروع. بارها من تا به حال برای توضیح به یک منطقه که نتایج زیر در روز شنبه هنگامی که آنها را در ساختمان مدرسه فقط کار نمی کند.

تسلیم نهایی پس از یک همیشه طولانی یکشنبه بذر جلسه که در آن WIAA پیچیده فرایند ممکن است فوق العاده عادلانه بود اما هم فوق العاده خسته کننده است. این یک مقدار زیادی از زمان و تلاش با یک منحنی یادگیری, اما آن را تبدیل به یک سرمایه گذاری در آینده است.

وجود دارد برخی از موانع جدی برای اولین بار, اما دیدار خود رفت خیلی خوب WIAA می خواستم به بازگشت. و دوباره و دوباره. و گسترش به سه طبقه بندی. و دوباره و دوباره تا زمانی که اینجا هستیم 2020.

و در حال حاضر وجود دارد این است که فقط تنهایی.

اما با این که تنهایی می آید یادبود قدردانی برای تمام افرادی که بخشی از این رویداد با شکوه 24 سال. جان میلر بود دیدار با مدیر برای یک سال قبل از او رفت و در را به مراتع سبزتر از جمله طولانی تصدی در WIAA ،

اما پر کردن در این نقش از آن شده است Jay Rydell مطلق غول پیکر در بسیاری از سرمایه گذاری در دو و میدانی در اسپوکن و فراتر از طریق سال. او در کنتون سالن از شهرت حرکت افتخار و دلیل خوب است. زمانی که او و دیگران می گویند که آنها در حال "انجام آن را برای کودکان و نوجوانان" او به این معنی است و زندگی آن است.

حتی خود بچه کایل است که انجام آن برای کودکان و نوجوانان. ما به تماشای رشد او را از طریق سال ها به عنوان یک شرقی, دانش آموز, معلم و در حال حاضر در سطح بالا و مدیر دبستان. کایل و پسر خود را در اختیار ما سه نسل مجموعه ای از کارگران هر آوریل در شنی – و همچنین سه نسل مجموعه در پاییز به عنوان فصل-دارندگان بلیط برای EWU فوتبال است.

بین مردم Rydell آورده بریزید و holdovers از اوایل آغاز این مراسم خانواده برای همه کسانی که قرار دادن در زمان و تلاش قابل ملاحظه به دیدار یک موفقیت است. وجود دارد بسیاری از نام افراد به اذعان و در عین حال هیچ جای خوب برای شروع است.

پس چگونه در مورد ما فقط می گویند نقد و دوروتی سنگ و ترک آن را در آن است ؟ اسپوکن آیکون capsulize اشتیاق به درگیر شور و شوق برای کار در هر سال و عشق جوانان است که بسیاری از دیگران. بقیه شما می دانید که شما می شوند.

متاسفانه ما از دست داده ایم یک چند در طول راه. کیر پاتر Lawson ون Kuren حداکثر سانچز و ران شمشیر قابل توجه ترین و هر سه نفر با ما از شروع. رفو آن به هر حال زندگی می کند و زمان آخرین برای همیشه لطفا برای ما از دست دادن بیشتر راه زودتر از ما بخواهید. بزرگترین امید است که آنهایی که با ما بوده است در سال 2020 خواهد بود با ما دوباره در 2021.

و من هرگز می تواند می گویند به اندازه کافی در مورد قدردانی ما همه به شور و شوق از رقبای خود – هزاران نفر از بزرگسالان جوان از طریق سال است که در بازدید از دانشگاه ما. من حدس می زنم 24 سال در مجموع در بیش از 25000. البته این دیدار است و همیشه خواهد بود برای آنها.

مختلف نادر برای تلفن های موبایل از اتومبیل ریسمان و جت پرواز در بالای سر ما پر کردن هوا در چنی این ممکن است در روز – و باران تعداد زیادی از آن. اما وجود خواهد داشت بدون ضربان قلب شنیده می شود در Roos زمینه در روزهای آینده. و که پر روح من با غم و اندوه است.

من به جای, حداقل, bucket list, من می خواستم برای حضور و اجرای BOLDERBoulder نژاد و دوستان متعدد با حضور و raved در مورد. اما آن را همیشه می افتد در یک آخر هفته که درگیری یا با نوشته های فرایند دیدار یا ملاقات خود را.

من طرح بیان دو سال پیش بود که برای آموزش جایگزینی در سال 2020 کمک Rydell که در آن مورد نیاز آماده سازی برای دولت دیدار در سال 2021 و سپس حرکت برای من Colorado rocky mountain بالا است. من فکر کردم 25 سال کافی بود; من می خواهم یکی از آنها را بیشتر ملاقات ذخیره کردن صفحه کلید در پایین این است که چگونه من رفتن.

اما در حال حاضر من با داشتن افکار دوم. مرگ آرام افکار دوم.

من هرگز فرصتی برای خداحافظی و مهم تر با تشکر از همه کسانی که اعضای خانواده من نمی بینم – برخی برای خوب است. من هرگز فرصتی برای تماشای این تیم می رسند و عمل در این زمینه و پس از آن از من بپرسید سوال پس از سوال.

من از هر فرصتی برای حضور در یک جلسه مربیان و قدردانی من به یک گروه از مردم که سالانه نظرات مثبت به نظرات انتقادی بود که معمولا در یک نسبت از 99 به 1. شوت من می خواهم که برای حل و فصل 75-به-25 حتی 50-50. بدون در نظر گرفتن احساسات متقابل است.

من هرگز فرصتی برای ارسال نتایج بر روی دیوار در طول این دیدار برای همه برای دیدن. من دوست داشتم که انجام کار به طور عمده می شود و در مورد با مردم برای whome ما میزبانی دیدار خواهد کرد. همچنین آرامش برای من در راه من همیشه می دانستم که زمانی که من در ارسال نتایج قرار بود همه خوب زیر قرمز و سفید نتایج چادر.

من هم هرگز شانس برای گرفتن میکروفون و تشکر از طرفداران و رقبای که از پر کردن است در Roos زمینه هر یک ممکن است. من یکی به بیان احساسات درونی از طریق آدرس های عمومی اما من واقعا می خواستم برای به اشتراک گذاشتن من قدردانی خود را از 25 سال از بازدید از یک محل خاص من به نام خانه برای بیش از نیمی از زندگی من است.

من حدس می زنم من به معنای نزدیک به 25 سال است.

تنهایی صحبت کرده است. من هنوز هم برای خداحافظی به کار و عشق.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب