بنر, Magnuson: می گویند " هیچ " با عشق و انتظارات بالا

به تازگی سنت پل مدارس عمومی هیئت آموزش و پرورش رای دادند 5-1 به حذف دانشکده منابع افسران ارائه شده توسط Saint

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

به تازگی سنت پل مدارس عمومی هیئت آموزش و پرورش رای دادند 5-1 به حذف دانشکده منابع افسران ارائه شده توسط Saint Paul اداره پلیس.

فقط شش ماه قبل از آن در ماه دسامبر 2019 در هیئت مدیره رای به تمدید قرارداد با SPPD, 7-0.

چه اتفاقی بین دسامبر و ژوئن ؟ حدود دو ماه از مدرسه قبل از اعتصاب معلمان و همه گیر به پایان رسید و در کلاس های حضوری.

وجود دارد منفی حوادث در مدارس ما در ژانویه و فوریه? هیچ یک ساخته شده است که اخبار.

آیا دبیرستان مربیان مدافع برای حذف کنید ؟ اصول رای دادند 7-0 به حفظ آنها. یک نظرسنجی از جوانان خواهد بود که بازگشت به SPPS این سقوط بیش از 90 درصد به نفع حفظ SROs.

آیا سرپرست و فوقانی رهبری مدافع برای حذف کنید ؟ تماشای جلسه هیئت مدیره نگرش استادانی توسط سرپرست شد در اصل به ما بگویید که چه هیئت مدیره مدرسه. بنابراین بیش از این اعتراضات جان Brodrick (تنها عضو هیئت مدیره با آموزش کلاس درس تجربه) — هیئت معکوس خود و رای به حذف SROs.

پس از انجام بنابراین سوال بعدی باید به جایگزین کردن آنها با چه ؟

به تعیین خواهد شد.

توسط دولت منطقه.

بنابراین دولت abdicates تصمیم گیری به هیئت مدیره که پس از آن abdicates سیاست به دولت. هر دو آنها در تضاد با خواسته های مردم مشغول به کار در ساختمان ها است. و یکی از شگفتی که چرا ثبت نام در Saint Paul مدارس دولتی کاهش می یابد. بیش از یک هزار دانش آموزان کمتر پیش بینی شده برای سال آینده و قبل از این بود که حذف SROs.

چرا ما نوشتن در حال حاضر ؟

در ماه مه 2014, ما بخشی از یک گروه از پنج سنت پل معلمان مدارس دولتی که تصمیم به صحبت علنی در هیئت مدیره آموزش و پرورش نشست. ما تصمیم به انجام این کار پس از صرف نزدیک به 16 ساعت جلسه با سه اعضای هیئت مدیره های آنها نگرانی ما این است که این منطقه را از سیاست انتظارات دانشجو در کلاس های درس و راهرو شد و فروش دانش آموزان ما کوتاه خواهد بود و در نتیجه دانشجویان اعتقاد داشتند که بودند عواقب اقدامات منفی. ما در ارائه یک پیشنهاد جایگزین برای استانداردهای بالا و مدارس با انتقاد از استفاده از اقیانوس آرام آموزش و پرورش گروه نژادی سهام استراتژی از آنجا که در واقعیت آن را ایجاد یک مسیر به پایین تر از انتظارات برای بسیاری از دانش آموزان ما.

ما امضا در پیشبرد برای جلسه هیئت مدیره و روشن ساخته است که ما برای رفتن به انتقاد از SPPS. برای تلاش های ما در صراحت و صداقت ما اتحادیه Saint Paul فدراسیون, مربیان ما به ارمغان آورده در قبل از جلسه به سخنرانی ما و ما را تشویق به نظر نمی رسد. منطقه انباشته از جلسه با هواداران و در اصل ما متهم بودن ضد حقوق صاحبان سهام. رفتن به SPPS وب صفحه: تخته, آموزش و پرورش و سازمان دیده بان مارس 2014 جلسه برای خودتان. نظر عمومی است ، آن را حدود 45 دقیقه است.

اما با توجه به پرداخت زمانی که ما دولت است که این منطقه از سیاست های مورد انتظارات برای دانش آموزان در حال رفتن به ایجاد دانش آموزان خواهد شد که بر این باورند که همه بیش از حد اغلب وجود دارد هیچ عواقب اقدامات خود را که به زحمت آنها را به اندازه کافی به آنها را می خواهید به تغییر رفتار است. که وجود دارد این است که همیشه یک توجیه برای رفتار غیر قابل قبول و استاندارد های سنتی هستند خودسرانه و نابرابر.

ما نشان می دهد که این منطقه که قرار بود برای کمک به بسیاری از دانش آموزان ما بر این باورند که آنها را مجبور به پیروی از قوانین; زیرا قوانین تعریف نابرابر. ما پیشنهاد کرد که به عنوان دانش آموزان سالخورده خود را disruptiveness را تسریع و بدتر. ما پیشنهاد کرد که عموم خواهد از دست دادن اعتماد به نفس در مدارس ما.

ما بر این باورند که تجزیه و تحلیل ما درست بود.

به عنوان شواهد به کاهش مداوم در ثبت نام. که نشان داده است تا هر سال پس از. بسیاری از بیان موارد کم روحیه در میان SPPS مربیان است. تکرار داستان مخل و مضر و خطرناک رفتار ما در کلاس های درس و راهرو.

و متاسفانه افزایش کیفری و عمومی منفی رفتار در میان ما سنت پل جوانان است. Carjackers در سنین نوجوانی خود. عکس اخراج اوایل نوجوانان است. سلاح های انجام شده در اوایل و اواخر نوجوانی. تغییر دور از اعتماد به ترس در ما قبلا ایمن نور-سیستم راه آهن و یا در مرکز شهر را تجربه کنند. و بیشتر. 14 سال در حال حاضر 8 در سال 2014. 18-سال-در حال حاضر 12 بود. خود را SPPS تجربه کمک کرد تا به شکل فعلی خود اوست.

آیا مدارس ما به آنها کمک کند به دست آوردن مناسب مهارت های اجتماعی? ما استدلال ندارد. خواهد شد در این تابستان به شدت در خیابان ایجاد یک پتانسیل خطر در مدارس ما? ما استدلال می کنند (و قبلا استدلال) بله. را عدم SROs افزایش خطر یک فاجعه ؟

بله.

آیا این عادلانه مقصر همه این SPPS? هیچ. اما آنچه در ساختار دیگر وجود دارد و با فرصت بیشتری به ما تاثیر جوانان ؟ برای کمک به این افراد جوان که نیاز به کمک ؟ قدیمی عبارت لاتین در loco parentis اعمال می شود در اینجا. اما SPPS تبدیل به ترس از بچه های ما. ترس برای گفتن ندارد. نه با استحکام هیچ در یک نمایشگاه به شیوه ای. نه با عشق.

اما با این وجود.

SPPS باید بگویم که ما کمک خواهد کرد که شما رسیدن به سن و situationally رفتار مناسب. ما مدل آن را پاداش خواهیم داد و ما انتظار آن است. زیرا این چیزی است که ما در مدارس ما و فراتر از مدارس ما جامعه ما است.

برای کسانی که مخالف با ما می دانیم که یک چیز بسیار ساده است. اگر ما در اشتباه هستند و ثبت نام بالا می رود و منفی رفتاری عمل می کند به پایین; ما خواهد بود شادترین سابق SPPS مربیان و آزادانه اعتراف کنم که این ستون در خطا بود.

اما ما در حال نوشتن در حال حاضر به دلیل شواهد بسیار روشن است – ما درست شد در سال 2014.

و ما گوش به. متاسفانه.

هارون آنتونی بنر سابق ابتدایی معلم آموخته است که برای 15 سال در SPPS. Roy Magnuson یک حرفه ای معلم و مربی در SPPS برای چند دهه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن