ماسک حکم و COVID-19: آنچه ما می دانیم (و آنچه ما نیست)

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz این هفته آماده است به صدور یک ایالت سفارش نیاز به هر کس به پوشیدن ماسک

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz این هفته آماده است به صدور یک ایالت سفارش نیاز به هر کس به پوشیدن ماسک یا پوشش صورت های مختلف در تنظیمات عمومی به عنوان یک راه برای کنترل گسترش coronavirus. هیچ چیز قطعی بود که از جمعه.

اگر او مینه سوتا خواهد پیوستن به حداقل 23 کشورهای دیگر با ایالت ماسک حکم — و یک لیست گسترده از کشورها در سراسر جهان متشکل از بیش از 90 درصد از بشریت است. دیزنی جهان بازگشایی در روز شنبه — با ماسک های مورد نیاز برای همه است. این امر همچنین پر کردن در آنچه که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک درهم آمیخته از ماسک مورد نیاز در برخی از جوامع و نه دیگران. St. Paul, مینیاپولیس, ادینا روچستر منکیتو و وینونا در میان لیست در حال رشد از جوامع با ماسک مورد نیاز برای هر کس در برخی از فضاهای عمومی اغلب با تاکید بر مناطق داخلی که در آن فاصله می تواند مشکل باشد.

چنین مورد نیاز خواهد دلالت ایالت اوج آنچه که منجر به واژگونی سیاست مینه سوتا و بسیاری از کشورهای غربی که در آن مقامات بهداشت عمومی در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر به شدت توصیه برابر با پوشیدن ماسک.

ماه بعد به عنوان شواهدی از مزایای گسترده پوشش نصب شده, کر کسانی که خواستار استفاده از ماسک است دارای عقاید تقریبا قریب به اتفاق نسبت. طرفداران طیف وسیعی از کلینیک مایو به مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری و پیشگیری از مینه سوتا کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم به دکتر Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی.

در واقع, آن را سخت برای پیدا کردن هر کسی با تخصص های پزشکی و اعتبار خواهد شد که مدافع در برابر گسترده پوشیدن حداقل پارچه پوشش صورت. این گروه به نظر می رسد به طور فزاینده ای تشکیل شده است از یک پراکنده چهره های سیاسی راست که نگرانی دولت مقرر و بر اساس بازخورد دریافت شده توسط این خبرنگار که در دشت نمی مانند پوشیدن آنها.

در حالی که سازمان بهداشت جهانی باقی مانده است محفوظ در توصیه های خود آن را نمی ایستادگی در برابر این عمل در مناطق با جامعه انتقال که شامل بسیاری از مینه سوتا است. و آژانس است که انتظار می رود به تجدید نظر در آن توصیه هایی در هفته های آینده به عنوان پزشکان آن را فشار دهید برای دریافت در هیئت مدیره به عنوان اتفاق افتاده جمعه وقتی که ایمان آوردند — در خواست 239 دانشمندان — امکان هوابرد گسترش coronavirus توسط افرادی که نمی دانم آنها آلوده. که یک عامل کلیدی در استدلال پشت ماسک حکم.

"ما از مردم با استفاده از آنها. آنها باید از آنها استفاده کنید. ما باید پرتاب سینک آشپزخانه در این و آن (ماسک پوشیدن) باعث هیچ آسیبی."

که چیزی است که دکتر مایکل Osterholm مدیر دانشگاه مینه سوتا مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و سیاست گفت: پایونیر پرس در روز جمعه. Osterholm سابق اپیدمیولوژی دولت شده است در میان بیشتر قابل مشاهده از کسانی که با اشاره به شکاف ها در دانش ما از ماسک و COVID-19 اما او تاکید جمعه که کسانی که ذکر او را به عنوان مخالفت با ماسک گرفته اند خود را از اظهارات اخیر خارج از چهار چوب.

Osterholm و متعدد کارشناسان تماس برای این داستان افسوس سیاسی از ماسک-پوشیدن — پدیده ای که به نظر می رسد تقریبا منحصر به فرد به ایالات متحده و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امتناع به عموم پوشیدن ماسک تا این آخر هفته گذشته و یا به شدت تایید استفاده از آنها در میان جمعیت عمومی است. که شکاف سیاسی, اما به نظر می رسید به تغییر در اوایل این ماه که چند تا حد زیادی قرمز متحده در خورشید کمربند شاهد بالا رفتن سرسام آور عفونت اعداد.

"مطالعات پزشکی نشان داده اند که با پوشیدن یک چهره پوشش کاهش می یابد و گسترش COVID-19 و از آن محافظت شما و خانواده" تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت گفت: ژوئیه 2, زمانی که او دستور داد تمام تگزاسی به سایش پوشش صورت در عمومی. که برگشت برای ابوت جمهوری خواه که قبلا محدود محلی دولت توانایی اجرای پوشش محلی مورد نیاز است.

اما ابوت ارزیابی درست است ؟ چقدر ما واقعا در مورد تاثير گسترده پوشش بر روی یک ویروس است که بشریت تنها کشف این زمستان ؟

منطق: منبع کنترل

قوی ترین مورد برای همه به پوشیدن ماسک است که بسیاری از ما می تواند ویروس و نه آن را می دانم — و ما می تواند آن را با صحبت کردن و تنفس و فریاد و سرفه و آواز خواندن و هر وسیله دیگری که توسط ویروس کوچک رنگ و لعاب قطرات یا ذرات خارج شده از دهان ما. ماسک از سبک های مختلف می توانید بلوک های بسیاری از این ذرات ساخت آن کمتر احتمال دارد — و شاید کمتر شدید به کسانی که در اطراف ما.

منطق پشت نیاز به آنها را با زور از قانون است که حداقل سراسر آمریکا از اواخر سادگی با درخواست از مردم به آنها را می پوشند به نظر نمی رسد به کار. اجازه می دهد maskless به معاشرت استدلال می رود در نقض حقوق دیگران با خیال راحت بروید لازم به فضاهای عمومی مانند فروشگاه های مواد غذایی.

روشن: Mingling همیشه باید اجتناب شود. کارشناسان تاکید است که نگه داشتن فاصله خود را از دیگران زیاد قابل اطمینان ترین راه برای محافظت از خودتان و دیگران است.

اما نمی ماسک را به ما بدهید یک از امنیت کاذب و باعث می شود ما به معاشرت بیشتر ؟ هیچ کس نمی داند برای مطمئن, اما برخی از شواهد در واقع نشان می دهد مخالف است.

یک تحقیق در ایتالیا نشان داد با پوشیدن ماسک در واقع ناشی از مردم به هر یک از دیگر گسترده تر اسکله هنگام عبور در پیاده رو. در واقع, بیشتر, در خانه, ماسک نگاه بیشتر فاصله غریبه به ماسک پوشنده لباس. و در اینجا کلاهدوز: اگر شما اضافه کردن یک جفت از عینک به کمد لباس خود را, مردم در حفظ و حتی دورتر. عینک نیست اعتقاد به ارائه قابل توجهی برای حفاظت از جمعیت عمومی در تنظیمات بازی گاه به گاه اما نگه داشتن-دور-از-که-عجیب و غریب-به دنبال-مرد عامل ممکن است قدرتمند محققان به این نتیجه رسیدند.

برخی از ماسک حامیان این نظریه را مطرح کرد که با پوشیدن ماسک ممکن است نگه دارید همه ما متوجه است که هیچ چیز طبیعی است که این زمان برای احتیاط. اما مانند بسیاری از نظریه ها در حاشیه ماسک-پوشیدن وجود ندارد به نظر می رسد سخت علم در آن است.

اما وجود دارد بسیاری از شواهد اشاره به مزایای نقاب جمعیت.

آنچه ما می دانیم که چگونه ما آن را می دانم

"ما می دانیم که این کار از آنجا که ما می تواند به معنای واقعی کلمه آن را ببینید" گفت: Jeremy Howard, یک دانشمند محقق در دانشگاه سان فرانسیسکو آغاز شده که Masks4All رو به رشد وابستگی از دانشمندان که اصرار دارند ماسک حکم برای ماه.

هوارد با اشاره به فیزیک از ماسک و نحوه تصویربرداری با کمک لیزر اجازه می دهد تا محققان به ببینید که چگونه پوشش صورت می توانید بلوک قطرات از بیرون آوردن از دهان ما هنگامی که ما صحبت می کنند.

آیا ما می دانیم که این فیزیک جلوگیری از عفونت از گسترش? نه قطعی.

چنین مطالعه را شامل معرض افراد سالم به فریاد و سرفه از مردم شناخته شده است به توان و حذف با یک برنامه به طور بالقوه کشنده بیماری با هیچ یقین درمان — اخلاقی nonstarter. نیز وجود دارد یک سوراخ خرگوش های تخصصی علوم و معانی که به ذرات معلق در هوا در مقابل قطرات که این می تواند منجر شما به پایین. کسانی که در حمایت از ماسک می گویند که نتواند نکته: حتی اگر پارچه ماسک نیست 100 درصد موثر آنها صرفه جویی در زندگی می کند.

چرا که در اینجا چیز دیگری ما می دانیم: کشور با گسترده به دنبال پوشش مورد نیاز را دیده اند به طور قابل توجهی پایین تر انتقال از کسانی که در آن مردم کمتر پوشیدن ماسک. در یک مطالعه که در تلاش برای کنترل برای متغیرهای دیگر مانند سختگیرانه تر مستند اقدامات و سن سرانه مرگ و میر بیش از 10 برابر پایین تر در نقاب کشور است.

مانند بسیاری از علوم از COVID-19 که مطالعه نشده خود را به اتمام بررسی دقیق فرآیند و آن را به حال چنین یافته با اعتماد به نفس دانشمندان به طور معمول تقاضا است.

نیز وجود دارد که مطالعات از چین نشان می دهد که در تنظیمات صفحه اصلی پوشیدن نوعی از پوشش همراه با شستن مکرر دست ها و فاصله را کاهش گسترش در میان اعضای خانواده.

ما همچنین می دانیم که ترس بیش از تنگی نفس و یا دی اکسید کربن تجمع بی پایه هستند برای اکثر مردم است.

"که واقعا ساختگی گفت:" دکتر پریا Sampathkumar از بیماری های عفونی برای کلینیک مایو در روچستر, Minn. او اشاره می کند به عنوان مثال افراد مبتلا به آسم گاهی اوقات پوشیدن ماسک برای فیلتر کردن ذرات دود به کمک آنها نفس بکشد. "افراد مبتلا به نارسایی قلبی و یا بیماری های ریوی مطمئن شوید که وجود دارد می تواند نگرانی است. اما برای اکثر مردم است. در مراقبت های بهداشتی ما شده است پوشیدن آنها برای چندین دهه است."

مایو کلینیک ماسک مورد نیاز برای هر کس در آن شهر مانند پردیس برای سال. رعایت شده است بین 93 درصد و 98 درصد بيماران و سطح انتقال بيماران و کارکنان باید کاهش یافت و از اوایل روز, او گفت:.

چه ما نمی دانیم

چه ماسک بهتر است ؟ فولاد پارچه چه پارچه پارچه ماسک?

ما نمی دانیم.

"ما فکر می کنم فولاد ماسک احتمالا بهتر کار می کنند اما ما نمی دانیم و ما به اندازه کافی ندارد از کسانی که به هر حال, بنابراین توصیه می کنیم پارچه ماسک" Sampathkumar گفت.

هوارد از Masks4All گفت: انتخاب مواد معلوم نیست — و این امر می تواند خوب است بدانید از آنجا که برخی از شواهد نشان می دهد چیزی به عنوان ساده به عنوان یک حوله کاغذی می تواند به تقویت یک ماسک فیلتر خواص. "به نا امیدی من هیچ کس در حال انجام تحقیقات در زمینه های علمی برای کشف کردن که در دسترس مواد و طرح کار خوب," او گفت:.

اساسا ما نیز نمی دانم چقدر از این ویروس یکی از نیاز به دریافت — و در نتیجه چقدر هوای آلوده — به بیمار. از آنجا که کل پوشش تلاش خواهد بود کفن در یک سطح عدم اطمینان, Osterholm گفت. "ما هنوز نمی دانیم که چگونه به خوبی کار می کنند," او گفت:.

محافظت از پوشنده لباس?

وجود یک پتانسیل سود ثانویه از ماسک: این امکان وجود دارد که حتی پارچه ماسک می تواند به ارائه برخی از حفاظت ماسک برای پوشنده لباس.

"ما فکر می کنم آن ممکن است کاهش بار ویروسی بنابراین افرادی که آلوده در حالی که با پوشیدن ماسک نمی تواند به عنوان بیمار گفت:" Sampathkumar که مراقبت برای COVID-19 بيمار در بخش مراقبت های ویژه در مایو. "این تجربه من است."

این است که قطعی? "آن را اندازه گیری نمی, اما آن را مشاهده."

علوم سخت سخت به انجام

"این چیزهایی که ما نمی توانیم ثابت کنیم متاسفانه گفت:" مایو را دکتر وینسنت Rajkumar. "ما فقط نمی تواند انجام مطالعات تصادفی در میان یک بیماری همه گیر."

Rajkumar بود منجر نویسنده در نامه ای سرگشاده به دولت فرمانداران و رهبران جهان که خلاصه بدن از علم و خواست ماسک حکم. آن را امضا توسط بیش از 100 دانشمندان و پزشکان.

Rajkumar نیست یک بیماری عفونی متخصص. او یک متخصص. مانند بسیاری از پزشکان-تبدیل-maskivists او گفت که او در بر داشت خود را طوفان مغزی با پزشکان دیگر از جمله همسر — Sampathkumar — که متخصص است. شواهد روشن شد ماه پیش و تنها رشد پس از, او گفت:.

اما تخصص او در درمان سرطان نیست و بی ربط او گفت:. "به عنوان یک انکولوژیست من اغلب در مواجهه با یک بیمار که مناسب نیست منظمی را به مطالعه و شما باید به وزن خطرات با مزایای.

"با ماسک ، شما باید به وزن خطرات و مزایای: اگر ما پیدا کردن دو سال از هم اکنون که این امر کمک کرده اند و ما می تواند به نجات صدها هزار نفر از زندگی, اما ما آن را انجام نمی? از سوی دیگر اگر ما پیدا کردن که آن را یک اتلاف وقت است ؟ ما عینک ماسک برای مدتی و آن را ناراحت کننده بود. که در آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن