ویروس خروش در برزیل به ارمغان می آورد یک تابوت کمبود سردخانه هرج و مرج - Fri, 01 May 2020 PST

ریو دو ژانیرو در برزیل شلوغ آمازون شهر مانائوس, بسیاری از مردم فوت کرده اند در روز در این بیماری همه گیر کورون

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

ریو دو ژانیرو در برزیل شلوغ آمازون شهر مانائوس, بسیاری از مردم فوت کرده اند در روز در این بیماری همه گیر کوروناویروس که تابوت به حال به انباشته در بالای هر یک از دیگر در طولانی عجله حفر ترانشه در یک شهر گورستان. برخی نومید بستگان اکراه انتخاب هولوکاست برای عزیزان برای جلوگیری از دفن آنها در آن مشترک گور.

در حال حاضر با برزیل در حال ظهور به عنوان آمریکای لاتین coronavirus کانون با بیش از 6 ، 000 مرگ و میر حتی تابوت در حال اجرا هستند در مانائوس. ملی funeral home انجمن تصمیمات فوری هوایی از تابوت از سائو پائولو, 2,700 کیلومتر (از 1700 مایل) دور چون مانائوس هیچ هموار جاده اتصال آن به سایر نقاط کشور.

این شهر در حدود 2 میلیون نفر حک شده از جنگل شده است تحت الشعاع مرگ در بخشی به دلیل آن را از سایت اصلی که در آن کسانی که از راه دور آمازون جوامع می توانید دریافت خدمات پزشکی با توجه به Lourival Panhozzi رئیس جمهور برزیل انجمن ارائه دهندگان خدمات مراسم تشییع جنازه.

همانطور که در آوریل 30, برزیل وزارت بهداشت گفت که وجود دارد بیش از 5,200 تایید موارد COVID-19 در آمازوناس دولت و 425 مرگ اگر چه نگرانی وجود دارد که ناکافی برای تست ویروس ها بدان معنی است که اعداد ممکن است بسیار بالاتر است.

قبل از وقوع این شهر مانائوس, پایتخت دولت ضبط شد که به طور متوسط از 20-35 مرگ و میر در روز با توجه به شهردار. در حال حاضر آن است که ضبط حداقل 130 روز اطلاعات از دولت است وزیر بهداشت نشان می دهد.

مردم در این منطقه نیز شده است به طور گسترده ای نادیده گرفتن انزوا اقدامات است.

همچنین وجود نشانه های بسیار در شهرهای ریو دو ژانیرو و سائو پائولو است که نشان می دهد مقامات ممکن است قادر به اداره یک افزایش بزرگ در مرگ و میر. یک زمینه تازه گور که اخراج شد در ماه آوریل توسط رئیس جمهور Jair Bolsonaro به عنوان بیش از حد شده است پر شده است.

آمریکای لاتین grimmest صحنه های رخ داده در ماه گذشته در اکوادور شهر گوایاکیول که در آن ساکنان گفت که آنها مجبور به ترک بدن در خیابان پس از morgues, گورستان و خانه های مراسم تشییع جنازه غرق شد.

بسیاری در برزیل از ترس افزایش مرگ و میر را در سخت ترین ضربه در محله های فقیر نشین گسترده محله های فقیر است که به خوبی شناخته شده در ریو و سائو پائولو, اما آن نیز وجود دارد در بسیاری از شهرستانها برزیل و حتی کوچکتر است.

"وجود دارد یک ترس بزرگ است که غیر قابل کنترل آلودگی اتفاق می افتد وجود دارد" گفت: Panhozzi که گروه نشان دهنده برزیل 13,400 خصوصی شرکت های مراسم تشییع جنازه.

در ریو Complexo انجام Alemao خوشه از favelas بدن از Luiz Carlos da Rocha, 36, دراز, دست نخورده برای بیش از 12 ساعت روز سه شنبه. بستگان نمی دانم چرا او اما گفت که او تا به حال به صرع.

دولت نظامی پلیس است که به طور معمول میدارد تا جسد خارج, دیگر, بنابراین برای خشونت پرهیزی در مرگ و میر گفت: یک افسر در صحنه که نام خود را نمی دهد. او گفت: بدون توضیح است که این تغییر سیاست شد و با توجه به کوروناویروس. پلیس نظامی خبری نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

روز بعد در ریو بیمارستان سلگدو فیلهو در یک طبقه متوسط رو به پایین محله کلوویس د کاسترو که بیمار خواهر Genina تنها مرده بود خودش کمک کردن در بیمارستان به سردخانه. او منتظر شش ساعت به مرتب کردن بر اساس گواهی فوت مدارک در آنچه که او به عنوان یک هرج و مرج در سردخانه با خانواده عزادار پس از رسیدن به تشخیص بدن و فقط یک کارگر در دسترس به حرکت اجساد. در یک نقطه او خواسته شد دست به من قرض بدهید.

"من تا به حال برای کمک به یک فرد برای قرار دادن بدن در یک تابوت" د کاسترو گفت که این تجربه او را "متوجه است که مردم نیاز به کمک بیمارستان نیاز به کمک این کشور نیاز به کمک دارد."

د کاسترو چپ با یک گواهی فوت و گفت خواهر خود را علت مرگ نامشخص بود. او عصبانی بود که هیچ شکافی انجام شد که ممکن است خود را تایید سوء ظن او درگذشت COVID-19 یا عوارض ناشی از این بیماری است.

"چرا پنهان کردن این مسائل؟"

سائو پائولو مدیر خدمات آمبولانس فرانسیس فوجی سرزنش اخیر افزایش مرگ و میر در خانه در coronavirus بيمار ترخيص شده از بيمارستان ها با علائم خفیف تنها به شرایط خود را به سرعت در حال بدتر.

امدادگران ندارد و آموزشی برای شناسایی COVID-19 به عنوان علت مرگ او گفت:, و بسیاری از بستگان و دروغ در مورد عزیزان خود را' نشانه برای جلوگیری از اجساد بودن رفتار به عنوان اگر آنها مسری است.

"آنها فکر می کنند که اگر آنها که تشخیص و سپس عزیزان خود را حذف خواهد شد در مهر و موم شده کیسه های پلاستیکی و آنها هرگز از او و یا او را دوباره و آنها حتی نمی باید یک تشییع جنازه" فوجی گفت.

مقامات در سائو پائولو حفر صدها نفر از گور دسته جمعی در ماه گذشته در راستای افزایش مرگ و میر. Bolsonaro تشبیه coronavirus به "کمی آنفولانزا" و اصرار دارد که جارو دولت اقداماتی را برای همه به جز کسب و کار ضروری هستند مخرب بیشتر از این بیماری است. در مارس 2, او سوال که آیا عکس آسوشیتد پرس از جدید گور شد "خبر جعلی" یا "پیروی از عواطف واحساسات."

روز تمام کسانی که در قبرها پر بودند کشته شدند ده ها تن از دیگر امکانات جدید با توجه به تصاویر توسط عکاس AP که در زمان عکس اصلی و بازبینی سایت در سائو پائولو شرقی منطقه است. کامیون یخچال برای نگهداری مملو از اجساد در حال حاضر دیده می شود در خارج از بیمارستان ها و گورستان.

در مانائوس, اوایل روز شنبه, ریموندو Costa do Nascimento, 86, از ذات الریه درگذشت و در خانه خود را. مراسم تشییع جنازه کارگران آنقدر غرق که بستگان او تا به حال به صبر 10 ساعت برای کسی که به بازیابی بدن خود را.

یک هفته پس از Panhozzi انجمن درخواست کرد برای تابوت برای مانائوس او گفت: این درخواست هنوز در حال در نظر گرفته شود.

"که کار نمی," او گفت:. "من به آن نیاز دارید در حال حاضر است."

Clendenning گزارش از ققنوس. عکاس سیلویا Izquierdo, آسوشیتد پرس, نویسنده Marcelo ده سوسا و videojournalist Yesica Fisch در ریو دو ژانیرو کمک کرده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن