صورتی لوید تعقیب ثبت چهارمین پیروزی راست در درجه 3 ژاک کارتیه سهام

یک هفته دیگر فرصت دیگری در یک نقطه عطف پیروزی برای مربی رابرت پنجه.70 سال ثبت نام خود را 2,000 هفتم حرفه پیروز

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

یک هفته دیگر فرصت دیگری در یک نقطه عطف پیروزی برای مربی رابرت پنجه.

70 سال ثبت نام خود را 2,000 هفتم حرفه پیروزی جمعه هنگامی که سوارکار اسب دوانی شدن رافائل هرناندز سوار پنجه متعلق به یک Souper روز مسابقه های مورد علاقه را به نفع خود در Woodbine مسیر مسابقه است. در روز پنج شنبه متعدد مستقل برنده جایزه صورتی لوید خود را در سال 2020 اولین تعقیب یک رکورد چهارمین پیروزی راست در درجه 3, $125,000 ژاک کارتیه سهام نیز در Woodbine.

صورتی لوید برنامه ریزی شده است برای فرار از شماره 5 پست در پنج مسابقه اسب خواهد بود که برجسته در Woodbine, هفتگی, مسابقه نشان می دهد در TSN.

"خواهد بود که فصل گفت:" پنجه. "واقعا وجود دارد هیچ کلمه ای برای آن است.

"وجود دارد هیچ کلمه ای برای این اسب که آیا او برنده یا از دست می دهد. من می دانم که او را برای اجرای یکی از بزرگ است. من او را به عنوان آماده به عنوان من می توانم او را. او یک افسانه است. در صورتی که (ثبت چهارمین پیروزی راست) بود به اتفاق می افتد, این امر می تواند کاملا فوق العاده است."

صورتی لوید کانادا اسب از سال 2017 و جوهر Hit Man (2011-13) تنها اسب برنده شش فورلانگ ژاک کارتیه سه بار متوالی. هشت سال صورتی لوید می آید در داشتن برنده 22-از-27 حرفه ای شروع می شود.

در سال گذشته انتاریو-پرورش شاه بلوط gelding برنده تمام شش های خود را شروع می شود. او رای دادند و کانادا مرد بالا sprinter برای سومین سال متوالی و ادعا کرد یک دوم مستقل به عنوان قهرمان زن اصلی آهنگ دونده.

پنجه دیرین ساکن برامپتون القاء شد به کانادا اسب مسابقه سالن از شهرت در سال 2008. او شده است Woodbine پیشرو مربی چهار بار و کانادا بالا مطبوع در سه نوبت.

پنجه برنده اولین مسابقه خود را در سال 1972 و انباشته از حرفه ای کیف پول و درآمد بیش از $66.6 میلیون.

هرناندز را سوار صورتی لوید در پنج شنبه شب. خود را به طور منظم سوارکار اسب دوانی شدن هفت-زمان حاکمیت برنده جایزه Eurico رزا دا سیلوا, بازنشسته پس از 2019 فصل است.

اما هرناندز سوار صورتی لوید به پیروزی در سال 2018 ژاک کارتیه در حالی که دا سیلوا خدمت مسابقه تعلیق. که در سال صورتی لوید نوشته شده در آهنگ-ثبت زمان 1:08.05 در Woodbine را Tapeta آهنگ.

"این یک جدید سوار این یک سوار گفت:" پنجه. "او برنده با اسب.

"این یک انتخاب منطقی یک بدون ذهن و بسیار خوشحال به من."

اضافه شده هرناندز: "او باور نکردنی اسب. تنها زمان من بر اسب او را شکست ضبط آهنگ است. من احساس خوبی در مورد آن."

هرناندز گفت: در صورتی Lloyd است که توانایی خود را تجربه مسابقه به جامد استفاده بر روی آهنگ.

"او می داند که چگونه برای اجرای" هرناندز گفت. "او یک اسب و همه چیز را با خود.

"او فقط نیاز دارد کسی او را به مسابقه رسمی. او خیلی خوب او نیاز ندارد کسی در پشت او. او می تواند همه چیز را انجام دهد. زمانی که او تبدیل به خانه و او سوئیچ آگهی او می داند که آن زمان برای رفتن و توقف بعدی برای او دایره برنده."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما در صورتی لوید می تواند یک تعداد انگشت شماری.

"من حدس می زنم بهترین راه برای توصیف صورتی خواهد بود بداخلاق, پیر مرد" داماد میشل گیبسون گفت: با خندیدن. "شما باید بدانید که او را به درک زمانی که او lovey-dovey.

"او می داند که آن ورود روز روز مسابقه و یا فقط یک پیاده روی در شب و او را بسیار آوازی. او به شما اجازه می دانم که او مرد است. راه او می آید از دروازه شروع تقریبا همان زمانی که او به عنوان خروجی خود را در غرفه به رفتن قطار در صبح است. او آن را دوست دارد. و هنگامی که او را در 'نقطه' خنک کننده چیزی است که او را حرکت می کند.

"صورتی واقعا تنها چه صورتی می خواهد و البته همه ما آن را اجازه می دهد. بنابراین هنگامی که شما او را ببینید سوئیچ آگهی در کشش و آمد پرواز را به سیم شما می دانید که به خاطر رنگ صورتی آن را می خواهد."

و گیبسون اذعان می کند که او را از لحاظ عاطفی متصل به صورتی لوید.

"این اسب او به من داده است لرزش و هیجان از هر اسب در زندگی حرفه ای من" گیبسون گفت. "من از گریه هر زمان او عبور سیم زیرا او فقط آن را با تمام قلب و عشق خالص از مسابقه.

"من با افتخار و پر برکت در شرکت خود را هر روز. من هیچ چیزی را برای صورتی و او را همان برای من است."

پنجه در انتظار قوی نشان توسط Pink لوید در فصل خود اولین است.

"او انجام می دهند بسیار خوب در حال حاضر" تیلر گفت. "من انتظار یک مسابقه بزرگ است.

"گاهی اوقات او می شود بیش از حد تیز و او goofing کردن در اطراف دروازه اما او واقعا خوب است. اگر او رفتار خود را من فکر می کنم او خواهد بود بسیار سخت به ضرب و شتم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن