از سازنده: بازگرداندن مقابل ایوان - شنبه, 11 Jul 2020 PST

پرسش: خانه من در حال تحت پوشش ایوان جلو. تعداد کمی از خانه های من متعلق به پس از ازدواج نیز تا به حال این فوق

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

پرسش: خانه من در حال تحت پوشش ایوان جلو. تعداد کمی از خانه های من متعلق به پس از ازدواج نیز تا به حال این فوق العاده و لوازم جانبی. به نظر می رسد که بزرگ جلو ایوان در حال لگد به محدود توسط معماران و سازندگان است. چگونه می توانم شما احساس می کنید در مورد آنها و چرا شما احساس می کنید ما نمی بینیم بیشتر از آنها در خانه های جدید? اگر شما در ساخت یک خانه جدید چه چیزی شما احساس می کنید مناسب خواهد بود جلوی ایوان است ؟ – فیونا P. Nashville, Tenn.

A. من تا به حال یک تجربه بسیار شبیه با خانه. خانه دوران کودکی من تا به حال عجیب و جالب ایوان جلو که اندازه گیری در حدود 10 یا 11 فوت عرض و پیش بینی شده از دیواره جلویی حدود 6 فوت است. طبقه بتن ریخته و آن را دو برابر به عنوان سقف یک اتاق ذخیره سازی در زیر زمین. آن را همیشه بسیار سرد در اتاق که در زمستان به عنوان سقف و دیوار و کف بودند بتن.

من به یاد داشته باشید ما عایق شیر جعبه ذخیره سازی در کنار درب جلو و همچنین آلومینیوم صندلی با هم آمیختن بافته شده پدر من نشسته بود ، من هم خاطرات زیادی از خواهر و دوست دختر خود را giggling در ایوان در تابستان به عنوان آنها ، gossiped در مورد پسران.

اول دو خانه من تا به حال فوق العاده مقابل ایوان. آنها تقریبا استاندارد در اکثر خانه های قدیمی ساخته شده در اواخر 1800s و اوایل 1900s. چیزهایی هزینه کمتر ، نیروی کار ارزان بود.

مقابل ایوان چنین چیزهای شگفت انگیز. من می خواهم آنها را به خاطر آنها انجام یک کار فوق العاده از نگه داشتن درهای جلو و خشک. آب دشمن از تمام چوب-قاب خانه و درب مکان های بزرگ برای آب به داخل یک خانه. وجود دارد تمام انواع محصولات و روش های سازندگان می توانید استفاده کنید برای از بین بردن نشت آب در اطراف و زیر درب بیرونی اما بیشتر و بیشتر من می بینم که بسیاری نمی دانند که چگونه به آن را انجام دهد. این یک گریه شرم آور است.

ساخت بزرگ به اندازه کافی جلوی ایوان و شما می توانید یک مد افتاده نوسان ایوان. من نمی دانم که من می توانید تصور کنید راه لذت بخش برای گذراندن یک شب تابستان. کودکان و نوجوانان می توانید بازی بازی های هیئت مدیره – بله, آن را هنوز هم ممکن است در دنیای دیجیتال امروز – در یک ایوان در طول یک نرم باران تابستان ، شما می توانید نشستن و گوش دادن به دور سوت قطار و زمزمه لاستیک در بزرگراه بین ایالتی در پیاده رو. بی شماری وجود دارد چیزهایی که شما می توانید در مقابل ایوان است که ایجاد خاطرات ماندگار.

یک ایوان نیز می تواند به حداقل رساندن خورشیدی به دست آوردن به خانه اگر وجود دارد مقدار زیادی از شیشه ای در درب جلو. آب و هوا که در آن شما زندگی می کنند ممکن است دیکته داشتن یک پوشش بر روی درب خود را سرسرا نمی کند تبدیل به یک اتاق دیگ بخار در روزهای آفتابی.

به همین دلیل ما نمی بینیم بیشتر جلو ایوان من کاملا مطمئن هستم که یک ایوان است که یکی از اولین چیزهایی که به هنگامی که یک برنامه می آید در بیش از بودجه. این شرم آور است, اما آن اتفاق می افتد. آن را نیز ممکن است که ایوان از نفع کاهش یافته میان امروز معماران.

من عاشقانه وقتی که می آید به برخی از چیزهایی که در خانه. من آه وقتی که من یک خانه جدید است که ندارد یک پنل دسترسی در یک گنجه که اجازه می دهد تا شما را در یک وان یا حمام شیر آب. من لرزش سر من که من نمی بینم بالای خانه پایه 24 یا حتی 30 اینچ بالاتر از سطح زمین. پیر معماران و سازندگان می دانستم که مزایای استفاده از این. فقط آنها می دانستند که چگونه تحت پوشش جلو, ایوان, شد, فایده و خشنود به استفاده از.

کامل جلو ایوان را فرد به فرد متفاوت است, اما من می توانم به شما بگویم که من می خواهم می خواهم که حداقل 16 تا 20 فوت عرض و من می خواهم آن را می خواهم به گسترش در خارج از دیوار جلوی خانه کمتر از 10 فوت است.

رویای من ایوان جلو خواهد ورزشی فولاد-بتن مسلح دال. من حتی ممکن است آن را با پوشش جامد نازک سنگ فرش آجر بنابراین سطح تعمیر و نگهداری رایگان.

سقف خواهد بود احتیاج و حداقل 9 فوت قد. من می خواهم که یک یا دو دست و پا زدن طرفداران در آن برای ایجاد یک نسیم در تابستان اگر آن را هنوز هم شب.

من می خواهم طراحی ایوان پس از آن می تواند تبدیل به یک ایوان به نمایش اگر من در زندگی یک حشره دار منطقه است. نمایش porches اجازه می دهد تا شما را به لذت بردن از خارج از منزل بدون فدا کردن خون خود را به حشرات.

شما می توانید شرط می بندم من ایوان جلو خواهد متعدد رسانه های استراتژیک قرار داده شده و بسیار نرم و غیر مستقیم روشنایی خلق و خوی. فکر می کنم از یک ایوان در فضای باز به عنوان یکی دیگر از اتاق های داخلی, و شما می توانید شروع به دیدن چگونه شما ممکن است مانند شما مجهز شده است.

من می خواهم کاملا جای پرتو عمده در سقف در جای مناسب برای یک نوسان ایوان. نوسان خواهد بود پشتیبانی از طریق-پیچ و مهره – تاخیر-نوع پیچ که پیچ به چوب. از طریق پیچ و مهره هستند تنها راه برای اطمینان از نوسان باقی می ماند که در آن باید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن